Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Re: auto wassen
gast schreef:
Porsche en wasstraat
Het schijnt dat ze niet van suiker gemaakt zijn en gewoon tegen de wasstraat kunnen.
09 feb 2010 11:55
Taatjen
lelystad
Uigezonderd de 997 Choco bij PCG
_________________________________________ zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan
09 feb 2010 12:03
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Ben wel benieuwd naar dat bewijsmateriaal.
En meerdere keren per week is wel wat anders als enkele keren per jaar. En de dealers verwennen de klanten toch ook vaak door de P. te wassen. Hoe denk jij ook dat dat gedaan wordt
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
09 feb 2010 16:06
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Ik heb er niets aan toe te voegen, maar omdat ik toch het laatste woord wens te hebben bij deze een reactie.
09 feb 2010 16:31
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Ik vind het allebei niks, gewoon lekker in zo'n wasbox met de hogedrukspuit er overheen of kan ie daar ook niet tegen?
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
09 feb 2010 16:52
Devils son
Kleine krasjes in de lak (die je in de zon zo mooi kan zien, zeker bij lakzwart...) kan natuurlijk ook komen van wassen met de hand.
De manier om dat te voorkomen (voor zover mogelijk) is de auto eerst compleet schoonspuiten. Laat de wasstraat waar ik naar ga nu toevallig eerst handmatig de auto volledig met de hogedrukspuit reinigen en pas dan mag je de wasstraat in...
09 feb 2010 17:21
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
poetsen. en erover jippie. so middle class
_________________________________________ oud is beter
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
gewoon oraal je jippie laten poetsen of haal ik dan alles door elkaar
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
09 feb 2010 19:40
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Begint ook met de letter P Knauffie, dus ik denk dat je niets door elkaar haalt
09 feb 2010 19:46
E.T.
500E, Challenge Stradale
Niet jippie maar poetsen! Goed voor de maatschappij en dan zouden wat meer mensen Porsche kunnen rijden en over poetsen ouwehoeren...
09 feb 2010 21:52
Arminius
Porsche Carrera S 911 997 Cabrio
Assen
Oeps, had een vraag over wasstraat en de P. Antwoord is mij duidelijk ik blijf lekker wassen met de hand
De P. staat binnenkort bij PON en ze zeiden dat ze hem daar ook voor je gingen wassen (binnen en buiten). Is dit gewoon een service van ze als je daar je auto brengt om iets te fixen? Wassen ze hem daar ook met de hand? Of laten ze dat een extern bedrijf doen.
_________________________________________ I am happy
28 apr 2010 10:42
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tip
Weert
Bij porsche centrum Eindhoven hebben ze een eigen waskabine. Volgens mij grotendeels met de hand en de spuit erop. Interieur kan een ander verhaal zijn. Ik heb het interieur van de a6 laatst laten doen, en was 175 euro kwijt voor het gehele interieur, dus daar zijn ze wel even zoet mee.
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
28 apr 2010 10:51
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bij PCG gaat ook alles met de hand, maar of ze dat ook bij PON doen is mij niet bekend...
28 apr 2010 11:01
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Arminius schreef:
De P. staat binnenkort bij PON en ze zeiden dat ze hem daar ook voor je gingen wassen (binnen en buiten). Is dit gewoon een service van ze als je daar je auto brengt om iets te fixen?
Hangt waarschijnlijk af van de hoogte van de rekening als ze met je auto klaar zijn. Ik zou me geestelijk alvast maar gaan voorbereiden
28 apr 2010 11:19
RB911
11-je
De P natuurlijk gewoon met de hand maar om de DD's toonbaar te houden ben ik blij dat er eindelijk een wasstraat op ons dorp zit.
Het wassen van de P geeft me bijna net zo veel plezier als het rijden, het wassen van DD heb ik echter net zo'n hekel aan als file rijden.......
28 apr 2010 14:52
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
ralf996 schreef:
Bij porsche centrum Eindhoven hebben ze een eigen waskabine. Volgens mij grotendeels met de hand en de spuit erop. Interieur kan een ander verhaal zijn. Ik heb het interieur van de a6 laatst laten doen, en was 175 euro kwijt voor het gehele interieur, dus daar zijn ze wel even zoet mee.
Dat kan veel goedkoper en sneller
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
28 apr 2010 15:04
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
Nou ,ik ben aan het wachten voor een beetje schaduw ! Ga daarna mijn elfje eens grondig wassen , met hogedruk en zachte zeempje moet ik haar weer aan het glimmen brengen , wat waarschijnlijk geen probleem gaat zijn , Morgenavond ff naar Zolder en die Hollanders daar kunnen heel kritisch zijn
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
28 apr 2010 15:08
JMS
Middelburg (B)
Ik laat mijn auto altijd met de hand wassen, heb er deze middag nog een foto van genomen
28 apr 2010 17:56
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
£* POTVOLDORIE Nou wil ik eens schaduw !!! zit tevergeefs te wachten , kan auto nog steeds niet wassen !!!! Too much sunnnnnn !!!
@JM , had jij geen donkere Targa ???
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
28 apr 2010 17:59
JMS
Middelburg (B)
Deze is van een van mijn vriendinnnen
28 apr 2010 18:04
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Ziet er lekker uit..... uhhh ik bedoel schoon uiteraard!
_________________________________________ Het leven gaat door..
28 apr 2010 18:20
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
@ JMS Ah Ja !! Wil jij dan mijn beste vriend worden , echte vrienden delen alles !!
28 apr 2010 18:37
suikerbroer
RB911 schreef:
De P natuurlijk gewoon met de hand maar om de DD's toonbaar te houden ben ik blij dat er eindelijk een wasstraat op ons dorp zit.
Het wassen van de P geeft me bijna net zo veel plezier als het rijden, het wassen van DD heb ik echter net zo'n hekel aan als file rijden.......
Ik ook hoor ! Ik heb 2 jaar een Cayman S gehad; elke week met de hand gewassen. En nu sinds kort een Carrera S; ook die gaat wekelijks met de hand gedaan worden ! Geen wasstraat aan mijn P !
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum