Auteur |
Bericht |
barolo
3.2S010
|
 Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Gooi het hoge woord er maar uit. Toch een flinke stap terug zo'n eifeun met iTunes.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
30 nov 2012 1:30 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Ik had het al eens aangekondigd. Microsoft heeft de aanval op Apple geopend. De nieuwe Nokia 920 verslaat de IPhone 5 op bijna alle gebieden. http://www.allaboutphones.nl/video/2160 ... eview.html
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
06 dec 2012 0:20 |
|
 |
horn
PF #57
|
mooi toestel die lumia. wel jammer van het formaat. ben benieuwd.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 dec 2012 0:38 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Toch wel geinig om te lezen. Al die andere jaren was het namelijk andersom.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
06 dec 2012 3:26 |
|
 |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Vandaag mijn iPad2 aan mijn vriendin gegeven en een Asus Transformer (Android) in gebruik genomen...
Eerste indruk is super! Met toetsenbord is het een laptop en zonder een uitstekende tablet.
8 megapixel camera (al rijst de vraag wat je daaraan hebt), lekker snel en Android (hè, lekker)..
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
09 dec 2012 1:26 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Heb sinds 1 week  ook een internet telefoon... meer om te kunnen w-app met mijn vrouw maar die dingen kunnen een hoop  ... het is MAAR een samsung andriod 3 ofzo maar voor mij een hele stap in de digitale wereld 
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
09 dec 2012 2:45 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Dat zou voor mij juist een reden zijn om zo'n ding NIET aan te schaffen. 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
09 dec 2012 13:12 |
|
 |
knalpotprutser
had een 996 carrera 4
De Kempen
|
Ik tot op heden een normale telefoon (van de zaak) gehad Nokia E52. Scherm wordt echter slecht en er moet wat anders komen. Het moet een smartfoon worden. Standaard krijgen we nu een HTC Wildfire (waarover de collega's niet allemaal even teverden ziijn). Bij gebrek aan beter "doen ze het er maar mee".
Nu blijkt het mogelijk om zelf wat bij te leggen en een beter type aan te schaffen. Iemand suggesties binnen het merk HTC, met een reëel bedrag? een one X+ is niet helemaal de bedoeling.
Gebruik tot nu toe: bellen sms foto's (veel) films (weinig)
verwacht gebruik: e-mail agenda (sychroniseren met outlook)
|
09 dec 2012 14:23 |
|
 |
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Gewoon een model hoger gaan dan de wildfire, blackberry zit met hetzelfde probleem. Het goedkoopste model is gewoon niet te vergelijken met de kwaliteit van de overige modellen.
|
09 dec 2012 15:18 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Wat dacht je van de nieuwe Google Nexus 4 voor 300 euro. http://www.allaboutphones.nl/video/2170 ... eo+feed%29
|
19 dec 2012 1:52 |
|
 |
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
|
Nexus is altijd een goeie koop. De enigste gsm die android 100% kan benutten.
|
19 dec 2012 2:59 |
|
 |
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Deze week ook aan de smartphone : Samsung Galaxy S3. Eerste ervaring is erg goed. Zeer veelzijdig en leuke gadgets. Maar vooral het heldere beeldscherm is fantastisch. S voice is erg makkelijk. Vertel je tel. wat ie moet doen en het werkt ook nog!
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
19 dec 2012 7:47 |
|
 |
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
Verstandige keuze de SIII ik heb hem al een tijdje.
|
19 dec 2012 8:01 |
|
 |
sunnyfunny
|
last minute kerstkado voor totmbo ?Wie ontwikkeld een bijpassende App ? 
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
|
20 dec 2012 1:08 |
|
 |
horn
PF #57
|
Kijk. Dát heb je dan weer niet voor zo'n Android... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 dec 2012 4:36 |
|
 |
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Klopt. Je wilt toch niet dat iemand ziet dat je een Iphone hebt.......vandaar deze manier om 'm te verstoppen. Onder je klots-oksels.... 
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
20 dec 2012 6:35 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Wel een handige plaats ; "mag ik je telefoon even pakken? " 
|
20 dec 2012 18:05 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Tijd voor een iets serieuzer onderwerp...... Android en iOS gaan marktaandeel inleveren. http://computerworld.nl/article/14214/a ... ren/2.html?
|
26 dec 2012 13:37 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
Is wachten op natuurlijk. Ik denk dat de oplossing van Windows zeker een succes kan worden. Maar dan moeten ze wel iets meer aan sponsering gaan doen. De telefoons goedkoper maken bij een abonnement, want nu was de keuze voor een Note II erg makkelijk tov een windows 8 telefoon. Verder denk ik persoonlijk dat het ook nog wat tijd nodig heeft, zakelijk gezien zie ik mij nog niet overstappen naar Windows8, als dat gebeurd zal de telefoon ook veel interessanter worden.
_________________________________________ Mvg,
René
|
26 dec 2012 13:53 |
|
 |
Pepijn
2x 964 C4 en 911 2.4 EWaalre
|
Denk dat MicroSoft best eens naar de layout mag kijken van windows 8 (mobile) zie er niet bepaald gelikt of verfijnd uit vind ik.
|
26 dec 2012 15:33 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Vanmorgen op mijn laptop gezet. 
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
26 dec 2012 16:05 |
|
 |
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
|
Volgens mij wordt win8 en mobile gewoon een succes. Windows 8 is best leuk besturingssysteem en maten van mij die mobile hebben zijn er best tevreden van.
|
26 dec 2012 18:31 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Is een kwestie van wennen. Ik denk dat Microsoft hoge ogen gaat gooien met deze strategie in het bedrijfsleven. Lynk, Skype, VOIP, vaste telefonie met Outlook integratie, Windows mobile smartphones en Tablets gaan binnenkort de standaard worden voor het bedrijfsleven is mijn overtuiging op dit moment. Apple en Android gaan het afleggen, door een slechte integratie met MS Office en VOIP.
|
26 dec 2012 18:33 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
Waar het wachten op is, is de opvolger van de huidige smartphone. En dat zal denk ik iets ter grootte worden van een note II (5,5") en dan als je op je werk komt of thuis deze in een dockingstation zet en je deze dan verder kan gebruiken als je laptop cq. PC. Je wilt niet weten hoeveel collega's van mij hun laptop maar 1x per week loskoppelen van het dockingstation om naar een meeting te gaan ofzo. Te phablet is daar denk ik een goede vervanger voor en dan zal idd windows8 wel de toon gaan voeren. Maar het is ook op dit moment het uur van de waarheid voor MicroSoft, indien dit niet aanslaat hebben ze een dik probleem. @Rob, ik heb het over bedrijven welke meer dan enkele 100'en/1000'en systemen moeten gaan onderhouden. 
_________________________________________ Mvg,
René
|
26 dec 2012 19:52 |
|
 |
knalpotprutser
had een 996 carrera 4
De Kempen
|
Het is een HTC ONE S geworden