Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

23 apr 2006 11:51

Graag zou ik per pb of email de adresgegevens van de organisator van deze rit willen ontvangen.

Ik zal niet in detail treden op dit openbare forum, maar het betreft enige schade die wij hebben geleden door jullie rit in de Hoekse Waard vanmorgen.

23 apr 2006 12:17

Dat moet géén probleem zijn via het forum Menno. Wellicht dat het nog even op zich laat wachten omdat de rit toch tot een uur of 16.00 uur leek te duren?

Hopelijk nothing serious.

Succes!

23 apr 2006 12:54

Menno77 schreef:Ik zal niet in detail treden op dit openbare forum, maar het betreft enige schade die wij hebben geleden door jullie rit in de Hoekse Waard vanmorgen.

"door" jullie rit...of "tijdens" jullie rit?

"door" impliceert nl... 8)

23 apr 2006 16:11

Ben benieuwd waaruit deze schade bestaat..... :?
Heb geen bijzondere zaken gezien en ook nergens iets over gehoord.

Marcel, hardstikke leuk georganiseerd!

Dank je wel, Mauk

23 apr 2006 16:18

Mauk schreef:Ben benieuwd waaruit deze schade bestaat..... :?
Heb geen bijzondere zaken gezien en ook nergens iets over gehoord.

Marcel, hardstikke leuk georganiseerd!

Dank je wel, Mauk

sluit ik me 100% bij aan, leuke dag gehad :thumleft:
top georganiseerd

23 apr 2006 16:24

Mauk schreef:Heb geen bijzondere zaken gezien en ook nergens iets over gehoord.

.... vraag je daar ook eens bij af of een eventuele 'organisator' daar voor aansprakelijk gesteld kan worden :idea:

Inderdaad een super dagje ... zo'n toevallige ontmoeting van (ruim) 42 Porsches :wink:

Ik hoop dat ook Chris voor de bui binnen was :twisted:

23 apr 2006 16:27

Olaf schreef:.... vraag je daar ook eens bij af of een eventuele 'organisator' daar voor aansprakelijk gesteld kan worden :idea:

Lijkt mij niet, maar dat is ook afhankelijk van het "door jullie toerrit" of "tijdens jullie toerrit" of misschien wel "door een deelnemer van de toerrit"......

Misschien wil deze Menno gewoon in contact komen met een rijder van deze toertocht.....

Mauk

23 apr 2006 16:50

Menno77 schreef:Graag zou ik per pb of email de adresgegevens van de organisator van deze rit willen ontvangen.

Ik zal niet in detail treden op dit openbare forum, maar het betreft enige schade die wij hebben geleden door jullie rit in de Hoekse Waard vanmorgen.

Bewoner...??

23 apr 2006 16:58

oorpijn???

23 apr 2006 17:00

Menno, ben benieuwd. PB is onderweg.

23 apr 2006 17:00

Marcel schreef:oorpijn???

dominee
kerk liep leeg om te kijken en de collecte was nog niet gedaan...

23 apr 2006 17:06

Altijd hetzelfde met dat Porsche tuig. Weer iemand in elkaar geslagen met zijn allen?

Ik zie dat het leuk was.
Volgende keer graag erbij (als bijrijder :cry: )

23 apr 2006 17:07

horn schreef:Altijd hetzelfde met dat Porsche tuig. Weer iemand in elkaar geslagen met zijn allen?

Ik heb enkel staan kijken :twisted: :wink:

23 apr 2006 19:09

Menno77 schreef:Graag zou ik per pb of email de adresgegevens van de organisator van deze rit willen ontvangen.

gaat het om overreden hoedjes?? :mrgreen:

23 apr 2006 20:00

Ha Marcel, allereerst nogmaals bedankt voor de organisatie van deze mooie en geslaagde dag :!:

Ik ben echter zeer benieuwd wat die zeur hierboven te melden heeft. Mijn haren gaan al overeind staan als iemand zich zo vaag uitdrukt en daarnaast al direct over schade begint. Houd ons op de hoogte.

Teveel herrie bij de kerk van Klaaswaal die uit kwam :?: :wink:

23 apr 2006 20:05

Ha Teun,

Ik heb het vermoeden dat het een bekende van mij is om een aantal redenen. Ik maak, indien nodig, graag gebruik van jouw juridische bijstand.

23 apr 2006 20:10

Marcel B. schreef:Ha Teun,

Ik heb het vermoeden dat het een bekende van mij is om een aantal redenen. Ik maak, indien nodig, graag gebruik van jouw juridische bijstand.

dit gaat toch niet een domper worden op naar wat ik las een leuke dag.
( hoop voor je dat het een goede afloop heeft.)

robert

23 apr 2006 20:13

Nou, Rob, sowieso qua aansprakelijkheid no chance. Misschien praat ik jullie later nog bij

23 apr 2006 20:15

rob964.c4 schreef:dit gaat toch niet een domper worden op naar wat ik las een leuke dag.

robert

dat mag ik zeker niet hopen...
want ik vond het fantastisch en dat is de organisator zeker ook gegund

23 apr 2006 20:18

Ik heb zomaar het gevoel, dat menno een "aanwonende" van de route is...maar laten we hier niet op afgeven, zonder verdere kennis...

Lees dat de dag iig geslaagd is, mooi. :wink:

23 apr 2006 20:23

rob964.c4 schreef:
Marcel B. schreef:Ha Teun,

dit gaat toch niet een domper worden op naar wat ik las een leuke dag.

robert

Natuurlijk niet :!:

23 apr 2006 20:28

Als de kerk geklaagd heeft, laten we dan een paar zwarte kousen geven met PF erop. Want die droegen ze allemaal! :mrgreen:

23 apr 2006 21:13

Teun schreef:

Ha Marcel, allereerst nogmaals bedankt voor de organisatie van deze mooie en geslaagde dag :!:

Ik ben echter zeer benieuwd wat die zeur hierboven te melden heeft. Mijn haren gaan al overeind staan als iemand zich zo vaag uitdrukt en daarnaast al direct over schade begint. Houd ons op de hoogte.

Teveel herrie bij de kerk van Klaaswaal die uit kwam :?: :wink:

Zeur?

Ik heb getracht dit op een nette manier op te lossen, zonder met een beschuldigende vinger te gaan wijzen.

Niet meer dan logisch om hier de organisatie op aan te spreken.

Ik gun jullie die fijne dag, maar er is iets voorgevallen waar ik niet blij mee ben. Probeer dat ook te respecteren.

Marcel, je hebt een privebericht, laten we dit vooralsnog prive houden...
Laatst bijgewerkt door Menno77 op 23 apr 2006 21:14, in totaal 1 keer bewerkt.

23 apr 2006 21:21

Menno77 schreef:Marcel, je hebt een privebericht, laten we dit vooralsnog prive houden...

Als je het prive wil houden, zet het dan NIET op een forum. En als je de organisator zoekt is het vaak handig om de initiator van dit onderwerp even op te zoeken. Die staat meestal bovenaan op de 1e pagina :shock: .
En als je toch wat via het forum te klagen hebt, wees dan ook zo sportief om even uit te leggen wat er voorgevallen is, dan hoeft Marcel ons niet allemaal te PB-en.

23 apr 2006 21:23

Rolf schreef:
Menno77 schreef:Marcel, je hebt een privebericht, laten we dit vooralsnog prive houden...

Als je het prive wil houden, zet het dan NIET op een forum. En als je de organisator zoekt is het vaak handig om de initiator van dit onderwerp even op te zoeken. Die staat meestal bovenaan op de 1e pagina :shock: .
En als je toch wat via het forum te klagen hebt, wees dan ook zo sportief om even uit te leggen wat er voorgevallen is, dan hoeft Marcel ons niet allemaal te PB-en.

Inderdaad een wazig bericht :?
Gesloten onderwerp