Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Zo goed als nieuwe Gatso

05 maart 2006 2:47

Op www.marktplaats.nl in het zoekvakje rechtsboven even 2412778313 inplakken

(ik weet niet hoe ik 'm anders moet linken)

05 maart 2006 9:25

We zouden aanschaf als forum kunnnen overwegen.......... :wink:

de énige echte Forum-Flitser!!!

05 maart 2006 9:49

Was toch geen forumlid... 8) ?

http://www.nu.nl/news.jsp?n=683964&c=14&rss

Dief steelt radarapparatuur politie

Uitgegeven: 27 februari 2006 17:16
Laatst gewijzigd: 27 februari 2006 17:16

OUD GASTEL - Een brutale dief heeft maandagmorgen op de Provincialeweg in het Noordbrabantse Oud Gastel de radarapparatuur van de politie gestolen. Dat gebeurde terwijl op enige afstand de politie toezicht hield op de apparatuur, zo deelde de politie maandag mee.

Politiemensen hielden op de Provincialeweg een snelheidscontrole. Van een afstand hielden ze het langsrijdende verkeer in de gaten. De agenten zagen op een gegeven moment een auto bij de apparatuur stoppen en reden er naar toe.

Te laat, want voordat de politie was gearriveerd, had de automobilist de apparatuur al in zijn auto geladen en meegenomen. Hoeveel de radar kost, kon de politie niet zeggen. "Het gaat om een aanzienlijk bedrag", aldus een woordvoerster.

05 maart 2006 10:16

.... advertentie zonder foto :(

05 maart 2006 12:31

maar andere met foto... :wink:

@ roel, op Marktplaats in het scherm voordat je naar de advertentie gaat, klik met je rechtermuisknop op de link naar de advertentie en doe 'copy link location' en paste die hier tussen de [url] blokken en haal alles achter .html weg- :salut:

05 maart 2006 12:34

Doet me denken aan die borden langs de snelweg (namens de politie): 'Als u voorbij flitst, dan flitsen wij terug'. Kunnen we dan van maken:

Als u voorbij flitst, dan flitsen wij terug, en dan flitsen wij ook terug! ' :wink:
Plaats een reactie