Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Wow - Race ervaring uit de UK

25 apr 2006 22:43

Ed Lauwerens schreef:En voor de kenners, wie herkent die jongen in de groene trui die er ook bij was?

The Stig ? :wink:

Maar zonder gekheid, gaaf hoor!

25 apr 2006 22:47

Nee, ik ben het niet :wink:

Toffe ervaring hoor. Wel gaaf al die tot circuits omgebouwde vliegvelden in de UK

25 apr 2006 22:52

Peter Kox.. :?:

25 apr 2006 23:13

Wow, lijkt me een prachtige ervaring Ed.

Btw , klik even op quote in jouw eerste bericht, dan kun je zien wat ik gedaan heb... :wink:

25 apr 2006 23:20

Ik dacht al Doornbos te herkennen maar ergens zei me iets dat deze jongen het te druk zou hebben voor dit soort feestjes :P

Dat zijn de betere uitjes! 8)

Re: Niet The Stig

26 apr 2006 9:05

Ed Lauwerens schreef:Het is een Nederlander, rijdt denk ik iets beter dan The Stig.

Aangezien we niet weten wie er in dat pakkie van 'The Stig' zit, kan -dus- ook niet gesteld worden dat die Doornbos beter kan rijden dan mr. Stig...

26 apr 2006 9:10

SPEEDY944 schreef:
Ed Lauwerens schreef:Het is een Nederlander, rijdt denk ik iets beter dan The Stig.
Aangezien we niet weten wie er in dat pakkie van 'The Stig' zit, kan -dus- ook niet gesteld worden dat die Doornbos beter kan rijden dan mr. Stig...

Jawel hoor ;).... Want de rij-kwaliteiten van 'The Stig' zijn al vaker aan de orde geweest :cheesy:

Maareh, Ed, gaaf, als je volgende keer iemand nodig hebt voor de gezelligheid heen en weer :cheesy:

26 apr 2006 10:03

paSCal schreef:Maareh, Ed, gaaf, als je volgende keer iemand nodig hebt voor de gezelligheid heen en weer :cheesy:

Erg sympathiek dat je mij voordraagt Pascal :thumright: , ik zal jouw dan als eerste vertellen hoe gaaf ik het heb gehad... :mrgreen:

26 apr 2006 10:06

leuke ervaring, top :thumleft:

27 apr 2006 10:27

Heb hier ook al eens naar geïnformeerd, lijkt me geweldig!

Maar maak je nou ook wel wat kilometers?
Of is het weer veel wachten, 3 rondjes, weer wachten, 3 rondjes, hapje eten enz.?

27 apr 2006 11:45

SPEEDY944 schreef:

Voor wie wil weten wie The Stig is:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Stig
Plaats een reactie