Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Re: Ernst Louwes
Ewout schreef:
Ik denk dat het bij een hoop advocaten vooral om het winnen gaat en niet om waarheidsvinding...
Gelukkig wel. Waarheidsvinding is ook helemaal niet de taak van de advocaat. Die moet gewoon de belangen van zijn cliënt behartigen en vrijspraak lijkt mij in beginsel het belang van de cliënt. Ook als de cliënt schuldig is.
21 aug 2009 23:14
erwin996
M140i
Ewout schreef:
Ik denk dat het bij een hoop advocaten vooral om het winnen gaat en niet om waarheidsvinding...
Dit is overigens NIET persoonlijk bedoeld, DS!
Je zou Devils son juist complimenteren als je zegt dat je het persoonlijk bedoelt.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
21 aug 2009 23:22
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Het is alleen vervelend als de tegenpartij een ruime beurs heeft en derhalve een topadvocaat kan betalen, en jij het als slachtoffer met een pas afgestudeerde moet doen. (spreek gelukkig niet uit ervaring) Als de tegenpartij daardoor met een vrijspraak wegkomt, omdat zijn belangen uitstekend zijn behartigd, lijkt me dat als slachtoffer redelijk frustrerend. Ik heb overigens geen suggesties voor een beter rechtssysteem. Over het algemeen werkt het hier vrij goed.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum