Vanaf de 20e april en na 357 dagen ga ik weer Porsche loos door het leven. De Macan S die ik bestuurde gaat na 40.000 kilometer de garage verlaten voor een EQA. Gelijk de 1e keer dat ik een EV ga rijden.
Natuurlijk zullen er best wel momenten zijn dat ik de hogere snelheden bij onze Oosterburen zal missen. Maar wat rustiger rijden zal “hopelijk” ook gaan bevallen.
De vorig jaar gemaakte keuze voor een hogere zit/instap heeft ons wel doen beslissen dit niet meer los te laten. En in de toekomst zal een terugkeer naar gebruikte EV Macan best tot de mogelijkheden gaan behoren.
08 apr 2023 10:15
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Re: 357 dagen genoten van de Macan
Sterkte
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
08 apr 2023 16:16
erwin996
M140i
Re: 357 dagen genoten van de Macan
Een flinke degradatie; sterkte!
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum