Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 2:54

Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Kinderachtig ? of herkenbaar door jullie ? 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
horn schreef:
(..)Nou, dan kan ik dus niet met een bosje bloemen aankomen. Ik kan niet tegen dergelijke stommiteiten. Goed gevloekt (..)

Allemaal erg menselijk, maar je hebt er niks aan. Ze zal zich heus wel realiseren dat ze een volgende keer beter moet opletten. Daar zal een tirade van jouw kant niet veel aan toe kunnen voegen. Sterker nog, je maakt het alleen maar erger. Beter haar een hart onder de riem steken ... dat levert véél meer rendement op :wink: :lol:

01 jun 2006 10:37
Profiel
PorscheForum Rakker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
Ik kan me wel voorstellen dat je even uitvalt tegen je vrouw, dat is op dat moment pure emotie. Later kun je dat wat beter relativeren, maar het blijft zonde! Ik kocht een witte vw transporter liet hem zwart met. overspuiten, verlagen en hele vette velgen er onder. Hij was dus aan de buitenkant hagel nieuw. Voordat mijn vrouw hem mee nam voor boodschappen, zei ik nog "pas op met weg rijden, je moet ruim de bocht nemen". Ze rijd weg van de parkeerplaats, met de velg langs de stoeprand en rijd op de hoek een paal uit de grond. Toen ze thuis kwam had ze niks gemerkt zei ze. :roll: De verf zat nog aan de paal :!:

Schade laten repareren en geen bos bloemen voor haar gekocht, maar wel een eigen autootje. :mrgreen:

01 jun 2006 10:57
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
red devil schreef:
(..)geen bos bloemen voor haar gekocht, maar wel een eigen autootje. :mrgreen:

Slimme meid ... :!:

01 jun 2006 11:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
red devil schreef:
...maar wel een eigen autootje. :mrgreen:

Die Turbo is dus van haar :?: :wink:

01 jun 2006 11:12
Profiel WWW
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht 
wat mij opvalt is dat je heel veel auto's ziet met parkeersensor én schade.

Missertje in de techniek?

04 jun 2006 20:14
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
Bericht 
toch is het wel grappig, de een is superzuinig en de andere maakt het niet zoveel uit, mijn broer vind me een stumper omdat ik zo extreem zuinig op mijn auto ben, een van zijn buren op de gracht in Amsterdam heeft nl. ook een zwarte 997S en die staat gewoon midden in het centrum 's nachts buiten en er zitten allemaal al kleine parkeerschades op, lekker als je straks van je spaarcentjes zo'n auto koopt. En wat me nog meer verbaast, vaak maakt het met inruil niet zo heel veel verschil, soms denk ik was ik ook maar zo makkelijk :?

04 jun 2006 21:28
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ach, de eerste kras doet pijn, daarna niet meer.
maar een kras of door onnozelheid schade rijden (die niet 'gewoon' verzekerd is, dus ofwel aftikken ofwel noclaim inleveren) vind ik wat anders.

natuurlijk ben je blij dat het blikschade is en dat je vrouw (evt met je kind(eren)) niet frontaal op een tegemoetkomende truck is geknald, maar ik moet 'die onnozelheid' toch even afreageren. Duurt nooit lang.

Is nl. net zoiets als een nieuwe verwarmingsketel moeten kopen. Je bent 3-4 ruggen armer en je hebt geen idee waarvoor. Niemand van je vrienden komt even kijken naar je nieuwe ketel. "Je hebt een nieuwe ketel, he? Mag ik hem even zien? Wooooooow, wat een geile bak joh!"

Kan je beter 3-4 ruggen uitgeven aan het opnieuw spuiten van je Porsche... 8) :wink:

04 jun 2006 21:59
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Als je dat al met 3-4 ruggen redt!

04 jun 2006 22:00
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
horn schreef:

Kan je beter 3-4 ruggen uitgeven aan het opnieuw spuiten van je Porsche... 8) :wink:

Dat wordt dan een zwart klusje...

Maar dat niet alleen: het houdt maar beperkt. Ik heb net steenslag laten bijwerken. Ik heb nu 3 nieuwe plekjes... En een gloednieuwe achterband met een schroef erin en een ster in de nieuwe (ok, twee maanden plezier van gehad) voorruit.

Als je de auto gebruikt, dan zullen er gebruikssporen komen. Ander alternatief is onder een deken in de garage houden: ik rij er liever in.

04 jun 2006 22:28
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Devils son schreef:
Dat wordt dan een zwart klusje...

Geeft nix, vind ik net een mooie kleur :twisted: :wink:

Je hebt gelijk: ride it like you stole it! Dan heb je er het meeste lol van! 8)

04 jun 2006 22:32
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
thomas993 schreef:
toch is het wel grappig, de een is superzuinig en de andere maakt het niet zoveel uit, mijn broer vind me een stumper omdat ik zo extreem zuinig op mijn auto ben, een van zijn buren op de gracht in Amsterdam heeft nl. ook een zwarte 997S en die staat gewoon midden in het centrum 's nachts buiten en er zitten allemaal al kleine parkeerschades op, lekker als je straks van je spaarcentjes zo'n auto koopt. En wat me nog meer verbaast, vaak maakt het met inruil niet zo heel veel verschil, soms denk ik was ik ook maar zo makkelijk :?

Thomas dit is inderdaad waar, bij inruil kijken ze nauwelijks :!:
Jij en ik maar zuinig zijn en dan maakt het niet veel uit :twisted:

04 jun 2006 23:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
Dát is natuurlijk niet waar ! Ik denk dat een serieuze verkoper ook een serieuze inkoper moet zijn: zodoende de auto goed bekijkt en er een stukje mee rijdt . . . (Ik weet ook wel dat er genoeg verkopers slechts aan "thermopane taxatie" doen, dan kom je als inkoper/vekoper natuurlijk zeer labiel over).

05 jun 2006 0:01
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
plh schreef:
Ik weet ook wel dat er genoeg verkopers slechts aan "thermopane taxatie" doen ....

Er zijn er bij die zelfs dat niet doen :wink:

05 jun 2006 0:25
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Brabant - Westland
Bericht 
Mijn vriendin red het niet eens tot de pedalen, laat staan dat ze dan deuken erin kan rijden.
Ik maak me dus helemaal geen zorgen :lol:

Maar over het algemeen als er iets met mn P gebeurt, ben ik wel snel humeurig moet ik toegeven. :oops:

Leander

Ex: 924 Turbo Targa '80
Ex: 986 Boxster S '01

Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.

05 jun 2006 10:27
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]
Twenthe
Bericht 
horn schreef:
...Is nl. net zoiets als een nieuwe verwarmingsketel moeten kopen. Je bent 3-4 ruggen armer en je hebt geen idee waarvoor. Niemand van je vrienden komt even kijken naar je nieuwe ketel. "Je hebt een nieuwe ketel, he? Mag ik hem even zien? Wooooooow, wat een geile bak joh!"

Zeer herkenbaar.

05 jun 2006 11:47
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3