Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Sky Europe

13 feb 2006 19:24

Ik ga begin maart ff een weekje tussenuit (naar Slovakije) en ik vroeg me het volgende af:

Ik ga vliegen met Sky Europe. Heeft iemand hier al mee gevlogen of weet iemand hoe deze maatschapij is? Voor €. 60,- heen en terug lijkt me nl. niet duur. Ze hebben nog nooit iemand boven gelaten :lol: :lol: maar je weet het niet he?.....

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Petr

Re: Sky Europe

13 feb 2006 20:18

petr-996-C2 schreef:Ik ga vliegen met Sky. Ze hebben nog nooit iemand boven gelaten :lol: :lol:

The sky is the limit. 8)

13 feb 2006 20:40

Amper 34 is Brusselaar Alain Skowronek. Voor de derde keer al staat hij aan het hoofd van een beginnende luchtvaartmaatschappij. Sky Europe lijkt een schot in de roos: het is de Ryanair van Centraal-Europa aan het worden, met binnenkort 32 vliegtuigen.

Tegen 2007 willen ze winstgevend te zijn. Ze zitten volledig op schema. In de wereld van de lowcost kan je maar winstgevend zijn als je een kritieke massa hebt. Vanwege de 32 vliegtuigen hebben ze een voorsprong op concurrenten als Wizz Air, de nummer twee van Centraal-Europa, dat nog maar zes of zeven vliegtuigen heeft. Ze hebben ook het voordeel om de eerste te zijn én hebben een ander businessmodel: Sky Europe mikt ook op zakenreizigers.

Kortom: een bus in de lucht. Zal best goedkomen :)

Re: Sky Europe

13 feb 2006 21:24

petr-996-C2 schreef:Ik ga begin maart ff een weekje tussenuit (naar Slovakije) en ik vroeg me het volgende af:

Ik ga vliegen met Sky Europe. Heeft iemand hier al mee gevlogen of weet iemand hoe deze maatschapij is? Voor €. 60,- heen en terug lijkt me nl. niet duur. Ze hebben nog nooit iemand boven gelaten :lol: :lol: maar je weet het niet he?.....

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Petr

Een Slowaakse B-luchtvaartmaatschappij ? En je hebt een goede levensverzekering ? Gewoon doen.... :D

13 feb 2006 22:00

ga regelmatig naar Bratislava voor mijn werk, vlieg altijd aan op Wenen 45 minuten met de Taxi vanaf Wenen naar Bratislava, aangezien SKY ongunstige tijden heeft voor 2 daagse tripjes, collega's die langer blijven gebruiken wel Sky want je verliest er gewoon tijd door, maar zijn niet ontevreden

13 feb 2006 23:38

Ben in hun beginperiode met Sky Europe naar Boedapest gevlogen. Was prima, geen klachten! Heb een 'zachte' landing gehad, dus.. :lol:

15 feb 2006 19:01

met Sky naar Budapest gevlogen , niks op aan te merken
heen en terug had ik telkens 3 stoelen voor mij, had gevraagd bij check-in of het mogelijk was , want khad koppijn zei ik , wat beetje geen waar was :D, en ze hielden er rekening mee... das wel vriendelijk vind ik
Plaats een reactie