Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 01 dec 2024 14:38



Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ] 
Keuzes maken in het leven !!! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Keuzes maken in het leven !!!
Moeilijk...

1.Ben een slalomrijder en op zoek naar tweede slalomwagen...
Volgend jaar zal ik waarschijnlijk stoppen met de corsa en die aan teamgenoot overlaten...
Mini is hiervoor het geschikte wapen...

2.Ook hou ik van oldtimers ! Heb net een MG midget op het oog in vrij degelijke staan zeker vergeleken met zijn prijs (dus niet bij mecanicimport te doen, lol).

3.And, last but not least ben ik zo wat porschist aan het worden !!!

Wat moet je nu doen als je weet dat voor de prijs van nr. 1+2, 3 kunt hebben ?


26 apr 2006 22:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
916
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


26 apr 2006 22:55
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht 
Dit dus
Afbeelding

The Porsche 916 never made it to production. 11 models were produced in 1972, and all were considered "pre-production." The car, as you can see, has a 914 body. Flared fenders were added, as were 15x7" wheels with 185/70x15" tires. The 916 had a steel roof, instead of a targa top, for added rigidity. It had fiberglass bumper panels, that were car color.

Underneath was the 911S's 6 cylinder, 190 horsepower engine, giving the 916 a top speed of 145 mph (233 kph). Stiffer springs, pressurized competition shocks, front and rear swaybars, and 4 wheel vented discs added to the package. Weighing 165 lbs less than the 911S, the 916 became the quickest accelerating Porsche yet, going from 0-60 in well under 7 seconds.

Only one 916 was shipped to the US. It was destined for Brumos in Florida, where the climate was so hot that A/C had to be special ordered on the 916. That car was the only one to leave the factory with the A/C option.

blablabla... vind die bumper toch maar niets...
Heb al enkele 914 gezien met zo'n spel vanvoor...
Geef mij dan maar een 914/6 GT


26 apr 2006 23:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
914/6 is uiteraard ook goed.

Perfecte wegligging door z'n middenmotor.
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


26 apr 2006 23:03
Profiel Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht 
916 :?: yeah sure... als je ruim een kwart miljoen over hebt (en dan nog iemand kan vinden die 'm voor dat bedrag ook daadwerkelijk wil verkopen)

't verhaaltje hierboven is trouwens niet helemaal compleet...
er is maar één 916 gebouwd met een 2.4S motor
de rest had een 2.7RS motor :mrgreen:

voor slalommen ben je trouwens net zo goed af met een 4 cilindertje
zeker ten opzichte van een originele 914/6 (want die maakt maar 110pk)

een beetje redelijke (originele) 914/6 kost trouwens al snel 25K of meer en dan moet je er nog het e.e.a. aan versleutelen om er een fatsoenlijke slalom auto van te maken...
(wat ivm de originaliteit/zeldzaamheid weer zonde is)

van een 2.0L 4 cilinder kan je een razendsnelle slalom auto bouwen
but it ain't gonna be cheap :mrgreen:
_________________________________________
W W W . 9 G E A R . N L


27 apr 2006 1:13
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Reneeeeeeeeeeeeeeeeee! ;)


27 apr 2006 9:27
Profiel Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
paSCal schreef:
Reneeeeeeeeeeeeeeeeee! ;)



Voor als het kwartje niet wil vallen :arrow:

Afbeelding
_________________________________________
In the Dutch mountains ...


27 apr 2006 9:58
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht 
doe maar liever een echte auto ipv van zo'n tuimelaar :mrgreen:
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
_________________________________________
W W W . 9 G E A R . N L


27 apr 2006 10:12
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Jeroen914 schreef:
doe maar liever een echte auto ipv van zo'n tuimelaar :mrgreen:



Ach .... de tuimelaar rijdt tenminste :wink: met nieuwe, korte en stijvere benen inmiddels 8)


27 apr 2006 10:13
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht 
dus je hoopt nou dat de volgende keer je spiegels er niet meer over het asfalt schuren ;)
_________________________________________
W W W . 9 G E A R . N L


27 apr 2006 10:25
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Nee hoor, dat hopen we helemaal niet.... Maar we hopen wel dat we nu iets meer lol gaan hebben :cheesy:


27 apr 2006 12:15
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht 
hebbie achter de boel ook aangepast?
_________________________________________
W W W . 9 G E A R . N L


27 apr 2006 12:38
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht 
paSCal schreef:
Nee hoor, dat hopen we helemaal niet.... Maar we hopen wel dat we nu iets meer lol gaan hebben :cheesy:



Nog meer? :shock:

Ik had nu al kramp in mijn glimlach spieren :D
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


27 apr 2006 23:32
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Jeroen914 schreef:
hebbie achter de boel ook aangepast?



Gisteren twee 951 schokdempers gemonteerd .... om nu helemaal maar te zwijgen over de vullingen die uit je b3k trillen :shock: :wink:


13 mei 2006 1:36
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht 
Olaf schreef:
Gisteren twee 951 schokdempers gemonteerd .... om nu helemaal maar te zwijgen over de vullingen die uit je b3k trillen :shock: :wink:

stel je niet aan man...
je hebt geen idee wat ECHT stug is :mrgreen:
_________________________________________
W W W . 9 G E A R . N L


13 mei 2006 4:17
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Jeroen914 schreef:
... je hebt geen idee wat ECHT stug is :mrgreen:



... dat jij de 914 al aan het rijden hebt :?: :idea: :cheesy: :wink:


13 mei 2006 4:29
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Zuid Limburg
Bericht 
Ik zou een 944 nemen :)
_________________________________________
Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |


13 mei 2006 10:52
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Olaf schreef:
... dat jij de 914 al aan het rijden hebt :?: :idea: :cheesy: :wink:

lijkt me stug :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
jeroen doe eens een update, je site vertelt ook niet veel nieuws
_________________________________________
Got coffee?


13 mei 2006 16:30
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Hehehe, da's inderdaad pas "echt stug" Jeroen :cheesy:.... Maareh, hij is wel mooi stug hoor, voor mijn doen in elk geval ;)


14 mei 2006 10:55
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht 
Afbeelding
- 22mm torsies voor
- 29mm torsies achter
- 22mm stabies voor/achter (verstelbaar)
- Bilstein sport dempers
- Complete wielophanging gelagerd (nergens nog rubber in de ophanging)

Dus je hebt nog even te gaan voor je dat gaat overtreffen...
_________________________________________
W W W . 9 G E A R . N L


14 mei 2006 20:20
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Jeroen914 schreef:
Dus je hebt nog even te gaan voor je dat gaat overtreffen...


.... tja, zo'n certificaat zullen wij hopelijk niet snel halen :twisted: :wink:


.... ben overigens bang dat jou 914 in wording wel de Rennware.com mobiel gaat verslaan wat race-aanpassingen betreft :thumleft:


14 mei 2006 20:32
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht 
't is inderdaad niet te hopen dat je 944 op een vergelijkbare manier voortijdig komt te overlijden... :mrgreen:

de wielophaninging van de 914 wordt niet heel veel radicaler
de rest wel :mrgreen:
met name 't chassis wordt veel stugger
zo'n 300kg lichter
en een pk-tje of 20 extra

nou maar hopen dat de versnellingsbak een beetje heel wil blijven...
_________________________________________
W W W . 9 G E A R . N L


14 mei 2006 20:47
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
914 2.2T '70
Beuningen (gld)
Bericht 
paSCal schreef:
Reneeeeeeeeeeeeeeeeee! ;)



Heb even zitten slapen dus.

914 /4 kopen en een 6-cyl inleggen.
2.2 of 2.4 S of T kan allemaal.
901 bak kan zo'n 180 pk verwrken, daarna krijgt ie een kortere levensduur.
Vooral niet remmen vergeten te upgraden.
Als je serieus aan de gang gaat stuur eens een PB-tje


14 mei 2006 21:15
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 23 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.