Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 5:47

Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Mustang volgt Corvette ? 
Auteur Bericht
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Mustang volgt Corvette ?
In de Britse pers wordt beweerd dat de volgende generatie Mustang wordt losgeweekt van het merk Ford.
Mustang gaat in de toekomst voor zichzelf verder.

Ford lanceert in 2011 de nieuwe generatie Mustang. Naar het schijnt willen de Amerikanen het nieuwe model een aparte status geven waarbij de naam Mustang tot merknaam wordt verheven – zoals BMW dat met Mini doet en Chevrolet het met Corvette heeft gedaan.
Dat heeft tot gevolg dat er van de nieuwe Mustang een hele serie varianten komt. Natuurlijk zijn er de coupé en de cabriolet, maar er wordt ook gesproken over een vierdeurs en een stationwagen of een shooting brake.
Ford wil Mustang graag als apart merk omdat het succes van het huidige model overweldigend is. In de eerste instantie wordt het nieuwe merk gevoerd in Amerika en Australië maar ook export naar Europa is niet uitgesloten.

15 dec 2006 12:09
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht 
Best wel begrijpelijk ; "Mustang" staat bijna net zo op zichzelf als een Vette dat doet en behoeft geen uitleg over welk merk 't is.

En zoals 't er uit gaat zien, wordt de nieuwe Mustang eíndelijk weer eens een echte! Vind de nieuwe erg mooi.

Hier nog een "oudje"...

Afbeelding

15 dec 2006 13:02
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
En het nieuwtje

Afbeelding

Laatste update 22/10/2013

15 dec 2006 13:38
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Brabant - Westland
Bericht 
Kruisje :wink:

Ex: 924 Turbo Targa '80
Ex: 986 Boxster S '01

Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.

15 dec 2006 13:39
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Gek , ik zie het gewoon
Hier dan een ander (old meets new) in het forumalbum gezet

Afbeelding

Laatste update 22/10/2013

15 dec 2006 13:44
Profiel WWW Facebook 
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Nieuwe Mustang is in het echie gewoon een lelijk goedkoop ding, ziet er niet uit. In US zie je ze met duizenden.....kan nu niet in de schaduw van een corvette staan

15 dec 2006 13:52
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Jep, heb hem nu een paar keer hier in NL gezien, en valt me ook op ja, oogt goedkoop, raar maar waar ;)... Zonde van zo'n icoon als je het mij vraagt...

15 dec 2006 20:30
Profiel Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Marcel schreef:
Nieuwe Mustang is in het echie gewoon een lelijk goedkoop ding, ziet er niet uit. In US zie je ze met duizenden.....kan nu niet in de schaduw van een corvette staan

:scratch:
Marcel 4 maanden geleden schreef:
Mooie auto Corvette, is/was ook een van mijn favorieten. Echter, alhoewel in regelmatig in HOuston kom en dus ook daar veel Corvettes zie, viel het me pas op tijdens de laatste vakantie in FLorida de afgelopen weken, hoeveel Corvettes je ziet (ook de nieuwe types), en hoe snel ik er op uitgekeken raakte...plus daarbij de plastic kwaliteit maakt het eigenlijk voor mij geen optie meer, hoe goed ie ook rijdt...

:^:

Zo zie je weer eens dat smaken verschillen. Wat mij betreft een mooie reïncarnatie en sinds járen eindelijk weer een aantrekkelijke Mustang. :salut:

15 dec 2006 20:51
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Corvette blijft een van mijn favorieten, zeker voor US prijzen, maar bovenstaande zegt alleen maar nog meer over de Mustang....een van de weinige auto's die er op een foto beter uit ziet dan in het echt...

16 dec 2006 14:29
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Turbo
Bericht 
Marcel schreef:
Corvette blijft een van mijn favorieten, zeker voor US prijzen, maar bovenstaande zegt alleen maar nog meer over de Mustang....een van de weinige auto's die er op een foto beter uit ziet dan in het echt...

Op de foto ziet hij er zeker niet slecht uit! heb de Mustang nog niet in het echt rond zien rijden. Ook de nieuwe Camaro ziet er bruusk uit! het heeft wel wat .

Afbeelding

16 dec 2006 22:29
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 10 berichten ]