Auteur |
Bericht |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Verscherpte controles A2 en A6
Het is maar een weet voor degene die dagelijks (zoals ik ) van de A6 of de zuidelijk A2 gebruik maken, maar het openbaar ministerie heeft bekend gemaakt dat ze daar met ingang van vandaag verscherpt op de snelheid zullen gaan controleren. Ze zullen daarvoor extra controle teams gaan inzetten.
Het gaat om de A2 ten zuiden van Den Bosch en de A6 ten oosten van Almere.
Voor de A6 geldt de komende tijd ook nog eens dat er werkzaamheden plaatsvinden en de snelgheidslimiet dus naar beneden zal worden gebracht.
|
04 mei 2006 8:19 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Op de A6 thv Lelystad en de A58 thv Kruiningen gaan ze ook extra controleren, omdat daar repectievelijk 134 en 132km/h gemiddeld wordt gereden
_________________________________________ NPC 0577
|
04 mei 2006 8:46 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ik zal er rekening mee houden als ik vrijdag ove de A6 rij,
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
04 mei 2006 9:51 |
|
|
psporsche
Ex black Beauty, New owner of the red legend!Uden
|
Thanx voor de TIP
Ik was altijs al op mijn hoede, nu extra (en ga zo over de A2...)
|
04 mei 2006 12:03 |
|
|
plh
Voorlopig niet !Friesland
|
In de wandelgangen vernomen: de KLPD heeft onlangs een zestal
Golf R32's (uiteraard onopvallende) in gebruik genomen voor het snellere "volg- en vliegwerk". Auto's zijn niet als zodanig (R32) te herkennen (bumpers etc. van een gewone Golf V).
_________________________________________ Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !
|
04 mei 2006 22:09 |
|
|
bert964c4
vianen
|
pffff peanuts, ga daar 200+, watjes!!
|
07 mei 2006 1:24 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Mis wel commentaar van de heer Spee in deze, ennuh nog wat, die trajectcontrole tussen Maarssen en Breukelen werkt niet (kijk omhoog en zie.......geen camera's), en op de A12 bij Waterberg werkt ook niet, ben er langs geknald met 160+, en geen stingeralarm, testen is op eigen risico..............
|
07 mei 2006 1:30 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Trajectcontrole daar reageert een Stinger niet op.
Het zijn lussen in de weg die een camera activeren en gewoon van elk voertuig een plaatje maken.
|
07 mei 2006 23:06 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Misschien heb je wel gelijk, maar verklaar ff waarom ie dan bij maarssen en Breukelen wel begon te gillen, en op de A!2 bij Waterberg niet, ennuhhhhh heb nog steeds niks binnen hoor en is toch al een poosje geleden..............., en wat is je commentaar op het fijt dat er bij Maarssen geen camera's meer in de omhulsels zitten??
Volgens mij wissellen ze die dingen uit, ze hebben er niet genoeg!!!.
p.s. RWS is een klant van me, dus ik hoor nog wel eens wat.
|
07 mei 2006 23:25 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Oh ja, nogwat, de stinger reageert ECHT wel op trajectcontrole hoor.
|
07 mei 2006 23:26 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Klant voor jou, mijn dagelijks werkgever/opdrachtgever.
Cameras is het probleem niet, zijn er genoeg van. Dat zijn niet van die dure jongens als in de flitskasten. Die wisselen ze wel uit.
Bij Maarsen is op dit moment geen trajectcontrole. Die is een stuk verder bij Woerden op de A12 te vinden.
Ik weet wel dat de eerdere trajectcontroles een combi van lussen en radar gebruikten.
|
07 mei 2006 23:45 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Ah Peek traffic??
|
08 mei 2006 0:10 |
|
|
gantor
996 C2; 944 racer
|
Hoe gaat dat eigenlijk als er een flitscamera staat op een 80km weg waar er op dat moment (langdurige) werken zijn en de snelheid herleid wordt tot 50km? Worden deze camera's aangepast aan de 50km? Ik hoop het niet ( maar vrees van wel...zag precies in het glasje van de camera een verandering...hoop dat het de zon was)...
|
08 mei 2006 0:15 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Keep on trying.
|
08 mei 2006 0:18 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Bliep..........................bliep..................bliep...........bliep......bliep...bliep
..bliepbliepbliepblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepppppppppppppppppp= van het gas af en heftig remmen
|
08 mei 2006 0:26 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Echt niet
Trajectcontrole camera werkt IMO ook niet op lussen in de weg .... is gewoon een 'inteligente' camera ...
... maakt een plaatje van je kenteken - herkent de voertuig combinatie (dus ook niet harder dan 80 met je karretje ) ..
... vergelijkt dit met een plaatje dat het verderop op het traject heeft gemaakt ..
Beelden gaan tegenwoordig rechtstreeks naar een 'centrale' en niet meer naar de kasten langs de weg ... in navolging van het akkefietje langs de A4
Stinger reageerd wel op automatische deuren van bv een tankstation, (weg)restuarant of m(h)otel
|
08 mei 2006 0:35 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Bert your stinger does not work by trajectcontrole......
|
08 mei 2006 0:36 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Wedden???
|
08 mei 2006 0:41 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
De Stinger DSI dus wel, oud model Stinger naar mijn idee niet.
|
08 mei 2006 7:03 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Om de discussie maar even uit de wereld te helpen;
Ik heb bij mijn waarde collegea van RWS even navraag gedaan.
Er zijn twee soorten detectoren voor de trajectcontrole. De lus in het wegdek die door geen enkele detector zal worden herkend en degene met een radar waar een radardetector natuurlijk wel op reageert.
Wat nu precies waar in omloop is kan ik nog niet vertellen maar daar komen we ook wel uit.
|
08 mei 2006 10:11 |
|
|