Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 24 apr 2025 1:17

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 110 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Stop de kilometerheffing - teken de petitie ! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht Re: Stop de kilometerheffing - teken de petitie !
Laten we dat nog maar even afwachten...

03 dec 2009 22:50
Profiel
‘64 Kever
boxi schreef:
Oplossing is dus niet nog meer te laten betalen voor gebruik. Dat is de wereld op z'n kop. Begin met een visie. Bijvoorbeeld supersnelwegen met veel minder afslagen. Daaronder een netwerk van normale snelwegen zoals we die nu kennen. Hieronder weer een alternatief wegennet. Sluit binnensteden af voor autoverkeer, maar zorg wel voor meg ondergrondse parkeergelegenheid. Binnen of buiten de stad. Maar koppel die met een ondergronds metro net. etc. etc.
Goed plan, gelijk doen, datum van begin morgen, datum van einde 30 jaar in de toekomst? ;)
Nee, zonder dollen, waar moet dat (supersnel)wegennet gaan komen? Naast de bestaande aders? Wie gaat al die grond opkopen, en niet te vergeten, wie moet daar allemaal voor verhuizen? Ach, dat is allemaal niet boeiend nietwaar, die paar mensen moeten maar wijken voor de rest! Oh, wacht? Komt het bij mij in de tuin? Wat? Ik moet zelfs verhuizen? Nee, DAN ABSOLUUT NIET!

Het idee is goed, haalbaarheid is nihil denk ik persoonlijk. Overigens, bijvoorbeeld in Eindhoven lukt het wel met de Ring, dat terzijde.

(en nog verder terzijde, kan me de bouw van het klaverblad op "Princenville" nog herinneren, en ook alle zelfmoorden(!) die daardoor plaats vonden!)

Let wel: ik heb ook geen oplossing, ja, betere spreiding van de bedrijven! (en dus de werkgelegenheid, en dus de verkeersstromen, en dus.... ;) )

04 dec 2009 12:57
Profiel Facebook 
Turbo S - 542pk
Friesland
paSCal schreef:
Let wel: ik heb ook geen oplossing, ja, betere spreiding van de bedrijven! (en dus de werkgelegenheid, en dus de verkeersstromen, en dus.... ;) )

Daarom ben ik ook in het hoge noorden gaan wonen. Nu die bedrijven nog :mrgreen:

04 dec 2009 14:51
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997 GT3 Mk1
paSCal schreef:
Nee, zonder dollen, waar moet dat (supersnel)wegennet gaan komen? Naast de bestaande aders? Wie gaat al die grond opkopen, en niet te vergeten, wie moet daar allemaal voor verhuizen? Ach, dat is allemaal niet boeiend nietwaar, die paar mensen moeten maar wijken voor de rest! Oh, wacht? Komt het bij mij in de tuin? Wat? Ik moet zelfs verhuizen? Nee, DAN ABSOLUUT NIET!
Met de Betuwelijn en de HSL lukt het anders ook hoor (onteigening etc.). Met als verschil dat rails hip is en asfalt niet in Den Haag. :) Wellicht ondergronds of boven bestaande wegen? Vraag ook niet of het volgend jaar klaar is, zie het meer zoals het masterplan voor de Deltawerken etc. ;-)

04 dec 2009 19:27
Profiel
‘64 Kever
Klopt, het principe klopt, maar zoals gezegd, iedereen is ervoor, totdat het bij iemand in de tuin is ;).... Beetje zoals met alles: "Ja, moeten ze doen, zolang ik er maar geen last van hem" ;)

04 dec 2009 21:20
Profiel Facebook 
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Het is heeeel moeilijk om voor iedereen het beste plan te bedenken :!: Er zullen altijd gedupeerde zijn :(

04 dec 2009 21:40
Profiel
3.2 Carrera '87er J-serie
Zwak excuus, kun je voor elke andere k#tregeling ook aandragen.

05 dec 2009 0:37
Profiel
M140i
JMS schreef:
Het is heeeel moeilijk om voor iedereen het beste plan te bedenken :!: Er zullen altijd gedupeerde zijn :(

Nee, er is altijd nog zoiets als gezond verstand. Wat daar niet onder valt, is het beslissen voor een ander wat goed voor hem/haar is. Helaas is de overheid daar bijzonder sterk in :pale:

05 dec 2009 0:46
Profiel
PorscheForum Rakker
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)
030
Stel dat ik straks 10 ct/km moet gaan betalen.
De mijne gebruikt 1 liter voor 7 km.
Feitelijk ga ik dus 70 ct extra betalen per verbruikte liter benzine.
Om te wennen denk ik nu alvast aan een literprijs van 2.20 €.
En ben ik blij dat ik geen zunig ding heb dat 1 op 15 rijdt want dan zou de literprijs ca. 3.00 € worden :mrgreen:
Truste

05 dec 2009 1:21
Profiel
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Ik heb wel argumenten, maar ook niet direkt een antwoord of oplossing voor dit probleem maar om er een studie van te laten maken, dat laat ik graag aan die alleswetende politici over :!:

05 dec 2009 20:09
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 110 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5