Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 10 feb 2026 3:18

Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Gran Turismo 7 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Porsche 911SC uit 1981
Noord-Holland
Bericht Gran Turismo 7
Hi allemaal ben even benieuwd zijn er hier mensen die al Gran Turismo 7 spelen (of dat wel willen gaan doen) ?

Lijkt me wel leuk om met enige regelmaat een lobby in Gran Turismo 7 open te zetten en dan een paar uurtjes te rijden bijv op 1 circuit dan 30 min trainen dan race 5 rondes 20 min trainen race 10 rondes dan 10 min trainen en laatste race 15 rondes . anyway is maar een eerste idee maar gezelligheid en persoonlijke verbetering staat voorop! Een lobby kan een prive sessie zijn waar enkel inkomt met een uitnodiging ben benieuwd gr thom

31 jan 2026 16:27
Profiel
PorscheForum Rakker
997.1 Carrera
MRDH
Bericht Re: Gran Turismo 7
Helaas, geen PlayStation. Ik ben wel al jarenlang op iRacing actief, daar hebben we net de 992.2 GT3 Cup als nieuwe auto gekregen. Gisteren nog op Monza mee gereden.

31 jan 2026 18:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911SC uit 1981
Noord-Holland
ah nice ! Deze week in GT7 dd 911GT3 R !

31 jan 2026 20:08
Profiel
PorscheForum Rakker
997.1 Carrera
MRDH
Die kun je in iRacing ook aanschaffen, maar in de GT3 raceklassen krijg je met balance of performance te maken en zijn de wedstrijden volgens mij ook iets langer dan de 25 minuten met de Cup-auto. Die heeft inmiddels nu wel ABS en tractiecontrole (was t/m de 992.1 niet het geval), waardoor het rijden en dan vooral het remmen een stuk makkelijker is geworden. Maar de beste/leukste wedstrijden heb ik eigenlijk altijd in de langzamere auto's (vooral de MX-5) gereden, drafting is daarmee ontzettend krachtig.

03 feb 2026 14:55
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ]