Auteur |
Bericht |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
 Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8
Ik doelde eigenlijk niet eens over de periode van voor 2014 maar meer over de rol van bv het Azov bataljon, meer dan 3000 burgerslachtoffers binnen twee jaar, martelingen, executies en verdwijningen, het inperken van de Russische taal en geen gehoor geven aan de belangen die er speelden onder de grotendeels Russisch gezinde bevolking. Maar er valt natuurlijk ook Rusland heel wat te verwijten maar dat geldt evengoed voor Oekraïne en zelfs de EU.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
05 maart 2025 21:33 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
De enige oplossing die ik zie is de Krim bij Rusland en van de Donbas een onafhankelijke staat maken.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
05 maart 2025 22:09 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Dat gaat Poetin nooit accepteren.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
06 maart 2025 8:48 |
|
 |
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Denk ik ook niet.
Ik vrees dat de Krim en Donbass verloren zijn voor Oekraine - US wìl dat niet voorkomen, en Europa kàn het niet voorkomen.
|
06 maart 2025 10:29 |
|
 |
Tuck-under
911SC targa '82
996.2 40 jahre limited editionDrenthe
|
Dat verwacht ik eigenlijk ook. waarbij het dus de komende 100 jaar moet blijken hoe vaak en hoe lang daar om gevochten gaat worden. Ach in de franse elzas is het ook goedgekomen (dit was eerst duits), moet je maar denken.
|
06 maart 2025 12:33 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Oekraïne bij de EU en NAVO is sowieso geen optie. Ik denk dat ik alvast een cursusje Chinees ga doen.
|
06 maart 2025 12:50 |
|
 |
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Ik ben blij dat alle Nederlanders precies weten hoe alles in elkaar zit....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
06 maart 2025 14:11 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Niet allemaal helaas.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
06 maart 2025 16:49 |
|
 |
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Het Porscheforum gelukkig wel 
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
06 maart 2025 17:02 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Ik kreeg net een leenfiets mee van de KwikFit. Ze hebben daar als apk-Keuringsstation wel erg ruime opvattingen over achterlichten op de fiets   Wel t goede merk 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
14 maart 2025 9:53 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Wel goed gekeken of er geen schade aan zit 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
14 maart 2025 10:57 |
|
 |
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
|
14 maart 2025 11:17 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Ik heb zelfs bestaande schade hersteld: koplamp en spatbord (van de fiets) bungelde aan een ijzerdraadje. Met een boutje en een moertje en een flensje en een ringetje weer vastgezet. Misschien krijg ik nu wel korting 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
14 maart 2025 11:46 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Ze waren me oneindig dankbaar, en ik kreeg korting...maar dat was omdat ik ANWB-lid ben 
|
14 maart 2025 15:02 |
|
 |
Stiruam
'05 997 Carrera S cabNuland, jonguh!
|
Ja, maar of die korting je ook voordeel oplevert moet je altijd even controleren.
Ik heb een maandje of twee geleden nieuwe winterbanden op de gezinspukkel laten leggen. Bij KwikFit zou ik all-in met ANWB korting voor dezelfde banden nog steeds een paar honderd piek duurder uit zijn geweest dan bij een onafhankelijke bandenknaller hier in de buurt. Kwestie van 1 telefoontje naar de bandenknaller. Ik kon er ook nog 1,5 week eerder terecht overigens ...
|
14 maart 2025 17:10 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Bij banden kijk ik ook wat beter voor ik ze aanschaf, maar voor de apk kies ik voor gemak (dichtbij). Hij is overigens weer met vlag en wimpel geslaagd. Straks die lelijke nummerplaat maar weer losschroeven.
|
14 maart 2025 20:56 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Tip voor de volgende keer. Leg de plaat in de auto met een goed stuk dubbelzijdige tape aan de achterkant. Of met de schroefjes er bij. Ik heb in 9 1/2 jaar nog niet de kentekenplaat voor er terug op gezet. 
|
15 maart 2025 0:52 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Vorige keer bij kwikfit had ik precies dat gedaan, maar de monteur ging m zo niet keuren. Dus 'mocht' ik m ter plekke monteren. Daarom dus nu maar vooraf gedaan.
|
15 maart 2025 8:11 |
|
|