Auteur |
Bericht |
Tilt!
|
Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Damn wat een lelijk hok op die welkomstpagina! Blinkt wel mooi, maar da's waarschijnlijk met die tuinslang die daar binnen handbereik hangt, alleen vraag ik me af voor wat die chauffage dient aan de buitenkant van de gevel
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
03 jan 2020 19:39 |
|
|
DennisvdB
|
Bij mijn nieuwe woning geen zonnepanelen! Gaan we een klassiek huis bouwen, zouden we het dak vol leggen met die afgrijselijke panelen. Nee merci, dan betaal ik liever wat meer voor de stroom..
|
03 jan 2020 19:51 |
|
|
Tilt!
|
Ik denk dat dat juist het voordeel is van de site waar CSV naar refereerde: zonnepanelen die eruit zien als dakpannen. Zoals steeds bij Tesla: netjes en doordacht Alleen heeft niet iedereen zo'n oppervlakte ter beschikking, maar daar kan Tesla niets aan doen natuurlijk.
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
03 jan 2020 19:59 |
|
|
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
|
Dan nog zo’n powerwall erbij en je slaat de electriciteit gewoon op. Dat wordt mijn volgende stap hier, als de prijzen wat gaan dalen.
Tesla of niet, is toch gewoon mooi dat het kan? Ik begrijp eerlijk gezegd niet hoe iemand hier niet met positiviteit naar kan kijken..
|
03 jan 2020 20:18 |
|
|
pakkie
Cayenne SZO-Brabant
|
Groot gelijk, ik zou ze absoluut niet op ons huis willen (woonboerderij-stijl), maar gelukkig hebben we een vrijstaande garage die we vol kunnen leggen. Uiteindelijk zijn we voor het hele huis (1400 m3) straks aan energiekosten 20€/mnd kwijt aangezien we ook geen gasaansluiting hebben. Tuurlijk wordt dat op termijn weer anders zodra de salderingsregeling afgebouwd wordt, maar tot die tijd lach ik me wel rot natuurlijk.
|
03 jan 2020 21:07 |
|
|
Art35
|
ong 3 jaar geleden een Volvo XC 90 T8 besteld, geweldige auto om te zien en mee te rijden, maar heb er zoveel problemen mee gehad. stond vaker bij de dealer dan bij mij thuis. dankzij 7% bijtelling goed kunnen verkopen::))
toen heb ik een Tesla Model X besteld. de grootste fout van mijn leven!! (iedereen maakt fouten) bij aflevering stond een van de vleugeldeuren scheef, na 10000km voorophanging kapot (en probeer Tesla te bereiken, de Paus is beer bereikbaar) bereik in de zomer 320km en 250 in de winter (volgens Tesla 417km) wederom goed kunnen verkopen ivm 4% bijtelling
toen heb ik de auto gekocht die ik altijd al willen hebben: Mercedes G63 AMG wat een geweldige auto (zuipt wel als een rus)
Geen Tesla meer voor mij.....
|
03 jan 2020 21:34 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Slotje?
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
03 jan 2020 21:41 |
|
|
DennisvdB
|
Ik snap wat de bedoeling is met die dakpannen, maar ook met diezelfde dakpannen wordt de woning veel te modern. Daar gaan we dus niet aan beginnen haha. @Pakkie, ik heb nog ruimte genoeg op de vrijstaande garage, maar dan nog komen de panelen in het zicht. En dat is iets wat ik absoluut niet wil.
|
03 jan 2020 21:48 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Weet iemand wat ze hiermee bedoelen? Dakhelling 2:12 tot 20:12
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
03 jan 2020 22:04 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Welnee, is niveau Autoweek
|
03 jan 2020 23:21 |
|
|
mark996
|
Haha, juist!:). Alhoewel we nu bijna verplaatsen naar eigen huis en tuin.nl..
|
03 jan 2020 23:23 |
|
|
MarkS
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Ik vond het wel een mooi slot pleidooi / anekdote van Art35.
|
03 jan 2020 23:41 |
|
|
w.w.doet.
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.Immer volle pulle
|
Conclusie is duidelijk...….. Beter kan je het niet afsluiten dan nu
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
|
04 jan 2020 10:17 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
04 jan 2020 14:52 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Lekker belangrijk...dit hoort op het opgevoerde Honda Civic forum o.i.d
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
04 jan 2020 16:13 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Je kunt snelheid en wegligging natuurlijk ook onbelangrijk vinden, maar wat doe je hier dan eigenlijk?
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
04 jan 2020 16:28 |
|
|
mark996
|
Haha, en wederom de reacties op dat autoweek forum. Voor deze keer wel gelezen, afgunst is ook daar weer volop aanwezig. Maar goed, de vergelijking met het civic forum is mij onduidelijk overigens..
|
04 jan 2020 16:39 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Even praktisch: wel lekker dat ie voor je kan rijden als je in je mooie vipergrüne GT3 RS zit. Die achterlichten van die M3 zijn nog het minst lelijk. Zo’n kreng wil je niet in je spiegels hebben, bederft het uitzicht, weet ik uit ervaring. Prima zaak dus
|
04 jan 2020 16:50 |
|
|
Tilt!
|
Ik denk omdat er daar ook jongetjes komen miepen dat ze de zoveelste Porsche killer gemaakt hebben met een hok dat alle elegantie mist en alleen maar pk's uitbraakt zonder enige verdere vorm van beleving Maar ik kan verkeerd zijn.
|
04 jan 2020 16:51 |
|
|
mark996
|
Maar dat miept toch niemand? Dat stuk waaraan wordt gerefereerd geeft feiten aan ben ik bang.. Of je nou een P of BMW eruit rijdt (wat helaas voor de meesten nou eenmaal zo is, los van of men daar de beleving van een benzinemotor bij wil hebben), niemand hier die daar -serieus- over miept of opschept. Vandaar mijn vraag. Anyhoos, lekker boeiend ook, laat iedereen mooi rijden in waar hij/zij blij van wordt:)
|
04 jan 2020 17:16 |
|
|
MarkS
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Vermoeiend hier ... lijkt autoweek ... of autoblog wel ...
|
04 jan 2020 17:28 |
|
|
mark996
|
Zeker. Excuus daarvoor, ik ging er ook even in mee.
Anyhoos, weer de inhoud in. De Tesla app zelf, waarmee je ook realtime kunt zien waar de auto zich bevindt, hoe hard er wordt gereden etc.. ik heb daar nog mijn twijfels enigszins bij, het is natuurlijk wachten op de eerste verzekeraar die dit als eis in zijn voorwaarden zet (dat de verzekeraar ook toegang krijgt tot deze gegevens). Zal nog wel even duren maar denk wel dat dit een mogelijkheid is. Weet niet of ik daar nou zo blij van word.
|
04 jan 2020 17:34 |
|
|
Tilt!
|
Is niet specifiek Tesla-gerelateerd. Vriend van me zijn Volvo heeft het ook. En ik weet ook niet of ik daar blij van word. Niet in het minst van het besef dat een vriend van mij een Volvo heeft. Ik word ook niet blij van de nanny's in alle huidige modellen. Maar we moeten mee. Daarom dat zo'n oud Elfje zo leuk kan zijn zeker?
|
04 jan 2020 17:51 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Vanaf dat ik een Tesla onder mijn reet heb vind ik voor dagelijks gebruik de BEV veel fijner dan een ICE. Dus nee, het gaat niet alleen om het fiscale voordeel (edoch: dank voor de sponsoring, heren!). Vergis je niet, maar in het dagelijks verkeer in een M3 gewoon sneller dan een 911 GT2 RS. Tussensprintjes op de openbare weg (inhaalactie) zijn doorgaans zo rap voorbij dat in de tijd die de M3 nodig heeft daarvoor de GT2 niet op tijd kan terugschakelen en op stoom komen om daar weerwoord tegen te hebben. Daarnaast de rust, het gemak, autopilot (niet iedereen is even enthousiast, maar ik vind het op de autosnelwegen erg prettig). Voor mij gewoon ideaal voor de openbare weg. Op de Nordschleife: doe mij de GT2 RS maar.
|
04 jan 2020 21:20 |
|
|
horn
PF #57
|
Huh? Sinds wanneer heb je dat geleerd?!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 jan 2020 21:22 |
|
|