Auteur |
Bericht |
Rodger that!
Veghel
|
 Re: Wie denkt dat ie beter af is met de km heffing?
Welk bouwjaar,  maarten.
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
20 nov 2009 22:34 |
|
 |
maarten-944
2x944 na 1x 944 S2Zwiep
|
Mercedes '83 Porsche '90
_________________________________________ FAST CARS
FAST BIKES
FAST FOOD
|
20 nov 2009 22:35 |
|
 |
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
 |  |  |  | frank1977 schreef: De omslag voor mijn auto ligt in 2014 al bij minder dan 7500km, als ik in 2018 nog steeds m'n huidige auto zou hebben (twijfelachtig natuurlijk, zo lang red ik nooit, dan is die Italiaanse hoop ellende al uit elkaar gevallen  ) ben ik bijna €1200 duurder uit, en dat met een schamele 9000km per jaar. Zonder dat ik dan meereken eventuele spitstoeslag en de nieuwe provinciale belasting die er gaat komen i.p.v. de opcenten......De omslag is echt grotendeels afhankelijk van wat voor prive auto je hebt, CO2 weegt namelijk ook mee. Dat je aan de leasebak geen directe kosten hebt is duidelijk, maar als je dat eens doorberedeneert, je werkgever is wel ettelijke honderden euro's per maand extra kwijt aan jouw kilometers, zijn "personeelskosten" (zijn het natuurlijk niet echt) gaan omhoog, dat zou je wel eens kunnen merken bij de jaarlijkse loononderhandelingen/functioneringsgesprekken, weinig tot geen ruimte voor loonsverhogingen..... |  |  |  |  |
CO2 weegt bijna niks dus dat zal wel meevallen dan 
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
21 nov 2009 0:33 |
|
 |
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Ik lees dat er al een aantal gaan emigreren, dus het wordt wel rustiger op de weg 
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
21 nov 2009 0:38 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
Dan zal woutertje het wel weer een paar centen duurder maken om het te compenseren @ Emigranten :BLIJF en steun ons 
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
21 nov 2009 5:15 |
|
 |
Patrick
|
Ik lees hier steeds maar Woutertje, Woutertje en Woutertje. Mag van mij, helemaal geen probleem mee. Trap lekker tegen hem aan en ook de tegen de partij waar hij van is. Maar de minister die verantwoordelijk is voor dit beleid is die gladjanus van een Camiel Eurlings. 
|
21 nov 2009 6:17 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
Camieltje is alleen de TREKPOP van woutertje en Bakelende  Gaat dus ALLEEN op de centjes ...en raad eens wie daar over gaat 
|
21 nov 2009 10:04 |
|
 |
Patrick
|
Maar als die trekpop ballen had....................
|
21 nov 2009 10:10 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
NEEN dus 
|
21 nov 2009 10:15 |
|
 |
Patrick
|
En daarmee is hij in mijn ogen een grotere %$#&% dan Woutertje. 
|
21 nov 2009 10:21 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
Wie niet in dit kabinet en kamers..waar is het grote kabaal van AL de andere partijen televaag van vandaag
|
21 nov 2009 10:29 |
|
 |
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Op zich vind ik het geen probleem als auto rijden duurder wordt. Als het middel maar niet erger is dan de kwaal; betalen OK, maar dan ook geen files meer. En niet een oplossing met een controle-kastje en betalen en ook in de file staan. MI valt dit kabinet weer eens op genadeloze wijze door de mand; het gaat helemaal niet op de oplossing van het file-probleem, maar wel om het binnenharken van extra centen. Want stel dat er daadwerkelijk minder gereden gaat worden, dan heeft de overheid toch serieus een probleem; waar halen we dan nog extra centen vandaan?
Mijn idee zou zijn benzine naar 5 euro per liter of zoveel als nodig is om mensen hun auto uit te jagen. Dat helpt, daar is onderzoek naar gedaan. Maar nogmaals, dat zal Bos en consorten zich niet kunnen permitteren.
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
21 nov 2009 12:12 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
Je zit dan toch met de grensgebieden, ik woon 40 km van de grens en zal er graag gebruik van maken en weer een mooi xtra ritje 
|
21 nov 2009 12:17 |
|
 |
frank1977
|
 |  |  |  | Jan A. (993 4S) schreef:  |  |  |  | frank1977 schreef: De omslag voor mijn auto ligt in 2014 al bij minder dan 7500km, als ik in 2018 nog steeds m'n huidige auto zou hebben (twijfelachtig natuurlijk, zo lang red ik nooit, dan is die Italiaanse hoop ellende al uit elkaar gevallen  ) ben ik bijna €1200 duurder uit, en dat met een schamele 9000km per jaar. Zonder dat ik dan meereken eventuele spitstoeslag en de nieuwe provinciale belasting die er gaat komen i.p.v. de opcenten......De omslag is echt grotendeels afhankelijk van wat voor prive auto je hebt, CO2 weegt namelijk ook mee. Dat je aan de leasebak geen directe kosten hebt is duidelijk, maar als je dat eens doorberedeneert, je werkgever is wel ettelijke honderden euro's per maand extra kwijt aan jouw kilometers, zijn "personeelskosten" (zijn het natuurlijk niet echt) gaan omhoog, dat zou je wel eens kunnen merken bij de jaarlijkse loononderhandelingen/functioneringsgesprekken, weinig tot geen ruimte voor loonsverhogingen..... |  |  |  |  |
CO2 weegt bijna niks dus dat zal wel meevallen dan  |  |  |  |  |

|
21 nov 2009 15:19 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Ik bedenk me net, dat ik de auto van Esther wel eens wil berekenen. Maareh, wat zijn "spitskilometers"? Is dat alleen in de spits op de snelweg (lees: file-gevoelige trajecten), of ook in de stad? Zij rijdt alleen in de stad met haar auto, dus 90% van de kilometers zijn "in de spits", maar niet op de snelweg  Interessant, maar ik denk dat ze goedkoper uit is (ding staat na 3 jaar op 15.000km geloof ik  )
|
21 nov 2009 16:33 |
|
 |
boxi
997 GT3 Mk1
|
Als in de zee geeft, de zee neemt de optie in de poll "tuurlijk, als Bos het zegt, geloof ik dat" is neem ik aan sarcastisch bedoeld? Anders moet ik mijn vote aanpassen Grtz. Boxi
_________________________________________ Fahrspass Pur
|
27 nov 2009 19:16 |
|
|