Mijn andere klassieker staat in 'De Onschatbare Klassieker'
In het maart-nummer van de Onschatbare Klassieker staat de Peugeot 404 in de spotlights: er staat een 9 paginagrote coverstory over de Peugeot 404 in.
Achter zo'n coverstory zit dan altijd een interview met een Nederlandse 404-rijder en daarvoor zijn ze bij mij terecht gekomen: mijn Griselle, een Peugeot 404 Berline Super Luxe (SL) is wel fotogeniek (alhoewel ik dat minder ben

).
Het interview heeft bij mij thuis plaatsgevonden en de foto's zijn in de buurt gemaakt, nadat we een stukje met Griselle hadden getoerd.
Er zijn talloze foto's gemaakt en het viel mij op dat de foto's die gekozen zijn om in 'De Onschatbare Klassieker' te plaatsen zeker niet de mooiste foto's zijn die die dag gemaakt zijn. Ik snap eigenlijk niet zo goed wie deze foto's gekozen heeft en waarom

, maar ach, ik ben natuurlijk geen grafisch vormgever o.i.d. dus ik zal het wel mis hebben...
Datzelfde geldt voor het interview. De interviewer gunt zich wat dichterlijke vrijheden. Sommige dingen zijn zo niet ter sprake gekomen en er worden mij woorden in de mond gelegd die ik zo niet heb gezegd. Nu vloeit daar natuurlijk geen bloed uit, dus ik maak er geen halszaak van

: er staan wel wat feitelijke onjuistheden in (zoals wat wordt gezegd over het zwarte dashboard), maar ach, ik ben natuurlijk geen redacteur o.i.d. dus ik zal het wel mis hebben...
Hier even wat plaatjes van de pagina's in de Onschatbare Klassieker met mijn Griselle in de hoofdrol: