Auteur |
Bericht |
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
 Re: Verzekeringsvraag - jullie mening?
Olaf, kan je een moderator vragen om die volgens mij niet passende reactie te corrigeren Sigrid, ALS je een Porsche (911) met een waarde van nu 14.000 geheel plat rijdt - en je komt er goed uit zodanig dat je je om de afhandeling zorgen KUNT maken  - dan is het wrak nog een aardig bedragje waard Heb het gevoel dat je alles zoveel mogelijk verzekerd 
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
31 maart 2010 15:14 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Heb jij Henk Hertog al benaderd? Die werkt met een % van de dagwaarde en dat betekent dat je veel goedkoper uit bent. Ik zou zelf wel voor de all risk gaan.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
31 maart 2010 15:21 |
|
 |
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
@olaf. Met mijn Boxster. @paul-II Heb IK een iets fout gedaan 
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
31 maart 2010 15:38 |
|
 |
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
En daar kan ik Porsche van rijden 
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
31 maart 2010 15:53 |
|
 |
horn
PF #57
|
Ik weet niet wie je denkt dat Olaf bedoelt met dollar-teef... $teef....  Dank voor de reacties. Ik ga even shoppen en meld me dan weer hier... Het gaat overigens om de nieuwe totmbo Jeep. Vandaar overige zaken. 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 maart 2010 15:53 |
|
 |
bully
|
Die is idd alleen all risk te verzekeren tegen nieuwwaarde  vandaar de hogere premie.....
|
31 maart 2010 16:38 |
|
 |
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
En dat met vrouwenkorting 
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
31 maart 2010 19:01 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Paul, zelfs mijn gezonde verstand is verzekerd En zeker mijn P, die wel wat meer waard is dan die 14000, maar inderdaad, het gezonde verstand zorgt voor de normale verzekeringen. Meerdere auto's, meerdere verzekeringen, niet eens bij dezelfde toko, maar wel tegen onderhandelingsprijzen. Maar dat heb je met zo'n auto-echtgenoot. Behalve als ik het loodje leg in die opgevouwde 911 tegen een boom, dat zoekt W dan maar lekker zelf uit. Ben ik niet voor verzekerd...flauwekul.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
31 maart 2010 19:03 |
|
 |
Taatjen
lelystad
|
Mijn auto's zijn op 1 keer na altijd all risk verzekerd geweest. Toen die ene keer een daily driver 3 jaar oud was ben ik overgegaan naar WA. Een maand later reed ik de auto total loss,mijn schuld  Financieel was dat geen probleem,toch ben ik er wel een poosje chagrijnig van geweest. Sinds dien weer All risk.
_________________________________________ zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan
|
31 maart 2010 20:40 |
|
 |
John
Cayenne
|
denk dat het om Paul zijn Smart gaat.
|
31 maart 2010 22:42 |
|
 |
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Altijd minimaal WA-beperkt. wellicht zelfs Casco. ( Ja, Ja, Olaf daar is de zieltjes winnaar weer) 
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
31 maart 2010 23:04 |
|
 |
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Afhankelijk van je omstandigheden (kms per jaar, stalling, alarm) zou ik shoppen voor een betere deal of alleen WA doen.
Ik betaal ca EUR 500 per jaar voor All Risk o.b.v. EUR 22.000 taxatiewaarde; uitkering bij total loss op tax. waarde, niet dagwaarde. Echter wel: 's nachts binnen als ik thuis ben, klass 3 alarm en max. 7.500 km. Bijna 1000 voor een dagwaarde dekking van 14k vind ik erg uit balans.
Maar ja, als je'm over een maand plat rijdt had een premie van EUR 3.000 achteraf toch een betere keuze geweest. Dat weet je altijd achteraf...
Ik heb overigens nog nooit geklaagd dat ik nog niet dood ben, ondanks mn maandelijkse overlijdensrisico premie betalingen..
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
01 apr 2010 13:26 |
|
 |
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
is dit nu het verzekeringstopic? Vorig vertrokken bij MS omdat ze zo maar out of the blue begonnen met 12,50 per maand te incasseren. En nu spammen ze me weer. De brutaliteit 
|
28 apr 2010 19:09 |
|
 |
Michel Vaillant
993 C2 '95, Ex BMW 525e '83, Ex 911 3.2 cabrio '86, Ex TR6 '68, Ex Peugeot 505 Gti, Ex Kever 1200 '72, Ex Opel Rekord '70, Ex Golf I '78, Ex Peugeot 504 '76Amsterdam
|
Ik heb MS ook veel succes gewenst met hun verdere praktijken. Blijkt maar weer waar het business model van die jongens op gebaseerd is/was. Ik heb de all risk verzekering laten overnemen door de verzekeraar zelf: in dit geval Turien & Co. en dus MS er tussenuit gewybert (is dit een ok woord tegenwoordig? en zo ja hoe wordt het vervoegd  ) En ja, een auto van 20k+ voor ruim 400 euris all risk (met taxatiewaarde uitkering bij total loss) verzekeren lijkt mij geen slechte deal. ratio 50:1. Er zijn verzekeringen met slechtere voorwaarden 
|
29 apr 2010 20:36 |
|
 |
porschenot
ex 993 ex 996
|
als je geen schade rijdt was het zonde van je all risk als je totallos rijdt baal je dat je wa hebt wat kun je beter missen 500 euro of 14000 euro ik zou personlijk allrisk nemen maar wel eerst even kijken of er geen goedkopere allrisk te vinden is veel wijsheid met je keuze gr ton 
|
29 apr 2010 20:54 |
|
 |
horn
PF #57
|
is inmiddels opgelost. na wat rondbellen bleek wa+diefstaldekking op jaarbasis 40 euro goedkoper dan allrisk, en veel goedkoper dan de eerste ontvangen prijs. keuze was toen snel gemaakt.
dank voor jullie meningen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 apr 2010 21:28 |
|
|