Porsche 956 C Jagermeister - modelbouw
Op vele verzoek... nou in elk geval 1 of 2 mensen
het volgende project uit de kast gehaald.
Het is mij ooit kado gegeven in 2009 door een collega. Het heeft dus even moeten wachten...
De doos.
[photo data-id="606864"]https://modelbrouwers.nl/media/cache/9d/33/9d339c88702801649a92c2a614cf920a.jpg[/photo]
De kit is echt het simpel. Geen motor, geen wielophanging en de cockpit is eenvoudig. Dus ik ga deze (proberen) zo goed als mogelijk OOB (Out Of the Box) te bouwen.
En dan kijk je de achtervleugel aan en dan komt het OOB bouwen meteen in het gedrang
De onderkant hoort perfect glad te zijn, maar met al die kleine onderdelen is het net lego. Maar goed... dat hoort dan ook wel bij dit merk.
Overigens kloppen de steunen ook niet, dus die heb ik er afgeknipt. Die vervang ik door wat anders.
Na stevig schuren is alles ruim in de plamuur gezet. Dan kan ik morgen dit glad maken. Daarna nog de paneellijnen uitkrassen en dat is het dan voor de buitenkant.
Ik kan niet zo heel veel foto's vinden van deze specifieke uitvoering, maar ik weet inmiddels dat de auto zo de 200 mijl op de Norisring het gereden in 1984.
Ik moet trouwens gauw even de kleur bestellen, anders valt het project stil.