Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Terugvinden eigenaren van je eerdere Porsches

09 feb 2006 9:39

Zou het een leuk item zijn : Via dit forum de Porsches terug te vinden, cq
traceren waarin je eerder hebt gereden ? Ik ben altijd benieuwd geweest wat er met mijn vroegere auto's is gebeurd. Rijden ze nog steeds rond ?
en waar?...
Wellicht via 1. type/kenmerk/kleur/b.jr omschijving
2. toenmalige Kenteken
3. evt bestaande foto's
4. De jouw bekende koop/verkoop-historie
5. ????
Ben benieuwd naar jullie reacties op dit voorstel, of is een dergelijk topic al eerder aan bod geweest ?

09 feb 2006 10:05

Ik zou wel meer willen weten van de (Nederlandse) eigenaren van mijn P.

Kenteken RF-TN-93, sinds 1997 in NL. De wagen heeft in dat jaar meegedaan aan de '50 jaar Pon Porsche import' meeting onder nummer 211. De stickers zitten nml. nog aan de binnenkant van de bagageklep.

Aangezien een groot deel van de NL historie ontbreekt zou ik graag contact hebben met de vorige bezitters, wellicht dat die meer weten.

Iemand bekend met deze targa??

Gr. Gijs.

09 feb 2006 10:25

Wat ik weet is dat ik een van mijn vorige liefdes ook van een andere bekende forummer ( ome piet) is geweest.

Deze dus:

Afbeelding

Verder ben ik benieuwd hoe het met mijn eerste Porsche is, was een super ding, heeft van Krey in 1 dag doorverkocht, en heb de toenmalige nieuwe eigenaar enthousiast nog ff aan de telefoon gehad.

Hoe is het met hem ?????????

Afbeelding

John.

NB leuk item, echter plaatjes zeggen zoveel meer als text.

09 feb 2006 10:51

Ikzelf die in een ander draadje schreef:Ik vroeg me al af waar die gebleven was :wink: blijkt 'ie praktisch om de hoek te staan :shock:

Soms wil je het niet weten :roll: :wink:

Afbeelding

09 feb 2006 11:06

Mijn vorige 911 (zwart 964 C4) staat zeer geregeld bij een van de zaken van mijn vriendin om de hoek (te weten bij Hostellerie van Gaalen in Heeze).

Kenteken weet ik zo niet meer uit mijn hoofd, maar ik weet wel dat de auto eind deze zomer door Wams is verkocht.

09 feb 2006 11:07

Olaf schreef:Soms wil je het niet weten :roll: :wink:

idd, ik heb gehoord dat mijn vorige P rechtsvoor schade heeft gereden. Doet me nu nog pijn :evil:

09 feb 2006 11:12

Devils son schreef:Mijn vorige 911 (zwart 964 C4) staat zeer geregeld bij een van de zaken van mijn vriendin om de hoek (te weten bij Hostellerie van Gaalen in Heeze).

Kenteken weet ik zo niet meer uit mijn hoofd, maar ik weet wel dat de auto eind deze zomer door Wams is verkocht.

als ik het goed heb heeft de eigenaar van gaalen deze gekocht (de 964 c4)en heeft hij het restaurant net verkocht, of het al over gedragen is weet ik niet.

robert

09 feb 2006 11:30

rob964.c4 schreef:
als ik het goed heb heeft de eigenaar van gaalen deze gekocht (de 964 c4)en heeft hij het restaurant net verkocht, of het al over gedragen is weet ik niet.

robert

Vermoeden had ik al dat het de eigenaar was. Maar kennelijk zal de 911 er niet meer staan. Jammer, want ik had het wel leuk gevonden om te weten of de auto beviel (zal wel, want het was iig toen ik haar verkocht een nette auto).

09 feb 2006 12:53

Leuk item :idea:

Wat mij opvalt is dat veel Porsche Liefhebbers de auto niet zo lang houden :!:

Mijn vorige heb ik 7 jaar gehad en daarvoor 8 jaar.

Zie het ook wel bij de NPC, het kriebelt snel voor een andere :roll:

09 feb 2006 16:57

molen934 schreef:Leuk item :idea:

Wat mij opvalt is dat veel Porsche Liefhebbers de auto niet zo lang houden :!:

Mijn vorige heb ik 7 jaar gehad en daarvoor 8 jaar.

Zie het ook wel bij de NPC, het kriebelt snel voor een andere :roll:

klopt, is me ook al opgevallen, vrienden van mij kopen gemiddeld tussen de 2 a 5 jaar een andere Porsche, langs de ene kant spijtig maar zo rijd ik ook regelmatig eens met iets anders :D :D

09 feb 2006 17:15

molen934 schreef:Wat mij opvalt is dat veel Porsche Liefhebbers de auto niet zo lang houden :!:

IMO ook afhankelijk van het aantal kilometers dat per jaar gereden wordt :idea:

Van al m'n auto's heb ik de(ze) Porsche (bijna) het langst :wink:

09 feb 2006 18:38

Een goed idee, maar ik denk niet dat iedereen zo maar alle gegevens op internet wil zetten. :wink:

09 feb 2006 19:14

Beschik over alle facturen onderhoudshistorie vanaf nieuw met (dus) alle eigenaren; de eigenaren waren overigens ook ingevuld in het onderhoudsboekje.

09 feb 2006 19:24

Nicoló schreef,

--------------------------------------------------------------------------------
Beschik over alle facturen onderhoudshistorie vanaf nieuw met (dus) alle eigenaren; de eigenaren waren overigens ook ingevuld in het onderhoudsboekje.

Dat zie je niet veel, had ik ook met mijn eerste 911 de 16-JM-34 wees er zuinig op :!:

09 feb 2006 19:53

de mijne ook alle 3 eigenaren bekend,alle onderhoud en facturen aanwezig. :)

09 feb 2006 21:17

Mijn eerste 2 zijn nog in onderhoud bij Motron

Afbeelding

zwarte '89 964 Carrera 4 met kenteken SZ-FS-76 - voorgaande historie grotendeels bekend (sinds '92)
nachtblauwe '91 964 Carrera 2 tiptronic met kenteken 49-NP-KG (historie bekend sinds komst naar Nederland (2003)
zwarte '90 964 Carrera 4 met kenteken TG-BZ-64 (rijdt nu in Friesland rond) (historie bekend sinds 1996)

09 feb 2006 21:46

horn schreef:Mijn eerste 2 zijn nog in onderhoud bij Motron

Afbeelding

zwarte '89 964 Carrera 4 met kenteken SZ-FS-76 - voorgaande historie grotendeels bekend (sinds '92)
nachtblauwe '91 964 Carrera 2 tiptronic met kenteken 49-NP-KG (historie bekend sinds komst naar Nederland (2003)
zwarte '90 964 Carrera 4 met kenteken TG-BZ-64 (rijdt nu in Friesland rond) (historie bekend sinds 1996)
Was die eerste niet hetzelfde als de bijnaam van deze?? :lol: Afbeelding

09 feb 2006 22:25

yep... :cry:

maar is volledig rechtgetrokken, gericht en gereviseerd (nadat ik hem overigens had ingeruild).

09 feb 2006 22:32

Bij mij is het boekje netjes afgestempeld tot hij in 1995 vanuit duitsland naar nederland kwam. De vorige eigenaar heeft hem 10 jaar gehad, maar daar heb ik helaas geen historie van. Dus mensen uit Dordrecht, wie van jullie weet meer over de LR-HZ-17 die daar 10 jaar land heeft rond gereden?

09 feb 2006 23:02

Zeg Horn,

Die tiptronic wou je toch inruilen bij TJ :lol:

Grapje moet kunnen

10 feb 2006 0:06

Devils son schreef:
rob964.c4 schreef:

robert

Vermoeden had ik al dat het de eigenaar was. Maar kennelijk zal de 911 er niet meer staan. Jammer, want ik had het wel leuk gevonden om te weten of de auto beviel (zal wel, want het was iig toen ik haar verkocht een nette auto).

ik spreek jules wel nog een keer ik zal het zeker vragen
(is een bekende van mijn werkgever)Hij had hem al lopen stangen dat zijn personeel ook in zo'n auto reed :wink: :lol:

robert

10 feb 2006 12:51

Double G schreef:Bij mij is het boekje netjes afgestempeld tot hij in 1995 vanuit duitsland naar nederland kwam. De vorige eigenaar heeft hem 10 jaar gehad, maar daar heb ik helaas geen historie van. Dus mensen uit Dordrecht, wie van jullie weet meer over de LR-HZ-17 die daar 10 jaar land heeft rond gereden?

zegt me niets, heb je geen naam van de eigenaar?

10 feb 2006 13:09

Mij ook niet............

10 feb 2006 13:15

Ik heb nooit meer iets vernomen van mijn ex 944 type II Bj 86 kenteken LP-BL-15 rijd momenteel in Zutven heeft iemand hem nog ooit zien rijden??

Mijn eigen auto ben ik nu de 3 e eigenaar en alle eigenaren van af 0km zijn bekend .

10 feb 2006 15:13

molen934 schreef:Zeg Horn,

Die tiptronic wou je toch inruilen bij TJ :lol:

Grapje moet kunnen

Afbeelding :wink:
Plaats een reactie