28 jul 2006 10:00
28 jul 2006 10:06
28 jul 2006 10:16
28 jul 2006 10:22
Meneer aard schreef:
Ze doen ook echt alles om gewoon aan geld te komen..Bah.
28 jul 2006 10:38
28 jul 2006 10:40
28 jul 2006 10:53
craze schreef:straks moet je nog uitkijken hoe hard je wandelt ...
Teneinde de CO2 emissie tot een uiterste te beperken heeft
millieupartij Groen Links een wetsvoorstel in behandeling die er voor
moet gaan zorgen dat de koolstofdioxide die uitgestoten word bij hard
fietsen tot "acceptabele" proporties terug gebracht zal worden. Bij
monde van tweede kamerlid W. Duivendak laat de millieupartij weten een
maximum snelheid voor fietsers te willen invoeren daar uit onderzoek is
gebleken dat fietsers die harder rijden dan 5 km. per uur de CO2 emissie
vele malen hoger is dan bij het fietsen op lagere snelheid.
Op de vraag hoe Groen Links dit wil realiseren antwoordde het tweede
kamerlid dat er wordt gedacht aan de invoering een snelheidsbegrenzer in
de vorm van een groot vliegwiel die er voor moet gaan zorgen dat de
fietser zo zwaar moet trappen dat hoge snelheden niet langer
realiseerbaar zijn. "Maar dit is slechts het begin" volgens D. "De
volgends stap zal zijn dat grootverbruikers van zuurstof zoals
(top)sporters en bijvoorbeeld mensen met grote neuzen verbruikers
belasting gaan betalen in de vorm van Expiratie-tax. Bij alle grote
sportevenementen zal de organisator voortaan toestemming moeten vragen
bij de overheid en deze zal nouwkeurig moeten toezien of het toegestane
zuurstofgebruik danwel de toegestane CO2 uitstoot niet overschreden
wordt. Met deze maatregelen verwacht de partij een belangrijke bijdrage
te kunnen leveren aan de milieuproblematiek die Nederland teistert.
28 jul 2006 11:29
"Maar dit is slechts het begin" volgens D. "De volgends stap zal zijn dat grootverbruikers van zuurstof zoals (top)sporters en bijvoorbeeld mensen met grote neuzen verbruikers
belasting gaan betalen in de vorm van Expiratie-tax.
28 jul 2006 11:52
28 jul 2006 11:56
28 jul 2006 13:15
28 jul 2006 16:22
28 jul 2006 16:43
Paul van Engelen schreef:Als wegwerker langs de weg word je leven bedreigd door aso's - of minstens mensen die figuurlijk niet stilstaan bij de situatie - die ook op die stukken niet van het gas(cruise-control ) willen gaan.
Ik vind het prima als de plisie DAAR controleert, en dus ook bij vergelijkbare situaties die bedreigend zijn voor spoorwerkers
Bij werkzaamheden aan de weg, net als bij hulpdiensten van ANWB en concullega's langs de kant ga ik even WEL en STEVIG van het gas, en of wijk ik uit naar links
Er blijft genoeg weg over voor stevig OP het gas
Er worden veel te veel mensen op o.a. de vluchtstrook dood gereden
28 jul 2006 17:55
Jort schreef:Niks mis mee dunkt me.
28 jul 2006 18:53
28 jul 2006 23:19
29 jul 2006 6:32
bert964c4 schreef:pffffffff zucht,ik wordt zo vreeselijk moe van die ranzige flits figuren, zijn dat soms van die gesubsidieerde banen , kan eigenlijk niet anders, dit doe je toch niet voor je beroep
29 jul 2006 11:12
Paul van Engelen schreef:Als wegwerker langs de weg word je leven bedreigd door aso's - of minstens mensen die figuurlijk niet stilstaan bij de situatie - die ook op die stukken niet van het gas(cruise-control ) willen gaan.
Ik vind het prima als de plisie DAAR controleert, en dus ook bij vergelijkbare situaties die bedreigend zijn voor spoorwerkers
Bij werkzaamheden aan de weg, net als bij hulpdiensten van ANWB en concullega's langs de kant ga ik even WEL en STEVIG van het gas, en of wijk ik uit naar links
Er blijft genoeg weg over voor stevig OP het gas
Er worden veel te veel mensen op o.a. de vluchtstrook dood gereden
29 jul 2006 11:17
30 jul 2006 10:51
01 aug 2006 2:10
01 aug 2006 3:11
Devils son schreef:Jort schreef:Niks mis mee dunkt me.
Mee eens, maar gelet op de historie is de gemiddelde Nederlander niet meer subjectief als het gaat om flitsen.
En daarmee is het beleid dus kennelijk niet bijzonder goed...
thijzer schreef:Maar zoals iedereen in zijn eigen waarneming wel heeft gemerkt, wordt hoofdzakelijk gecontroleerd daar waar het genoeg geld oplevert en waar het gemakkelijk is.
Ik rij dagelijks over de A79 van Maastricht naar Heerlen en die jongens (en meisjes!) staan ALTIJD op het viaduct Voerendaal of vlak na een oude parkeerplaats. Gemakkelijk, onopvallend dus lucratief.