Dank je Timo! Ja, jij en je Pa kunnen trots zijn op jullie werk. Het is en blijft de mooiste en de beste GTI van CH. en hij is in uitstekende handen, dat garandeer ik je.
03 sep 2017 13:08
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Re: Van Porsches, BMW's en Volkswagens...
Enguess schreef:
De 944S is in de pocket.... nog geen 50k km en van eerste eigenaar. Foto's volgen nog, ik haal hem over een weekje if twee op!
Heel benieuwd hoe je er over een paar maanden over denkt als je wat kilometers hebt gemaakt!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
04 sep 2017 20:07
Cazzo Super Veloce
993 4S
Had ik toch maar naar Cazzo geluisterd
_________________________________________ GREEN IS GOOD
04 sep 2017 20:13
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Das al heel lang geleden dat iemand naar jou luisterde hoor op dit forum maar blijkbaar heb je dat nog niet door...
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
05 sep 2017 20:25
Cazzo Super Veloce
993 4S
Nu zou ik me pas echt zorgen gaan maken als ik door jouw serieus genomen zou worden
_________________________________________ GREEN IS GOOD
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum