Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
 Re: Forummers' Fietsen
@Speedy; bij een Porsche met je ook maar gewoon alleen je rechtervoet gebruiken.......en niet 2 trappers 
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
13 jun 2009 23:06 |
|
 |
ASW
718 Spyder
|
Ik heb deze maar dan zonder zadeltas. Geinspireerd op Harley Liberator volgens mij.  De rest van het gezin heeft ook allemaal cruisers (Electra en Phat) 
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
13 jun 2009 23:20 |
|
 |
Lydia
|
Die van Phat zijn écht cool, hè? Electra's trouwens ook. Soms is het wel een beetje jammer dat mijn benen niet langer zijn 
|
13 jun 2009 23:22 |
|
 |
ASW
718 Spyder
|
Mijn jongste dochter heeft zo'n driewieler in roze  Mijn oudste een Electra Daisy  En TOTMBO een Phat Aloha Mahalo 
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
13 jun 2009 23:34 |
|
 |
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
 Ik heb een aantal jaar geleden de eigenaar van Phat bikes in de US ontmoet. Die man ziet er precies hetzelfde uit als zijn fietsen......  Een absolute fiets freak, en nog een halve kop groter en de helft zwaarder dan ik ook Zijn fietsen zijn in oorsprong ontworpen en bedoeld om een beetje over de boulevards van SF en Malibu te cruisen. Verwacht vooral geen fiets voor wat langere afstanden, want daar zijn zeker die met wat langere wielbasis eigenlijk wat minder geschikt voor. 
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
14 jun 2009 16:16 |
|
 |
Reñger
|
 Nu we hier toch over fietsen bezig zijn....... bij ons is er een ploeg mensen 60 uur per week vreselijk druk mee. Maar  de resultaten zijn er dan ook naar. HIER een voorbeeld hoe we met fietsen ook in nieuwe activiteiten investeren. Met  voor de trotse maker en bedenker van deze site 
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
14 jun 2009 19:20 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
15 jun 2009 15:06 |
|
 |
Yashmina
|
Die fietsenwebsite ziet er leuk uit Rendo.
|
15 jun 2009 18:05 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
... moet je eens (via Byxx) door-klikken naar electrabike.com 
|
15 jun 2009 18:18 |
|
 |
Yashmina
|
Ik heb het gezien, ik ben best wel gek op dit soort fietsen. Vandaar dat ik de Slick Daddy heb. Voor de lange ritten niet comfortabel, maar wel sjiek. Maar voor de lange ritten neem ik nu de Boxster, hè?
|
15 jun 2009 18:24 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Waar zijn de rollators , lijkt wel een bejaardenfolder 
_________________________________________ Timeless objects
|
15 jun 2009 18:49 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Pas op he, grijze muis, in mijn draadje.....je gaat er zo uit met een 
|
15 jun 2009 19:01 |
|
 |
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Eindelijk een plaatje gevonden van het type ATB dat hier op lege banden staat...  Alleen is de mijne nog van het tijdperk voor de geveerde voorvorken en heeft-ie carbon wielen. Dat dan wel weer.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
17 jun 2009 0:08 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
en nu nog de juiste bel op je fiets voor de theeleut   Big Bell is watching you voor de hongerigen onder ons   voor de froggy's moederoverste van het klooster is jarig alle nonnen krijgen een nieuwe fiets ze fietsen rondjes op de binnenplaats en een lol dat ze hadden bellen met de fietsbel, lachen, enzovoorts komt moederoverste om de hoek kijken en waarschuwt: "en nou een beetje rustig aan, anders gaat het zadel weer op de fiets" 
|
18 jun 2009 18:01 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
 Zo staat mijn fiets er nu bij. Vandaag mijn Amstelkratje gekregen. (De fiets heeft ook een bagagedrager ipv eerder geposte foto)
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
18 jun 2009 20:39 |
|
 |
Lydia
|
Vet cool man, dat kratje!
|
18 jun 2009 20:53 |
|
 |
Erick
|
Ja dat vind ik ook Iedereen met zo'n soort fiets heeft een blank kratje of een rieten mandje. Ik wilde wat anders.
|
18 jun 2009 21:40 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Mag je wel goed vastzetten dat kratje of er continue afhalen, is echt zo'n ding dat iedereen wel wil hebben 
|
18 jun 2009 22:07 |
|
 |
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Errug gaaf kratje, goed vastzetten anders ben je hem idd zo kwijt.......
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
18 jun 2009 22:10 |
|
 |
Erick
|
Zouden de 4 tyraps niet voldoende zijn Lijkt het jullie verstandiger om hem vast te zetten met metalen beugeltjes en schroeven 
|
18 jun 2009 23:09 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Absoluut vastzetten dat kratje en goed ook, lijkt me een gewild object. Nou eigenlijk zou mijn eerste keuze zijn het kratje er altijd af te halen als ik zelf de fiets zou verlaten, maar is wel een heisa(maar het kratje blijft dan onbeschadigd). Je bent het in negatieve zin zo kwijt en dan heb je er flink de p in.
|
18 jun 2009 23:15 |
|
 |
Lydia
|
Ik zou éénweg schroeven/bouten gebruiken!
|
18 jun 2009 23:18 |
|
 |
Reñger
|
 Top, Erick, dat krat. Origineel idee, ga ik onthouden als ik mag.....Is in Amsterdam al een complete hype, die voordragers, ze zijn niet meer aan te slepen. Ik ben het met Lydia eens, vastzetten met eenmalige schroeven, maar zorg dan ook dat de fiets met een kabel aan de vaste wereld op slot kan. Anders ben je het kratje met fiets en al kwijt....of is Zwollywood nog onbedorven 
|
18 jun 2009 23:32 |
|
 |
Erick
|
Ik fiets niet zo veel... En ocht je hetzelfde willen doen: UITERAARD MAG DAT !!!! (Wie ben ik om te zeggen dat zoiets niet zou mogen?) Toets Kratje in op Marktplaats en je komt sowieso meerdere Heineken kratjes en één Oranjeboomkratje tegen.
|
18 jun 2009 23:42 |
|
 |
Lydia
|
Ik ben wel benoeiwd hoe éénmalige schroeven er uit zien, Reñger! 
|
18 jun 2009 23:43 |
|
|