Een 15 jaar oude Volvo 850 T-5 op LPI, lekker voor de bijtelling (25% over dagwaarde, dagwaarde is € 2000)
Een een golfje III cabrio diesel
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
27 jul 2009 11:36
frank1977
Re: Poll daily driver
Nog wel, maar 25% over de dagwaarde. Hoe zit dat in de toekomst....?
27 jul 2009 16:21
Airhead
1986 C1
Friesland
8 jaar oude BMW 330i Touring met 205K kms op de teller. Net zoals de 3.2 231 PK.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
27 jul 2009 16:41
Renntech
Diverse Porsche's
Steenwijk
Ik wil de Poll ook wel invullen maar maar mijn keuze staat er niet bij.
Zo oud dat er nu nog maar weinig mensen leven die deze auto's nieuw verkochten. Hij komt uit de tijd dat knipperlichten niet bestonden en de kachel één van de drie leverbare opties waren. Gelukkig heb ik deze optie. De optie radio heeft deze auto niet en nog nooit gehad.
Nog wel, maar 25% over de dagwaarde. Hoe zit dat in de toekomst....?
Dat wordt een probleem tenzij Den Haag alsnog bedenkt dat die wetswijziging niet de bedoeling was en de boel terugdraait.
Voor nu iig met een grote , zorgen dat de auto in orde is als ik hem strax privé ga rijden
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
28 jul 2009 9:34
marco.groenhof
Delfzijl
daily drivers zijn voor mij een 206 1.4 en een Chevrolet Nubira 1.8 SW.. Maar ik maak de meeste kilometers in de auto's van mijn werk, dat zijn meestal Mercedes Sprinters, Ford Transit's of Skoda Superb's... (Vooral die laatsten rijden super!)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum