Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Op vakantie met de trein?

04 jul 2006 11:42

(edit door paSCal: Afgesplitst, op zich wel interessant dit ;) )

ingo schreef:Zit dan nog ergens vakantie te vieren in Italië (ook niet heel erg vervelend natuurlijk).

Toch wél met de 911 Ingo?

Die wil natuurlijk ook wel eens over de grens... :wink:

04 jul 2006 12:10

Mijn 911 komt oorspronkelijk al uit Italië... :wink:
Wilde eerst de auto op de trein zetten en dan vanuit Bologna gaan karren. Trein rijdt alleen niet op de gewenste data... Nu dus maar vliegen en daar iets huren.

04 jul 2006 12:25

ingo schreef:Nu dus maar vliegen en daar iets huren.

Is ook een prima optie. Heb ik ook eens gedaan.

Bij Hertz Milaan hebben ze wat Mazda's RX-8. Klinkt best lekker zo'n wankelmotor op 8000 toeren! :wink:

Veel plezier!

Afbeelding

04 jul 2006 14:40

Thnx. Vlieg op Pisa en kreeg net bericht dat de Mégane Cabrio die ik had besteld niet meer voorradig is (geen enkele cabrio trouwens). Da's wel weer jammer... In een cabriootje door Toscane leek me wel wat.
Misschien dan maar een Alfa 147 ofzo.

Maargoed, genoeg off-topic geouwehoer (of iemand zou nog een goeie tip moeten hebben... ;-) )

05 jul 2006 6:44

Ingo!

Kijk eens bij DB, www.autozug.de. Die rijden op veel meer steden in Italy, oa Livorno, rijden veel frequenter en kosten de helft (echt waar!) van wat de NL trein kost. Ik ga zondag de 23e July heen naar Livorno vanaf D'dorf. Terug vanuit Napels naar Muenchen op 9 augustus. Twee keer eigen slaapcabine, kost iets van EUR800,- Tip: boeken op zaterdag (Tanke schoen Tag) levert vaak leuke kortingen op via internet.

Succes!

05 jul 2006 10:37

OK, thnx Jeroen C3.0. Ticket al geboekt, maar misschien makkelijk voor een volgend keer.
Plaats een reactie