nee, het gaat dit keer niet over een nog onbekende Porsche uit een nog onbekender verleden, het gaat over mijn oma! Ik heb vanmiddag mijn oma van 91 (heeft nog geknikkerd met Ferdinand himself

) even met de 964 naar huis gebracht: Houten- Amsterdam met lekker weer, rollator ingeklapt en op de achterbank. ik durf te wedden dat er weinig mede-forummers zijn die ooit een ingeklapte rollator met gebruiker in de auto hebben gehad. Heen Targa-kap er maar opgelaten (op die leeftijd zijn dames toch iets meer windgevoelig dan wanneer ze 19 zijn....) en terug kap eraf.
Oma vond het werelds en heeft de hele rit met een grote grijns op haar gezicht naast me gezeten! 'Heb ik wat om over op te scheppen' waren haar letterlijke woorden toen ik haar thuis (bij het verzorgingstehuis) afzette

Ik heb een paar keer op de A2 (voor Maarssen en na Breukelen ivm de KLPD soap die daar 24/7 wordt opgenomen) even goed gas gegeven en ze vond het echt het einde.
Heb je op die leeftijd toch al heel wat meegemaakt en dan dit nog. Ik kan het iedereen met een familielid op leeftijd echt aanbevelen