Re: Data East Checkpoint flipperkast
Ik zou jou heel graag het plezier doen (indachtig dat ik mede door jou enkele jaren één van de mooiste 964's ooit gehad heb) maar,
1. De van de pot gerukte bedragen die ze er tegenwoordig van vragen durf ik zelf niet vragen, ze "weggeven" kan ik ook niet want (zie puntje 2)
2. Ik was zelf al enkele jaren op zoek
3. Het is ECHT een k*tkast, maar ECHT. Moesten er geen Porsches opstaan niemand zou ooit die kast kopen
4. Ze is nog niet klaar hoor. De nieuw geleverde kleurendisplay gaf distorted beeld en is nu terug naar de firma om te testen. Hopelijk lag het aan de display, maar voor 't zelfde geld ligt het aan de kast en da's zo'n probleempje dat ik nog nooit gehad heb en waarbij ik mezelf eens flink achter de oren zal moeten krabben. De woofer daar komt ook nog niks uit (voor zover je dat een woofer kan noemen in die kasten), da's waarschijnlijk een probleem op het soundboard. Alweer flink achter de oren krabben.
5. Ze is er vrij netjes uitgekomen maar is verre van perfect. Het is niet de slechtste die ik al gehad heb, verre van, 't is een van de betere, ze is niet bekrast, het "craqueleren" van de verf op het speelveld thv de roll-over lanes valt hard mee, maar ze heeft het ook.
Het is eigenlijk gewoon een kast om tegen de Porsche te parkeren en er voor de rest niets mee te doen. Mooi, al wat je wil. Leuk, da's iets anders, voor dat geld koop je véél leukere flippers, maar ja, I know, er staan Porsches op
De bedoeling van mijn oplijsting was: soms zie je een bepaalde flipper staan voor (ik zeg maar iets) 1000 Euro gemiddeld, en ineens staat er eentje voor 1300, veel blabla, nieuwe rubbers, LED's etc... en dan denk je "wat een dief is dat? Hier staat er eentje voor 1000 Euro, en hier zelfs eentje voor 900 Euro", maar als je dan ziet wat er moet aan gebeuren om eentje van pakweg 900 Euro deftig werkend/toonbaar te krijgen dan is die van 1300 ineens een koopje. De mens die er niets van kent en het koopje neemt van 900 Euro zit binnen de kortste keren met een expensive paperweight.
Zo is het ook met Porschkes: soms betaal je beter ietsje meer, vooral als je (zoals ik) daar geen h*l verstand van hebt