Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Lamborghini Miura

13 jan 2006 17:11

Het origineel is altijd mijn ultieme droomauto geweest maar (voor mij) onbetaalbaar (zonder dat de familie aan de verkeerde kant van de Antwerpse Schelde moet gaan wonen).

Maar het nieuwe concept vind ik ook super, alhoewel a la Ford GT(40) natuurlijk wel een directe kloon en dus daardoor ook een makkelijk scorend concept (ie oud design, nieuwe techniek, kan niet missen). Wielen hoeven voor mij niet zo, amerikaanse markt georienteerd?

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Marcel op 13 jan 2006 17:44, in totaal 9 keer bewerkt.

13 jan 2006 17:16

Super auto!!!!

13 jan 2006 17:21

Bijna net zo mooi als een Porsche. :)

13 jan 2006 17:23

WdePundert schreef:Bijna net zo mooi als een Porsche. :)

als ik eens mocht (kon) kiezen ... allbei dan maar doen?

13 jan 2006 17:32

ik durf het wel toe te geven.....mooier (en exclusiever)...

13 jan 2006 17:35

Tja, smaken verschillen. Persoonlijk vind ik er maar weinig aan... Dan is een Ford GT best een pak mooier.

13 jan 2006 18:19

Wel een erg giftig kleurtje, maar mooooi :D

AĆ«rodynamisch ook al aangepakt zie ik aan de lip onder de voorbumper 8) (het orgineel had net als veel auto's uit die tijd bij hoge snelheid de neiging te gaan vliegen en niet langer te luisteren naar stuurcommando's).

13 jan 2006 19:27

Heb net als Marcel, hier ooit eens aangegeven, dat de Miura SV mijn droomauto is...kan 'm nu dus niet afvallen :wink:

..en ik vond de Ford GT al zo mooi, mss nog wel mooier zelfs...

13 jan 2006 19:47

Jurgen schreef:Heb net als Marcel, hier ooit eens aangegeven, dat de Miura SV mijn droomauto is...kan 'm nu dus niet afvallen :wink:

..

Zoals zoveel [laat] veertigers... :wink:

13 jan 2006 19:51

Mijn (928 dus) koplampen zijn hiervanaf gekeken.......... :lol:
Prachtwagen die Miura :!:

13 jan 2006 20:36

Jurgen schreef:Heb net als Marcel, hier ooit eens aangegeven, dat de Miura SV mijn droomauto is...kan 'm nu dus niet afvallen :wink:
Niet mijn droomauto(want volgens mij was het weggedrag maar zo zo).Maar wel de mooiste auto ooit.De nieuwe is ook ...kwijlllll......

13 jan 2006 20:40

2000 gtv schreef:Niet mijn droomauto(want volgens mij was het weggedrag maar zo zo).Maar wel de mooiste auto ooit.De nieuwe is ook ...kwijlllll......

deze auto (origineel) is zo mooi daar hoef je niet eens mee te rijden, stoeltje er bij en er alleen maar naar kijken....

13 jan 2006 21:29

Sorry jongens, don't shoot me, maar ik vind hem 'over'styled..........

(die ontwerper kon maar niet ophouden met tekenen; 8) )

13 jan 2006 21:31

Carrera4s schreef:Tja, smaken verschillen. Persoonlijk vind ik er maar weinig aan... Dan is een Ford GT best een pak mooier.

Mee eens

13 jan 2006 22:22

Deze wagen heb ik momenteel nog staan in mijn wekelijks veranderend rubriekje "Showcase" op mijn website :wink:
Een echte (zoals steeds meer) retrolook.

13 jan 2006 23:57

:shock: Een Italiaan die hier door meerdere mensen enthousiast wordt begroet. Hulde :!:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

14 jan 2006 0:16

Origineel: best looking supercar. geen twijfel mogelijk (bij mij althans). Maar eveneens financieel "Out of reach for this century" .......

Nieuwe versie: ik moet er wrsch nog ff aan wennen, maar begin hem steeds mooier te vinden.

14 jan 2006 1:36

nou is toch ook wat als ik zo'n "dingetje" wil rijden moet ik eerst opzoek naar andere velgen want daarmee wil ik niet gezien worden :wink: :lol:

robert

14 jan 2006 7:31

ome piet schreef:
Ik, die zelf schreef:Heb net als Marcel, hier ooit eens aangegeven, dat de Miura SV mijn droomauto is...kan 'm nu dus niet afvallen :wink:

..

Zoals zoveel [laat] veertigers... :wink:

Hee bedankt he Arnold :twisted: ...heb wel een kale kop , maar moet nog 40 worden... 8) :wink:

14 jan 2006 13:25

Wat blijft die Miura toch een wereldauto. Wat een beauty, zelfs na al die jaren. Dat vind ik toch wel een graadmeter voor mooie auto's: als ze na enkele decennia nog steeds mooi zijn dan zijn ze ECHT mooi :wink: :lol:
Net als de 911 bv.

14 jan 2006 15:21

Mooi hoor, maar prefereer de oude toch boven zo'n nieuwe.. wat bij de ford weer andersom is. Wat moet zo'n 'nieuwe' miura eigenlijk kosten?
Plaats een reactie