|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
SONY KDL-40D3500 BRAVIA Full HD
Auteur |
Bericht |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
 SONY KDL-40D3500 BRAVIA Full HD
Is dit wat?
Ik heb alle audio apparatuur thuis van Sony (ES). Tevens een mooie 82 cm Sony Wega TV, maar die is voor het nieuwe huis te diep...  Gaat naar de slaapkamer.
Deze LCD leek me wel wat, mooi maatje, mooi prijsje (eur 1000,- ), Full HD.
http://www.plasma-discounter.nl/sony_bravia-lcd_televisie/sony_kdl-40d3500_bravia_f/art/13737.html
Wat zeggen de kenners?
Wat wil ik ermee? TV kijken, DVD kijken en waarschijnllijk zsm Blu-Ray.
Ik hoor het graag!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
23 mei 2008 23:15 |
|
 |
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
je kan op het porscheforum toch ook echt met al je vragen en problemen terecht he.....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
24 mei 2008 8:50 |
|
 |
horn
PF #57
|
nou, vooralsnog niet echt... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 mei 2008 9:02 |
|
 |
markk
MY01 BoxsterS
|
Zojuist een 82cm (32") flatscreen voor de huiskamer gekocht.
Veel vergelijkingen gedaan. Sony vind ik altijd veel mooier en helderder dan anderen. Er waren drie types de FULL HD, de 100Hz en de "gewone". Respectievelijk 1299, 999, 699 (media markt)
Ik doe niets met FULL HD en vond de 100Hz wel mooier dan de "gewone" maar geen 300 euro extra waard.
Een Sony full HD 40" voor 1000 euro lijkt me een toppertje/koopje.
Mark.
|
24 mei 2008 10:08 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Tsja ook dit blijft een kwestie van smaak. Gewoon kijken en vergelijken.
En val niet direct voor het scherm met de grootste scherpte en helderheid. Ziet er erg spectaculair uit maar kan wel eens heel vermoeiend zijn om een hele avond naar te zitten kijken.
Persoonlijk zie ik nog steeds weinig LCD schermen die echt een mooi plaatje geven. Plasma techniek blijft toch nog steeds zeer fraai maar ja daar hangt dan ook weer een ander prijskaartje aan.
Ratio conclusie: kijk en vergelijk en kies wat je zelf mooi vind.
(een Porsche koop je ook niet uit een boekje maar ga je ook uitgebreid een paar proefritjes met verschillende auto's maken.)
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
24 mei 2008 11:13 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Inderdaad. Laten we echter wel bij maar één TV-topic houden hier verder. 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
24 mei 2008 11:38 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|