Auteur |
Bericht |
Sjonnie
|
Dehaene (dat vette varkentje) had zijn werk beter moeten doen als aantrekker van de sprint. Nu is in volle finale zijn ketting gebroken en moest Leterme al van te ver op kop rijden. De kans is groot dat hij nu op de eindmeet geklopt wordt. Maar diverse scenario's zijn nu mogelijk: ze kunnen allemaal op hun smoel gaan of het kan zijn dat de koers opnieuw gereden moet worden. Misschien rijden Vlamingen en Walen straks hun eigen koersen.
|
25 aug 2007 1:14 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Dehaene had zich hier nooit mee moeten bemoeien. Er is een tijd van komen en van gaan.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
25 aug 2007 8:59 |
|
 |
John
Cayenne
|
En ik dan.........ik weet ook wel hoe ik aan mijn centjes moet komen hoor......wentelwiekjes zijn deze week in de aanbieding
Mijn mening.....
Nederland en Vlaanderen samen??.......................nee vrienden moeten vrienden blijven...niets meer.
Belgie opsplitsen??...................nee gaat niet goed komen met Wallonie en dan zullen wij als Nedereuropeaan weer moeten bijspringen met de muntjes.....Vlaanderen een last kwijt, Europa er 1 bij.
De Vlamingen weten exact hoe ze moeten omgaan met de Walen (andersom helaas niet), wij als Europeanen niet.
Oja mag ik burgemeester van Antwerpen worden?, ik zal ze is voor het blok zetten 
|
25 aug 2007 9:39 |
|
 |
Godspeed
PF #911België
|
Hij is gewoon overhaast te werk gegaan, te snel op kop willen komen (Dehaene te snel aan de kant geschoven terwijl die net in het onderhandelen een meester is)...
|
25 aug 2007 10:50 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Hé de Willy.
Mijn vroegere achterbuur. (en nog steeds die van mijn ouders)
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
25 aug 2007 12:23 |
|
 |
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
John, jij weet zo te zien meer af van historiek uit de Belgische politiek dan de gemiddelde Belg.
Als ze er niet uitkomen of als er een regering gevormd wordt die direct weer valt (en er dus nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven), komt er m.i. een verdere polarisatie.
Een recent voorbeeld : er wordt tussen NL en VL al jaren geruzied over het openstellen van het historisch traject van de Ijzeren Rijn & nu er eindelijk een compromis in de maak lijkt, zeggen de Waalse beleidsmakers dit.
Ik denk dat de meeste Vlamingen wel solidair willen zijn met Wallonië als (1) de transfers objectiveerbaar zijn (het is niet omdat ze een oudere bevolking hebben dat heelkundige ingreep X in WAL 2 keer zo duur moet zijn als dezelfde ingreep in VL), (2) WAL inspanningen doet om uit hun economisch moeras te geraken (er lopen daar heus ook wel goede entrepreneurs rond) en (3) dat ze VL geen stokken in de wielen steken als wij onze welvaart verder willen uitbouwen
_________________________________________ MX-5 ex-NA 1.8 en NC 1.8, nu ND 2.0 Sport/Bilstein/Recaro, the poor man's Boxster Honda VFR800FI - Yamaha RD350 YPVS
|
25 aug 2007 12:49 |
|
 |
Der Ferry
Beveren Belgie
|
De kern van de zaak :
Aantal inwoners Wallonie = 35 % v/ d belgische bevolking
BNP vanuit Wallonie = 20 % van belgisch totaal
DUS  bijna de helft van het geld dat de walen uitgeven is door een vlaming verdiend
Mijn idee : Belgie blijft bestaan met daarin twee onafhankelijke staten .
Brussel krijgt een statuut zoals Washington DC .
Het geld dat dan naar Wallonie gaat is een soort ontwikkelingshulp , waarvan Vlaanderen bepaald hoeveel en vooral wat we ermee doen .
Bert Bibber ( koning  ) krijgt een puur ceremoniele functie
laat ze maar een referendum organiseren , wedden dat mijn idee kans maakt 
_________________________________________ Boys will be boys ...only the toys get bigger !
|
28 aug 2007 14:30 |
|
 |
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
In Vlaanderen vast wel ja. Ik denk alleen niet dat Walonië positief stemmen zal
Ik dacht ook alitjd dat de meeste vlamingen wel apart van walonië willen, maar dat de walen niet weg willen. (Vast om de poen....)
|
28 aug 2007 18:12 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
_________________________________________ Got coffee?
|
28 aug 2007 20:37 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Afsteken zeg ik altijd maar... 
|
28 aug 2007 20:43 |
|
 |
horn
PF #57
|
scheef houden.... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 aug 2007 20:44 |
|
 |
gantor
996 C2; 944 racer
|
Ik denk er net zo over...
Graag gescheiden, doch zonder België overboord te gooien.
Tenslotte hebben we elkaar nog wel nodig bij de europese materies. Daar word toch nog veelvuldig gekeken naar wie de grootste l*l heeft ipv met wat die er mee kan en wat die waard is.
Het koninkrijk mag ook voor mij ophouden te bestaan! Laten we maar kiezen voor een presidentschap...
|
28 aug 2007 21:16 |
|
 |
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
Er schijnt 9 september een grote delegatie die kant op te gaan om dit daar ter plaatsen te beoordelen 
|
28 aug 2007 22:38 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Afscheidsrondje... 
|
28 aug 2007 23:20 |
|
 |
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
not so sure, ik denk dat er eerder naar de rijkste l*l wordt gekeken; (Noordeuropese) kleine rijke landen dokken veel meer in de Europese Geldmachine dan (Oost-Europese) arme grote landen 
_________________________________________ MX-5 ex-NA 1.8 en NC 1.8, nu ND 2.0 Sport/Bilstein/Recaro, the poor man's Boxster Honda VFR800FI - Yamaha RD350 YPVS
|
28 aug 2007 23:49 |
|
|