Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

afmeting garage en Boxster plaatsen....

14 jul 2006 23:44

Heeft hier iemand ervaring met een garage met een afmeting van 3 m x 7 m waar een Boxster in staat...?

Wij (ik en mijn vriendin) zijn opzoek naar een huis met een garage zodat de P thuis staat ipv een garagebox een paar kilometer verder op.

Echter maak ik met zorgen of je met een fiets nog langs de auto kan (een beetje fatsoenlijk dan). Een Boxster is +/- 1.80 breed (maar je zet hem nooit strak langs de muur), dus dat zal krap worden.

Wellicht zijn er een goeie tips of opmerkingen!

14 jul 2006 23:46

Hoezo niet krap langs de muur :roll:
Je kan dat toch doen aan de passagierszijde :?: :!:

1 mtr. is dan ruim voldoende (20 cm langs de rechterzijde)

14 jul 2006 23:48

ja dat lijkt mij ook geen probleem.

robert

14 jul 2006 23:53

Je kunt met 7 meter de fietsen ook achter de Boxster zetten.
Heb je nog vollop ruimte :idea:

14 jul 2006 23:59

klinkt bemoedigend!

Morgen gaan we in de ochtend kijken naar een 2-kapper met garage....

Ik hoop dat het wat is :D

Zou mooi zijn.

Mooie carport maken en heerlijk je auto poetsen en wassen voor de deur. Geen gezeur, altijd bij de hand en voor de deur 8)

15 jul 2006 0:00

tja, of een bikeport. laat die krengen lekker buiten staan... :twisted: :wink:

15 jul 2006 0:07

Lijkt mij wel, mijn garage is 3x8 meter, en ik heb er 4 fietsen en een 964 instaan (daarvoor een 3.2 en soms de 944), en dat gaat goed hoor.
Had er eerst ook nog een motor bij staan, en toen was het ook geen probleem.
Die ene meter extra wordt bij mij in beslag genomen door een werkbank.

rob

15 jul 2006 0:09

Ik zal die "bende" bij ons maar niet op de foto zetten.
1 van de redenen waarom er een verdieping extra op het huis komt...

15 jul 2006 0:12

Erick schreef:Ik zal die "bende" bij ons maar niet op de foto zetten.
1 van de redenen waarom er een verdieping extra op het huis komt...

:arrow: Heb een verdiepeing op de garage gebouwd :idea: ... nu kunnen er als het moet 2 auto's (achterelkaar) in de garage ....

Meestal blijft het beperkt tot 1 Porsche - 2 Motorfietsen en 3 gewone fietsen :wink:

15 jul 2006 2:54

:idea: Let niet alleen op de binnenafmeting van de garage maar ook op de breedte van de garagedeur.

15 jul 2006 8:04

Het gaat hier toch niet over een Hummer...
Met een gewone garagedeur moet het altijd lukken.

15 jul 2006 11:46

Erick schreef:Met een gewone garagedeur moet het altijd lukken.

.... defenitie van "gewoon" :?: :idea:

M'n eerste garage(deur) was zo smal dat ik er met een Golfje I alleen naar binnen kon als de spiegels waren ingeklapt :arrow: heb zomaar het idee dat je daar met een Porsche niet schadevrij naar binnen raakt :shock:

M'n huidige garagedeur (opening) is 2,32 mtr ... dit is 60 Cm smaller dan de garage zelf ....

Porsche parkeer ik altijd achteruit in de garage - met de bijrijderskant zo strak mogelijk tegen de muur - dan is het (net) nog mogelijk om er met een Fiets of GFT rolcontainer langs te rijden ...

15 jul 2006 12:00

Mijn garage meet oorspronkelijk 10 x 3,85 meter (inpandig) maar heb een kantoor achterin gebouwd (3,30 mtr, zodat ik nog voldoende ruimte heb voor de speedster. Vorige eigenaar was een kaasboer die zijn kaaswagen in de garage had staan. 3 meter hoog is ook wel lekker ruimtelijk.

En fietsen? die staan in de schuur. Heb trouwens een nieuwe fiets van 7 jaar oud. al met al een 100 km mee gefietst.

15 jul 2006 13:00

Mijn garage is verboden toegang voor niet Porsche :wink:

15 jul 2006 14:02

ppp 356 schreef:Mijn garage is verboden toegang voor niet Porsche :wink:

:D :D

15 jul 2006 14:30

Hangt er vanaf wat je er nog meer in kwijt wilt maar lijkt me geen enkel probleem.

Onze garage meet 4.40 bij 5.50 en daar stond een Boxster in (nu een 993), 3 fietsen, een Harley, werkbank, schappen, tuinstoelen, 2 tafels, opblaasbaar zwembad, en zo kan ik nog wel ff doorgaan :wink:

Afbeelding

15 jul 2006 14:45

ppp 356 schreef:Mijn garage is verboden toegang voor niet Porsche :wink:

Met de inhoud is niks mis Paul! :thumright:

Afbeelding

Nu alleen het interieur qua kleurstelling nog wat aanpassen.... :wink:

zodat het voor een ieder duidelijk is dat er géén ABC auto's welkom zijn.

Zoiets bijvoorbeeld;

Afbeelding

:lol:

15 jul 2006 15:21

Gewoon strak parkeren die Porsche(s) in de garage 8)

Afbeelding

15 jul 2006 15:27

Mijn 911 is krap 1.70 breed en mn garage is 2.70.
Als je 'm rechts een beetje strak neerzet (ik klap vaak mn spiegel even in) dan gaat dat ruim, wel een beetje uitkijken.
Ik laat er geen kinderen langs gaan met de fiets....

15 jul 2006 15:32

Het huis was helaas niets (geheel uitgeleefd...)

De garage had wel potentie, maar als ik de garage van PPP zie, dan moet ik nog maar even doorsparen.... :?

Die ruimte is helemaal SUPER :!:

Maar goed, blijkbaar is het wel mogelijk om in een "normale" garage de P erin te krijgen (met extra vulling zoals een 2de P, tafels, Harleys, fietsen, enz,.....:shock: )

Ze kunnen in mijn optiek een garage beter wat breder maken, dan is het leven een stuk gemakkelijker! = TIP voor de architect.

15 jul 2006 15:44

Als je zo een ruime garage hebt zoals PPP zorg dan ook dat je zoals hij meerdere poorten heeft.
Is nog zomakkelijk.
Ik moet het met 1 poort aan de zijkant doen voor een garage van 23 x 13 meter.
Dat is niet zo practisch :cry:

15 jul 2006 16:26

psporsche schreef:...Ze kunnen in mijn optiek een garage beter wat breder maken, dan is het leven een stuk gemakkelijker! = TIP voor de architect.

Helemaal waar, ik heb onze garage extra breed laten bouwen (4.40), erg praktisch.

15 jul 2006 18:25

ik heb mijn architect gewoon die foto van ppp356 gemaild en gezegd 'zo'n garage wil ik ook'

Vervolgens heb ik diezelfde foto aan mijn vriendin gegeven en gezegd 'zulke auto's wil ik ook'... :wink:

En nou maar wachten tot mijn verjaardag... :lol:

15 jul 2006 18:31

Naar wie heb jij de foto's van je buurmeisje gemaild en wat heb jij erbij gezegd? :mrgreen: :wink:

15 jul 2006 18:52

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Plaats een reactie