Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
10 jan 2006 22:28
Waaraan kan ik orginele kleding van Porsche herkennen, want met een nepper loop je voor F.....R
10 jan 2006 22:31
Boxy&Boraman schreef:Waaraan kan ik orginele kleding van Porsche herkennen, want met een nepper loop je voor F.....R
F.......R ?
eh.. aan de bon van de dealer in de binnenzak
10 jan 2006 22:37
Heb dat probleem ook al vaker gehad......
Is helaas moeilijk in te schatten tenzij je het gewoon op een circuit bij een
Porsche-tent koopt zoals op de francorchamps dagen
Kost elk jaar weer geld ,wel leuk weer als je het aan hebt.
10 jan 2006 23:07
Er zijn wat aanwijzingen, maar 't is lang niet altijd duidelijk.
Alhoewel: if it looks fake, it probably is!
Bij Porsche-kleding wordt het Porsche-wapen over het algemeen niet heel opzichtig gebruikt. Als dat wel het geval is, is het meestal een fake...
Daarnaast staat in het accessoire-boekje over het algemeen alle kleding die Porsche (dat jaar) levert: staat het daarin, is het waarschijnlijk echt.
Tot slot gebruikt Porsche over het algemeen een afwerk-biesbandje met het woord Porsche repeterend erop, staat het officiële Porschescript in het neklabel en op het flapje waar de wasvoorschriften opstaan.
Bij de polo's staat zelfs Porsche in de knoopjes (heel klein, nauwelijks zichtbaar, maar toch...)
10 jan 2006 23:18
Als textielboer kan ik je het volgende zeggen:
Aan de kwaliteit !!!!
Merkkleding wordt niet zomaar een merk !!!!!!
Let vooral op details en afwerking.
Erick
.
10 jan 2006 23:27
je merkt het vaak het beste en eenvoudigste na 10 was beurten. Toch heb ik ook wel eens in "verre landen" wat textiel aangeschaft en zelfs na 4/5 jaar nog steeds in goede staat, en dat voor een paar eurootjes. Beste is deze kleding voor de vakantie. Niks meenemen, paar shirts kopen voor een paar euro en aan het eind van de vakantie wegmieteren. Lekker licht reizen......
11 jan 2006 13:26
That's also my cup of tea.
Ik vertrek ook meestalmet een bijna lege koffer en kom met een overvolle koffer en kilo's handbagage terug
12 jan 2006 15:57
911-lover schreef::roll:
That's also my cup of tea.
Ik vertrek ook meestalmet een bijna lege koffer en kom met een overvolle koffer en kilo's handbagage terug
Coketransportje!?....zó kan ik ook Porsche rijden
12 jan 2006 16:02
marknineoneone schreef:Coketransportje!?....zó kan ik ook Porsche rijden
Ik transporteer niet, ik teel....................das ff makkelijker, ik zit wel altijd te donderen met het aftappen van electra op de lantaarnpaal hier bij de buurman.
Zo ik ga nu weer een kappie oogsten................hoppa weer een aerokitje en een cupvelgje geplukt.
12 jan 2006 17:38
John4S schreef:Zo ik ga nu weer een kappie oogsten................hoppa weer een aerokitje en een cupvelgje geplukt.
Pluk jij nog zelf
Ik kan nog wel een paar illegale Polen voor je regelen
13 jan 2006 9:41
Wat ouderwets dat gepluk......
Chemische shit is veel makkelijker
28 jan 2006 1:06
Jongens wat is dit allemaal? Je moet natuurlijk wel ergens een LIJN trekken!
28 jan 2006 16:33
Dat leer je al van jongsaf aan
28 jan 2006 16:55
red devil schreef:Jongens wat is dit allemaal? Je moet natuurlijk wel ergens een LIJN trekken!
We hebben al lijntrekkers genoeg.
28 jan 2006 17:56
Boxy&Boraman schreef:Waaraan kan ik orginele kleding van Porsche herkennen, want met een nepper loop je voor F.....R
Bij origineel is er vaak her en der een extra porsche labeltje ingestikt (aan de binnen of buitenkant)
Ook zijn vaak details als bv. de rits of drukknopen van het porsche logootje voorzien
Verder kwaliteit en ontwerp/stijl...
Laatst bijgewerkt door
Jeroen914 op 28 jan 2006 20:28, in totaal 1 keer bewerkt.
28 jan 2006 20:23
Meeatal kun je neppers ook herkennen aan een afwijkend lettertype of een net afwijkende plek van logo tov tekst... en (natuurlijk) aan de kwaliteit, maar dat zie je niet op een plaatje.