Wat ik me heel erg afvraag is een z3 coupe een beetje geschikt voor dagelijks gebruik. Zelf denk ik er over na om een z3 coupe van ongeveer 1999 (80.000km) uit duitsland te halen.
Ik ben in het bezit van een porsche boxer, welke ik niet buiten wil hebben staan. Deze is alleen voor op zondag.
De z3 zal dan dagelijks buiten staan en gebruikt worden.
Is dit wat of kan ik dit de auto niet aandoen?. Hebben meer ervaring met een sportauto voor dagelijks gebruik welke altijd buiten staat.
Bedankt voor de reacties, groet,
03 aug 2008 18:31
Airhead
1986 C1
Friesland
M-Coupé zou ik wat zonde vinden om mee door de sneeuw te karren, en om buiten te stallen.
Een 2.8 of 3.0 is toch bijna een "gewone auto"; dan lijkt binnen/buiten stallen mij een kwestie van persoonlijke voorkeur en je mogelijkheden (tot stalllen).
Ik heb zelf iig. door de jaren nooit problemen gehad met dagelijks gebruik (en in regen/sneeuw) met achtereenvolgens E30 318/E36 325/E30 325iX en momenteel E46 330.
Mijn 3.2 heb ik ooit een jaar gewoon op straat geparkeerd, geen krasje; gewone rustige straat in Amsterdam Oud Zuid.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
03 aug 2008 18:50
horn
PF #57
why not?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
03 aug 2008 19:12
MichM3
964 Cup
Brussels, Belgium
perfect geschikt...gewoon doen!
_________________________________________ Respekt für die Eltern
03 aug 2008 20:23
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum