Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

ludieke manier om onbetrouwbaarheid leasebak aan te klagen?

09 aug 2006 22:59

meer info vind je hier

misschien ideetje voor een zelfhulpgroep euh Horn ? :D

Re: ludieke manier om onbetrouwbaarheid leasebak aan te klag

10 aug 2006 10:48

2.2VTEC schreef:meer info vind je hier

misschien ideetje voor een zelfhulpgroep euh Horn ? :D


Na het verhaal gelezen te hebben, één conclusie:

D I E P T R I E S T Peugeot :evil: :evil: :evil:

10 aug 2006 10:54

Wat moet je nog kopen als je iets betrouwbaars wilt ?

Iets Japans ?

Mijn VW leasebak is iets meer dan een jaar oud en ook al 2000 euro gekost aan een nieuwe turbo en andere stukken...

10 aug 2006 11:18

Zal me niks verbazen dat het door aftrappen komt en een te dikke olie soort. In sommige diesel motoren (turbo) mikken ze gewoon 15w40 in!! Vind ik wel erg dik, vooral met de koude start..

10 aug 2006 11:23

rufie schreef:Wat moet je nog kopen als je iets betrouwbaars wilt ?

Iets Japans ?


Wat dacht je van
Afbeelding?

10 aug 2006 11:25

In alle ernst : zou een Porsche betrouwbaarder zijn dan een Lexus ?

Nu niet beginnen over het extra plezier dat je van een Porsche hebt, etc...

10 aug 2006 12:16

rufie schreef:In alle ernst : zou een Porsche betrouwbaarder zijn dan een Lexus ?


Ik denk persoonlijk van wel. Het zal elkaar hoe dan ook niet veel ontlopen.

En vwb de Peugeot: ik heb meerdere Peugeots gehad en hoewel ze niet volledig zonder gebreken zijn gebleven waren het op zich prima auto's. Betrouwbaarheid komt voor een groot deel vanuit de bestuurder. Één gek kan meer stuk maken dan tien wijzen kunnen fixen zal ik maar zeggen...

10 aug 2006 12:34

Wat wel een veel voorkomend probleem is bij leaserijders is dat ze de motor nooit de kans geven rustig op temperatuur te komen en doodleuk volgas wegrijden bij een ijskoude motor :? En er zijn er genoeg die denken waarom zou ik er zuinig op zijn, want als hij kapot is krijg ik toch weer een andere. En goed kans dat de berijder van die Peugeot bij deze groep behoord......

10 aug 2006 12:49

Wat ik uit het verhaal van meneer begrijp heeft hij meerdere malen zijn turbo kaot gehad.

De makkelijkste manier om een turbo om zeep te helen is niet met een koude start maar met het afzetten van de motor.

Wanneer je een turbo niet de tijd geeft om af te koelen en naar een lager toerental te brengen wanneer je de motor uitschakeld. zal deze onheroepelijk na verloop van tijd de geest geven.

Ik zeg niet dat het in dit geval zo is maar ik neem ook niet zonder meer aan dat alle problemen bij Peugeot liggen.

Ik weet wel uit ervaring dat problemen van technische aard vaak voortkomen uit onkunde/onwetendheid.

10 aug 2006 12:57

Heb zelf ook problemen gehad enkele jaren terug met een nieuwe 206 Roland Garros. Deze stond gemiddeld 2x per maand bij de garage. Heb bijna alle garages in brabant gehad. Uiteindelijk is de auto teruggenomen door Peugeot NL :lol:

10 aug 2006 13:23

ach, verbaast me niks. heb ook zo'n brief aan mini nl/bmw nl geschreven en als reactie terug gekregen 'dat is vervelend, maar we begrijpen dat op dit moment alles is opgelost. derhalve kunnen we niets voor u betekenen. hoogachtend...'

ach ja, en daarmee wordt afgedaan dat mijn mini'tje in het eerste jaar 22 keer bij de dealer is geweest, waarvan 8 keer meerdaags... :evil:

Op hun brief heb ik nog een reactie geschreven, waarop ik een brief kreeg dat ik me bij mijn dealer moest melden met een probleem. :roll:

hufters zijn het. maar ik heb de hele zomer alweer eigenlijk probleemloos gereden en ernstig genoten. nu nog twee nieuwe banden erop voor en het autootje gaat weer als de brandweer... 8)
Plaats een reactie