kent iemand rynsburgerlogistiek ???
Vanmorgen een mail in mijn zakelijke mailbox, je moet een word document downloaden en daar je nieuwe aflevering plannen.......
1: ik verwacht geen levering van dit bedrijf
2: hebben geen website
3: telefoonnummer is niet in gebruik....
3: kwam gelijktijdig met een mail van AH over een bonuskaart (heb ik niet, en zeker niet geregistreerd met mijn zakelijke mail)
Iemand deze mail ook gehad? het afleveradres klopt wel.....
Een virus in word bestand?? (waar momenteel zo veel over te doen is?
Geachte heer / mevrouw,
Op dinsdag 11 april om 15:58 heeft een van onze chauffeurs geprobeerd om een pakket voor Essers Advies & Uitvoering af te leveren op het onderstaande adres.
Essers Advies & Uitvoering
Geulhemmerweg 16
6325PK BERG EN TERBLIJT
Door onbekende redenen is het onze chauffeur niet gelukt om deze bestelling te bezorgen. Wij willen u verzoeken om een nieuwe afspraak te maken om alsnog deze levering te voltooien.
Om een nieuwe afspraak te maken dient u het afsprakenformulier dat automatisch voor u is gegenereerd van onze website te downloaden en in te vullen. U kunt dit formulier vervolgens mailen naar
planning@rynsburgerlogistiek.comHet is tevens mogelijk om de bestelling op een ander adres te laten bezorgen.
Het afsprakenformulier is te vinden op onze website:
http://rynsburgerlogistiek.com.xxxxxxAlle benodigde gegevens alsmede de afzeneders en inhoud van het pakket zijn te vinden in het bovenstaande formulier.
Let op! het is alleen mogelijk om een nieuwe afspraak via het afsprakenformulier te maken. Het is niet mogelijk om telefonisch of op een andere manier een nieuwe afspraak te maken.
Met vriendelijke groet,
Eefke van Lagen
Disclaimer: De informatie in dit bericht, inclusief eventuele bijlage(s), is vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Verstrekking aan en gebruik door anderen dan de geadresseerde is zonder toestemming niet toegestaan.
Overigens heb het bestand niet gedownload, wellicht is het niets, maar alertheid kan geen kwaad....