Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Tevreden: een reklamespotje voor WheelTrim en Automorfose

08 mei 2006 22:46

Vandaag mijn velgen opgehaald bij Wheeltrim in Nijkerk en ze zien er perfect uit. Ze hebben een poedercoating en 2 lagen blanke lak gehad. Ook de behandeling door het personeel was top. Kortom erg tevreden.

Hiernaa de P opgehaald bij Automorfose in Alphen aan de Rijn. Ik had die jongens opdracht gegeven om alles in de strijd te gooien, nu is onze P al een plaatje om te zien, maar in het kader het mag best wat kosten hadden we besloten om ons P'tje eens lekker te laten vertroetelen. Nou echt perfect hoor, van binnen en van buiten smetteloos en met de speciale waxlaag moet je echt een zonnebril op zo glanst 'gummie'. Ook hier weer een top behandeling.

Deze mensen verstaan niet alleen hun vak, maar nemen ook de tijd voor jouw als klant, naar je wensen wordt geduldig geluisterd én uitgevoerd. Voor mij als amsterdammer die doorgaans alleen tegen arrogante wannebee fotomodellen uit de amsterdamse horeca aankijkt een verademing. Bravo voor beide bedrijven.

08 mei 2006 23:19

En hoeveel korting leverde deze reclame op :twisted: :wink: :lol:

08 mei 2006 23:28

en dan de onvermijdelijke hollandse vraag: quanta costa? :wink:

08 mei 2006 23:34

Hoeveel wordt Sharky hier rijker van :?: :wink:

08 mei 2006 23:37

Olaf schreef:Hoeveel wordt Sharky hier rijker van :?: :wink:

Doe maar een PF-stickertje voor die witte van jullie :wink:

10 mei 2006 0:50

Deze reklame heeft ons niets opgeleverd. Ik wil puur mijn enthousiasme tonen over deze twee bedrijven.

De velgen stralen, oneffenheden wegwerken, poedercoaten en 2 lagen blanke lak, kost eur. 90,- incl. btw per velg.

Complete reiniging binnen, buiten, motorruimte, krassen wegpolijsten en hier en daar lelijke plekjes zichtbaarheid verminderen en de keiharde superglimmende waxlaag was eur. 350,- incl. btw.

11 mei 2006 12:57

kunnen het niet vaak genoeg zeggen hiero.....

FOTOOTJES???? :shock: :D :wink:

11 mei 2006 15:42

dat vind ik voordelig, hier in het oosten betaal je meer (400-500) voor zo'n beurt :evil: :!:
vraagje, hoe lang was je de auto kwijt voor die beurt, het is nm. niet naast de deur voor mij al is het wel een leuk ritje :D

en oja, we willen foto's van het resultaat zien, voor en na de beurt :!:

12 mei 2006 10:37

Wat betreft de foto's
Hoewel ik eigenaar ben van het grootste service centre voor Apple appartuur in regio Amsterdam, ben ik zelf uitermate onhandig met dit soort dingen :-) , dus ik zal de meetingssectie in de gaten houden en zorgen dat ik een van de komende meetings aanwezig ben.

Over hoe lang het duurt.
De velgen, 6 dagen, Dinsdag brengen, Volgende week Maandag ophalen.
Het poetsen, binnen 1 dag klaar, gratis leenauto.

13 mei 2006 1:04

Ronnie, FOTO'S!!!!!!!!!!!!!!!
Plaats een reactie