wat denk je dat er met je gebeurt als je met de aixam een aanrijding krijgt - zit je dan klem
Helaas op m'n vorige werk een paar keer gezien hoe zo'n autotje eruit ziet als het mis gaat. Je kan niet klem komen te zitten, omdat het eigenlijk alleen maar polyester is dat om je heen zit. Je waant je in een echte auto, maar feitelijk heb je net zoveel bescherming om je als in een kartonnen doos. En dat wordt de mensen er helaas nooit bij verteld Je kan nog beter in een Landwind op pad gaan dan met zo'n wagentje
_________________________________________ Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |
01 okt 2006 13:15
Jort
Groningen
ppp 356 schreef:
Olaf schreef:
Die discussie wil(de) ik eigenlijk niet oprakelen - wat denk je dat er met je gebeurt als je met de aixam een aanrijding krijgt - zit je dan klem
Volgens mij ben je gewoon zoek dan.
Het zijn en blijven levensgevaarlijke dingen. Ik zie ze dikwijls bij ons op de A-12 rijden, waarbij achteropkomende vrachtwagens volop in de ankers moeten, je verwacht op een weg waar iedereen 80 of 90 rijdt, gewoon niet dat er plots zo'n ding van 45 (als ze al zo snel gaan) voor jou
Klopt.. maar je verwacht er ook liefst geen trekkers.
Met het verschil dat trekkers makkelijker te spotten zijn inderdaad
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum