Is ook redelijk standaard tegenwoordig. Maar ja. Chip-crisis slaat al een tijdje om zich heen.
26 nov 2022 17:35
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
Re: VAG-azijn
Olaf schreef:
Lekker belangrijk een achteruitrijcamera ….
Wel, dat dacht ik ook eerst @gadget maar bij een roadster met een dode hoek (in wat de C-stijl is) van hier tot ginder met de kap dicht of een grotere SUV vind ik het echt wel nuttig hoor… Of ik kan simpelweg niet deftig parkeren uiteraard
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
26 nov 2022 18:40
MY00
Cayman S
Enguess schreef:
Is ook redelijk standaard tegenwoordig. Maar ja. Chip-crisis slaat al een tijdje om zich heen.
Vreemde is dat je deze in Duitsland en België wel kunt bestellen
_________________________________________ Mvg,
René
26 nov 2022 19:16
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
26 nov 2022 20:09
DennisvdB
Zit gewoon een stabilisator stang onder dat type Kever...
Vreemde is dat je deze in Duitsland en België wel kunt bestellen
Sowieso is de keuze in bv motorisering ook veel groter dan in Nederland. Bij Audi kan ik in Nederland niets toevoegen in de Function On Demand optie. Log ik in via de Duitse of Belgische site dan heb ik wel keuze uit bepaalde opties die dan gewoon te activeren zijn. Binnenkort toch eens zo'n OBDeleven Pro bestellen.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum