Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

KJN Turbo S bij baan in IT-sector!

26 jan 2006 17:28

Stukje in de Telegraaf. Gaat om de jacht op (goed) personeel, waarbij mensen die worden aangenomen meteen een (lease-)auto krijgen. En welke foto staat er bij dit berichtje?

Een KJN Turbo S! :shock: :lol: Mochten ze willen! :lol:

Re: KJN Turbo S bij baan in IT-sector!

26 jan 2006 18:43

MS964 schreef:Een KJN Turbo S! :shock: :lol: Mochten ze willen! :lol:

Bereken eens even de bijtelling van die jongen... Daar word je toch niet gelukkig van denk ik zo.

27 jan 2006 14:03

En even verderop hebben ze het over Opel! Echt zo van:"Nee sorry jongen, je krijgt geen Cayenne, maar een Zafira :lol: !"

27 jan 2006 14:28

Ik zit een beetje in de IT Business, alhoewel ik niets weet van IT, maar dat schijnt niet te deren.

Waar maken ze zich hier druk om. Ik kom wel eens in India, Bangalore bij een paar grote IT Consultancy jongens. Die huren per maand 4-500 nieuwe mensen in, kijk "then we are talking IT"....

27 jan 2006 15:51

Als je een functie + salaris hebt die een KJN Turbo-S rechtvaardigt, zit je niet zo in over de bijtelling gok ik ;)

Voor rest, als ik ff snel reken, hou ik maar heel weinig salaris over volgens mij ;)

27 jan 2006 15:57

paSCal schreef:Als je een functie + salaris hebt die een KJN Turbo-S rechtvaardigt, zit je niet zo in over de bijtelling gok ik ;)

Je moest eens weten...

27 jan 2006 16:15

Jups, da's waar, het zijn altijd de grootsten die piepen over de kleinste dingen :cheesy:

27 jan 2006 16:17

Daarom zijn ze ook zo...juist... :wink:

28 jan 2006 20:26

Het vele geld moet idd ergens vandaan komen. Gezellig winkelen bij de Aldi etc. (niet dat daar wat mis mee is overigens!)

28 jan 2006 21:59

BJ964 schreef:Het vele geld moet idd ergens vandaan komen. Gezellig winkelen bij de Aldi etc. (niet dat daar wat mis mee is overigens!)

Aldi is ook niet meer wat het geweest is... :lol:

Afbeelding Afbeelding

28 jan 2006 22:35

:mrgreen:

29 jan 2006 0:12

Zeker niet...

Afbeelding

29 jan 2006 10:44

BJ964 schreef:Gezellig winkelen bij de Aldi etc. (niet dat daar wat mis mee is overigens!)

Nou, wel met de gezelligheid... Ik vind het zo triestig daar, dat je mij er niet zal zien. Wel bij de Dirk van de Broek, want om een deur verder (AH) meer te gaan betalen voor precies dezelfde producten...

BTW: die foto's van Horn... als ik reclamemaker voor de Aldi was zou ik er wat mee doen! 8)

29 jan 2006 11:46

Ik kom ook niet bij de Aldi overigens. Gezellig had ook beter tussen aanhalingstekens moeten staan 8)

29 jan 2006 16:25

Hoezo, ik kom wel af en toe bij de Aldi hoor !
Ja want de cheddar die ze daar verkopen kan ik echt NERGENS anders vinden, en anders worden mijn tosties niet zo lekker !

Hoezo offtopic ?

29 jan 2006 16:54

Als je de gezelligheid zoekt bij de supermarkt mist er M.I. iets in je sociale leven :wink:

29 jan 2006 19:08

Jort schreef:Als je de gezelligheid zoekt bij de supermarkt mist er M.I. iets in je sociale leven :wink:

Het is niet zo zeer dat ik gezelligheid mis, maar dat ik zo treurig word van de Oostbloksfeer die er hangt... Echt gezellig is de Dirk ook niet, maar als je daar uit loopt ga je tenminste niet onmiddellijk op zoek naar een stuk touw en een wankel krukje.

29 jan 2006 19:16

Devils son schreef:... maar als je daar uit loopt ga je tenminste niet onmiddellijk op zoek naar een stuk touw en een wankel krukje.

Ik had nooit gedacht dat jij je zo makkelijk van je voetstuk zou laten brengen :shock: :wink:

... overigens heb ik hier bij de Aldi (of Lidl) meer het idee dat ik in Turkije of Marokko ben :?

29 jan 2006 20:04

Afdingen gaat bij de Aldi iets moeilijker... :wink:

29 jan 2006 22:20

Olaf schreef:
... overigens heb ik hier bij de Aldi (of Lidl) meer het idee dat ik in Turkije of Marokko ben :?

Ik woon tussen de boomkwekers, dus alhier weinig Turken, een paar Marokkanen en heel veel Polen, Hongaren, Litouwers,... misschien vandaar dat ik op het Oostblok kom.
Plaats een reactie