Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

loft met carport

23 maart 2006 10:23

Goed idee om je loft op de 5°verdieping te hebben en toch uitzicht op je Porsche, plus een veilige plaats.

http://www.carloft.de/v0/htdocs/index.php#

23 maart 2006 10:25

geinig idee, denk wel dat je gek wordt van de herrie als de buren laat thuis komen en met die lift aan de slag gaan

23 maart 2006 10:47

Marco schreef:geinig idee, denk wel dat je gek wordt van de herrie als de buren laat thuis komen en met die lift aan de slag gaan

Ben er vrij zeker van, dat hier zeer goed over nagedacht is, en dat het geluid best wel meevalt.

23 maart 2006 10:54

dat denk ik ook, maar ik ken in Antwerpen een appartementencomplex met daarnaast een garage voor de bewoners
heel high tech, je rijdt je auto in een sluis en wagen wordt automatisch "opgeborgen"
ding heeft nooit gewerkt...

lijkt me toch een raar gezicht, zit je op je terras/living; komt de buurman voorbij in haar auto

nogmaals geinig idee

Ik denk dat het grootste probleem is: je vrouw overtuigen dat de auto op het balkon moet staan...

Marco schreef:komt de buurman voorbij in haar auto

Rare buurman heb jij...

23 maart 2006 11:24

Devils son schreef:Ik denk dat het grootste probleem is: je vrouw overtuigen dat de auto op het balkon moet staan...

En zeggen dat er tijdig moet geremd worden als je in de lift rijdt, zeker als je in de Penthouse woont. :?

23 maart 2006 11:38

Devils son schreef:
Marco schreef:komt de buurman voorbij in haar auto

Rare buurman heb jij...

Hoezo, de mijne rijdt ook wel eens in haar (buurvrouw) auto. :wink:

23 maart 2006 18:37

Eindelijk een auto op niveau. :D

23 maart 2006 18:41

Grappig!

23 maart 2006 20:46

Wil ik ook wel, alleen de prijs vanaf € 450.000. Is niet misselijk!!!

23 maart 2006 21:46

Prachtig idee zeg, want dat is inderdaad wel wat ik hier in mijn appartementje mis, dat ik om mijn auto te zien helemaal naar beneden naar de garage moet :cry:

hebben ze prachtig opgelost zo, en natuurlijk is het ook nog een stuk veiliger. En met je auto op je balkon heb je altijd een mooi uitzicht, waar je dan ook woont :mrgreen:

Solid4S schreef:Wil ik ook wel, alleen de prijs vanaf € 450.000. Is niet misselijk!!!

Ja natuurlijk kost het dan ook wat, maar daarentegen als je dit kan betalen heb je vast ook wel moois om op hoogte te parkeren :)
Plaats een reactie