Alleen wordt in bovenstaande nogal duidelijk gesproken over een HANDELSKWALITEIT super 98. Hierbij vraag ik me af of het hier dan gaat om zgn. witte-pomp-super of gewoon BP of Shell etc. ? Anders betekent dit dat de merkbenzine DUS WEL beter is dan V-power...of zie ik dat nu verkeerd??
11 apr 2005 0:06
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
928GTS schreef:
Marcel schreef:
als de motor ontwikkeld is op RON 98 of zo gaat ie echt niet harder of beter lopen met RON 100, Shell V-power of niet....
Zeker nog nooit een blikje octaanbooster in een half volle tank gedaan? Moet je eens proberen. Praten we daarna verder, OK?
Enig idee waar het octaanghalte voor dient, of eigenlijk beter gezegd "waar tegen" ??? Als je dat weet dan begrijp je ook dat ie er niet harder van gaat lopen.....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
11 apr 2005 7:42
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Marcel, leg mij dan eens uit waarom er sprake is van meer beschikbaar vermogen bij gebruik van octaanbooster? En kun je uit eigen ervaring spreken hierover wat ik vroeg? Zo, nee, toch eens proberen. Is gewoon leuk! Vond ik ook, echt waar.
Vrgr Ton
11 apr 2005 20:22
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
928GTS schreef:
Marcel, leg mij dan eens uit waarom er sprake is van meer beschikbaar vermogen bij gebruik van octaanbooster?
Daarvoor moet je het eerst eens zijn over dat het zo is.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum