Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Brute bak

10 jan 2006 19:51

http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=4370

(klik ook ff op de auto zelf, er zitten 13 foto's bij)

"Dit is nog een concept car." Maar vorige week spraken we (Autoweek) op de LA Auto Show met een Chevrolet-dealer uit Californië, die bevestigde dat de Camaro inderdaad terugkomt. En dat is goed nieuws voor de vele fans.

Ik hoor net dat ik ook fan ben :lol:

10 jan 2006 20:04

Ook in Nederland?

10 jan 2006 20:12

ZEER VETTE BAK!!!!!!!!!!!!!!! :D

10 jan 2006 21:00

Schitterend met die lage daklijn!

Heb altijd al een zwak gehad voor dikke amerikanen...ben benieuwd wat er van 't concept overblijft ; erg vaak worden net de delen die nu zo mooi zijn, in 't definitieve ontwerp normaler/goedkoper/=duidelijk minder mooi!

10 jan 2006 21:02

Maar dan moet ie wel ik het rood of kanarie geel.

Bruut hoor.

10 jan 2006 21:16

Mag hier op de oprit komen te staan :res:

10 jan 2006 21:34

Bwek, wat een wansmakelijk gedrocht.
Not my cup of tea...

10 jan 2006 21:41

In een reportage over deze beurs daarnet op TV werden er meer Retro looks getoond.
Sommige amerikaanse merken volgen Ford met hun Mustang op.
Wel werd er verteld dat van de twee gekendste modellen die een retro look toepasten (Mini en Beatle) de mini een succes was en de Beetle een misstap.
Waarop ze zich baseerden hebben ze niet vermeld.

10 jan 2006 22:58

Typisch Amerikaanse smaak Afbeelding
Heeft wat weg van een platgeslagen Pony.. uhh Mustang.

10 jan 2006 23:13

ik vind hem ook wel mooi, maar zoals vaak (altijd) tegen de tijd dat deze studie modellen in werkelijkheid veranderen is er niks meer aan...

10 jan 2006 23:20

idd Marcel , denk maar aan de Brera , leuk hoor...maar lang niet meer díe sensatie die 't was als studiemodel!

Ik had 'm live gezien als concept , en zou bijna de P inruilen destijds... :wink:...nu echter...

10 jan 2006 23:24

nee het zou zeker niet de mijne zijn :!:
ik heb niks met dit model,,,nou heet ik ook geen "BATMAN" :wink:

10 jan 2006 23:25

Jurgen schreef:idd Marcel , denk maar aan de Brera , leuk hoor...maar lang niet meer díe sensatie die 't was als studiemodel!

Ik had 'm live gezien als concept , en zou bijna de P inruilen destijds... :wink:...nu echter...

ik had precies hetzelfde....

13 jan 2006 21:41

Jort schreef:.. uhh Mustang.

Dát is btw ook een mooie auto.

14 jan 2006 13:01

De breira is nog steeds top, maar niet zo mooi meer als het begin. Dit is nog een alfa die me van m'n porsche faith kan halen zo jammer dat ze m niet gaan produceren :( :arrow: de 8c competizione

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kwijl....

hier wel nieuws over een spider die er misschien komt..

14 jan 2006 17:52

Ziet er geweldig uit, maar ik wil toch niet ruilen. :lol:

14 jan 2006 18:47

De 8c competizione is inderdaad een prachtbak. Ik ben echter geen fan van al die retro Amerikaanse auto's. Behalve dan de Ford GT, daar ben ik helemaal weg van :!:

15 jan 2006 10:32

Dat is het probleem met al die Alfo Concept cars, geweldig mooi van design, tot ie geproduceerd wordt, dan zijn ze er toch weer in geslaagd om het design om zeep te helpen....en de Breira is daar wederom een klssiek voorbeeld van...

15 jan 2006 10:49

Helmaal mee eens Marcel :!: De Brera vind ik nou niet een voorbeeld van een spannende sportwagen.

16 jan 2006 0:30

Voorwielaandrijving... :roll:

Of vierwielaandrijving...inclusief de bijbehorende zwaarlijvigheid... :roll:

En inderdaad, de looks ook de nek omgedraaid.
Plaats een reactie