Auteur |
Bericht |
plh
Voorlopig niet !Friesland
|
@Dekkie-C4-91: GEHEEL OFF TOPIC !: van Saab naar Audi ?, ik hoop dat dát een goede keus zal zijn . . . . .
_________________________________________ Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !
|
27 okt 2005 22:33 |
|
|
Dekkie-C4-91
964 c4/cabrio 1991Venlo-Bliërick
|
plh
Tja, ik heb 11 jaar SAAB gereden 1 x 9000 cse geweldige bak , daarna 2 x 9.5 , hartstikke tevreden geweest , maar ik heb nu 2 x pech gehad onderweg en ben door de SAS ( hulp voor onderweg ) GEWELDIG SLECHT behandeld. Alle 2 de keren in het buitenland , dat was voor mij aanleiding om een andere keuze te maken terwijl ik eigenlijk een tevreden SAAB rijder was , maar ook de prijs ik krijg nu voor het zelfde leasetarief een A6 die een stuk duurder is maar naar mijn mening ook meer auto is. Ik heb de A6 1 dag op proef gehad, 700 km gereden en ben erg tevreden, de SAAB is verlaagd maar de A6 ook met de zelfde wielen en is lang niet zo stug.
_________________________________________ TE KOOP PORSCHE , zie links de foto.... en Marktplaats. !!!!
http://www.decker.nl
|
28 okt 2005 20:44 |
|
|
plh
Voorlopig niet !Friesland
|
A6 is idd een "hit", lage leasetarief is een gevolg van de wss (zeer) hoge restwaarde die de A6 zal hebben. Idd is een 9-5 niet te vergelijken met een A6 (zou ook niet eerlijk zijn gezien de catalogusprijs). Kan je zeggen dat de 2,7 TDI qua motorkarakteristiek zelfs iets sportiever voelt dan de 3,0 TDI. Viel spass.............
_________________________________________ Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !
|
28 okt 2005 21:31 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Vond ik niet, maar dat kan misschien tussen de oortjes zitten
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
29 okt 2005 6:10 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Ook met chip?
D.w.z als je de 2.7 gaat chippen kom je aan hetzelfde vermogen en koppel(bij iets hoger toerental dat wel)
RSRdieeen2.7tdiquattrotiptronicAvantmetdehelemikmakwelinteressantvindtomaanhetlijstjetoetevoegen
|
29 okt 2005 9:33 |
|
|
ome piet
993 C2Svechtdal
|
en dat uit jouw mond...
_________________________________________ t beste maar weer...
|
29 okt 2005 10:28 |
|
|
Dekkie-C4-91
964 c4/cabrio 1991Venlo-Bliërick
|
chippen
Dat hebben er al meer gevraagd, kost euri 1400 moet er nog eens over nadenken, voor de "kick" moet ik het wel doen denk ik.
_________________________________________ TE KOOP PORSCHE , zie links de foto.... en Marktplaats. !!!!
http://www.decker.nl
|
29 okt 2005 10:29 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Betreft wel de GEZINSAUTO
|
29 okt 2005 11:38 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Re: chippen
Weet nog wel een goed en goedkoper adres.
|
29 okt 2005 11:39 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: chippen
Hmmmm, de genoemde tuning door Dekkie is ABT tuning ongetwijfeld, grote voordeel is dat je gewoon je 2 jaar Audi garantie houdt (toch plh?)... En om nog even een voordeeltje te noemen, deze tuning kan gewoon "af-fabriek", waardoor het iets handiger leasen is...
(topic ff gesplitst, sorry)
|
29 okt 2005 13:50 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Bij de meeste tuners kun je gewoon garantie bijkopen voor een laag bedrag.
En leasen is bij mij toch niet van toepassing.
|
29 okt 2005 14:11 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: chippen
Mijn mening over de tuning van mijn Mini - de kick is groot , de gewenning echter snel...
Weet niet hoe PPP dat in zijn Audi ervaart
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 okt 2005 15:37 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: chippen
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
29 okt 2005 20:53 |
|
|
plh
Voorlopig niet !Friesland
|
Laat je de motortuning van een AUDI officieel via de dealer / Pon doen, dan blijf je de tweejarige algehele fabrieksgarantie behouden. Voordeel is natuurlijk de vermogens- en koppelwinst en vaak zuiniger !, nadeel kan zijn dat de stationaire loop onregelmatiger wordt en de motor iets meer rookt, kan overigens geen kwaad. Heb nog niet met een 2.7 met chip gereden.
@ ppp 356: een 3.0 is absoluut sneller (scheelt in Nld. 45pk), maar een 2.7 motor voelt gewoon iets sportiever . . .
Voor de mensen voor wie benzine of diesel niet uitmaakt: probeer de 3.2 FSI 255pk benzine eens . . . werkelijk een fantastische motor ! (dan wel een quattro tiptronic nemen !!)
Overigens onlangs ook met de 4.2 V8 gereden: geeft de kicks van de S4, deze motor gedraagt zich in de A6 veel sportiever dan in de A8.
_________________________________________ Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !
|
29 okt 2005 21:34 |
|
|