Auteur |
Bericht |
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
 Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Prachtig, hoe we hier dooremmeren over percentages, consequenties en wat ongeinjecteerden straks wel en niet moeten doen en laten. Gemakshalve dat afzien van een spuit die helemaal niets doet, je kunt tenslotte nog steeds ziek worden, besmettelijk zijn en het virus overdragen (wie snapt het nut nog? kom ik zo op terug) de populatie ook op dit forum laat zien dat een aanzienlijk deel goed gehersenspoeld is. As we speak liggen er minder mensen in de ziekenhuizen dan een jaar geleden.. toen nog zonder de spuiterij.. ja helder.. werkt goed dat spul. Ondertussen zijn wij zover dat voorheen gezond denkende mensen het normaal gaan vinden dat groepen straks buitengesloten gaan worden vanwege het afwijzen van de spuit. Want "het vaccin afwijzen daar zitten consequenties aan". Hoor je wat je zelf zegt? Koekoek?! De vrijheid van de ene eindigt niet waar andermans psychose begint. Vrijheid is een GRONDrecht, niet iets wat afhankelijk gemaakt kan worden van de ziekelijke fantasieën van een club, die zichzelf overal van vrijgepleit heeft wat het gepeupel opgelegd wordt, en welke alles BEHALVE het beste met ons voorhebben. Een fijne avond allemaal 
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
23 aug 2021 21:48 |
|
 |
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Ik denk een inenting van minimaal twee weken oud én een negatieve test. Drinken we daarna een wijntje. 
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
23 aug 2021 22:30 |
|
 |
coolfan
997.2 gt3
|
Prachtig verwoord!! Doet me dan weer goed!
|
23 aug 2021 22:41 |
|
 |
MarkS
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Ja, Brian is een woordkunstenaar pur sang, maar dat wisten we natuurlijk al. Blijft iedere keer weer genieten.
|
24 aug 2021 0:00 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
24 aug 2021 6:48 |
|
 |
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Thierry heeft een grote invloed op sommige mensen.
|
24 aug 2021 7:46 |
|
 |
horn
PF #57
|
Het blijft een herhaling van zetten hier. Ieder predikt voor eigen parochie en blijft aan zijn kant van het speelveld lopen gillen. Ik vind het gezegend 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 aug 2021 7:50 |
|
 |
Andre911Carrera
08-2020 996 Carrera 3.4 2001
08-2021 997 Carrera S 2006
11-2021 997 Carrera 2004
03-2024 MacanZoetermeer
|
Respectfully agree to disagree.
|
24 aug 2021 8:48 |
|
 |
redriver
Boxster 986 2.7 TiptronicMidden-Brabant
|
Heb deze gisterenavond gekeken: https://www.blckbx.tv/videos/premire-wo ... -in-90-minToch weer wat perspectieven belicht die je in de MSM niet of nauwelijks ziet en wel onderbouwd zijn.
|
24 aug 2021 9:09 |
|
 |
MarkS
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Zonder vrijheid van meningsuiting zouden we ook niet weten wie de idioten zijn hè. 
|
24 aug 2021 9:14 |
|
 |
Pacoloco
|
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
24 aug 2021 9:46 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Dus slotje? (En vervolgens wéér een nieuw topic openen  )
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
24 aug 2021 13:57 |
|
 |
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
UT docente wil ze (ongevaccineerden) niet in de zaal hebben: https://www.gelderlander.nl/enschede/zo ... ~af692c52/Net als rokers naar buiten met de luchtvervuilers….. 
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
24 aug 2021 16:03 |
|
 |
porschenot
ex 993 ex 996
|
Slotje mag want zijn de 100 gepasseerd en iedereen heeft zijn zegje meerdere keren kunnen herhalen en is dus een eindeloos ik heb gelijk en jullie niet
|
24 aug 2021 16:23 |
|
 |
Novastorm
987.2 Cayman S PDK
|
Ik heb me verder buiten deze discussie gehouden maar wat mij betreft geen slotje erop want dan kan deze onzin hier blijven en hoeven andere topics niet bevuild te worden zoals in dat trackday topic van een paar dagen terug. 
|
24 aug 2021 16:42 |
|
 |
horn
PF #57
|
Die reactie in dat topic heb ik rucksichtslos geveegd. Sloeg qua toon echt nergens op.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 aug 2021 16:44 |
|
 |
NordRack2
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
|
Hoe gaat het met TS? Die was toch ziek geworden? Een bericht gepost in afgelopen twee maanden.
_________________________________________ "Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf
|
24 aug 2021 17:54 |
|
 |
MarkS
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Wel online nog paar dagen geleden. Hoop oké.
|
24 aug 2021 21:52 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik ben recent nog bij hem op de koffie geweest. 
|
25 aug 2021 7:17 |
|
 |
Pacoloco
|
Is het er dan eindelijk van gekomen? Ik mag vandaag voor mn tweede.......... Hoorde vanochtend op BNR een stukje over de vliegbranche. Een aantal maatschappijen gaat alleen nog gevaccineerde mensen vervoeren als ik het goed begreep. Alles wordt uit de kast gehaald om mensen over te halen om zich te laten vaccineren, een loterij met als prijs een jaar lang reizen bijv.. Dit blijft tegen mn gevoel ingaan. Ik vind het ook wel raar dat het gratis testen gaat verdwijnen. Ik weet dat veel mensen voor een eigen bijdrage zijn (wellicht om de druk op ongevaccineerde op te voeren). Ik ben van mening dat het testen toch wel een van de beste wapens is tegen de verspreiding van het virus, zeker nu ook (b)lijkt dat er toch best flink wat besmettingen met de Delta variant onder gevaccineerde zijn. Daarbovenop, ook het vaccineren is gratis toch? neem aan dat ook de 3e en de 4e booster zonder eigen bijdrage te halen zijn. In the end, zitten we allemaal in hetzelfde schuitje en wil iedereen zo min mogelijk verspreiding, ongeacht of je wel of niet bent gevaccineerd. maar dat zijn dan weer mijn 2 centen.
|
25 aug 2021 8:50 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
Testen blijft gratis bij de GGD wanneer je klachten hebt. Testen voor feestjes & reisjes, daar ga je voor betalen. Persoonlijk vind ik dat niet zo gek, het is onnodig werk namelijk. Vergeet ook niet dat voor de zomer dit ook niet gratis was, het is ingesteld om mensen op vakantie te kunnen laten gaan die nog niet dubbel gevaccineerd waren.
_________________________________________ Got coffee?
|
25 aug 2021 8:57 |
|
 |
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Volgens mij is het respecteren van de regels het beste wapen (handen wassen, afstandhouden, enz). BTW: goed dat je de 2e vaccinatie krijgt en hopelijk geen bijwerkingen 
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
25 aug 2021 10:42 |
|
 |
Pacoloco
|
goede argumenten.
Basisregels naleven zie ik ook als belangrijk(st).
Ik doelde met name op het vliegverkeer. Hier gaan mensen die zijn gevaccineerd geen test halen en kunnen - bij wijze van spreken - het hele vliegtuig infecteren. Dit komt pas aan het licht als er mensen klachten krijgen en op deze manier kan het virus (of een van de nog komende varianten) Nederland weer binnen komen. Het testen bij klachten voelt bij mij een beetje als ''achter het net vissen'' omdat je al te laat kunt zijn. Ik zou eerder pleiten voor verplicht (gratis) testen in vliegtuigen.
|
25 aug 2021 12:13 |
|
 |
horn
PF #57
|
+1. Nu laat je je QR code zien (als ze er al om vragen) wat niet betekent dat je niet positief bent op het moment van vliegen. Je leest ook dat veel gevaccineerden bijv Delta virus doorgeven omdat ze besmet zijn maar door de vaccinatie geen symptomen hebben. Lastig... 
|
25 aug 2021 13:02 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
en nu Porsche 981 Boxster GTS
|
Kom je weer terug bij de vraag waarom de toegang ontzeggen voor niet gevaccineerden? Deze mensen zouden vervelende symptonen kunnen krijgen maar kiezen daar bewust voor.
En zolang de zorg het aankan dan kunnen we toch weer beetje bij beetje terug naar normaal?
Even plat gezegd: zal mij toch een zorg zijn wanneer een anti-vaxxer hondsberoerd wordt terwijl ik er als gevaccineerde geen last van heb? Dat is toch ieders keuze?
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
25 aug 2021 13:12 |
|
|