Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 13:40

Antwoord op onderwerp  [ 283 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Niet langer meer verslagen...;-) 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Pak jezelf bij elkaar.
Ga desnoods er een jaar tussenuit m(reizen ofzo)
MAAR MAAK JE OPLEIDING AF JONGEN !!!!!

JE BENT NOG ZO ONTZETTEND JONG!!!!

Niet jippie, poetsen.

14 aug 2007 22:29
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
Ik denk dat er wat onduidelijkheid heerst.

Ik ga stoppen met de opleiding ICT. Daar heb ik het mee gehad in de zin van dat ik het lichamelijk en geestelijk niet meer trek. Om wille van dat ik daarop ben uitgekeken en ik gewoon mijn passie acherna wil.

Nu ga ik de kant in van een leerbaan. Dat is een soort BBL opleiding (4 dagen in de week werk + 1 dag school) is dit een variant wat meer vak gerichter werkt. Je krijgt hier wel een diploma voor alleen is het meer richting het vak gericht. Je krijgt natuurlijk wel gewoon theorie, wat natuurlijk aansluit bij je vak gebied. En niet die kant en klare onzin die je toevallig ff moet weten voor een toets en dat het een eis is van de school dat je het moet kennen, terwijl het totaal niks te maken heeft met je opleiding.

Want ik kan nu wel naar een uitzendbureau gaan en zeggen jongens ik ben een ongeschoold persoon (zo staan je dan voor de wet) en geef maar dom werk als in papiertjes prikken of weet ik wat van productie werk.

Dus ik stop in wezen nog niet met school, alleen ga een wat vak gerichte kant op van de BBL opleiding. Als ik een andere opleiding (auto techniek) kon doen was dat sowieso ook in BBL geweest.

@gast: Natuurlijk post ik hier mijn progress wat ik allemaal ondertussen bereik :)

14 aug 2007 22:48
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
Afgelopen vrijdag had ik een gesprek bij het CWI. Die mij min of meer op weg helpen naar het zoeken van een leerbaan. Ze houden je handje niet vast maar ze kijken met je mee, je mag testen maken etc.

Toen we de vacatures aan het doorbladeren waren op het gebied van Techniek/Transport kwam ik een opleidings traject tegen voor vrachtwagen chaffeur. Die heb ik meegenomen en dit bleek vanuit een uitzendbureau (tevens ook in nijmegen) geregeld te worden.

Na het gesprek ben ik gelijk door gegaan naar dat uitzendbureau om informatie over die vacature te krijgen. Helaas was diegene die er meer over wist niet aanwezig, zou pas s`middags weer @ kantoor zijn. Heb wel een klein beetje informatie gehad maar had nog wel een paar vragen.

S`middags heb ik gelijk die beste man opgebeld en uitgelegd. Hij vond mij erg gemotiveerd en enthousiast aan de telefoon, waarop we een afspraak hadden gemaakt afgelopen maandag (gisteren dus) voor het opleidings traject. Dit wordt volledig betaald door het uitzendbureau met baan garantie. Ik heb nu groen licht voor die opleiding, enkel moet ik nog een gesprek bij het transport bedrijf waar ik later kom te werken als ik mijn rijbewijs heb gehaald (3 maanden theorie, 1 module per maand en naderhand 2 weken 30 uur p/week op de vrachtwgen) direct aan het werk kan.

Hij zou mij voordragen aan het bedrijf, en werd diezelfde dag nog (tijdsbestek van? 1,5 uur ongeveer) teruggebeld met de mededeling dat ik woensdag op gesprek kan komen bij het transport bedrijf.

ik wou dit graag even meedelen, omdat toch het forum mee leeft wou ik dat toch graag kwijt.
Morgen middag hoop ik meer te weten over de definitieve beslissing of ik daar mag komen werken .

21 aug 2007 19:52
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Kijk, dat klinkt goed man! Ik hoop voor je dat het allemaal doorgaat, want volgens mij is dit echt wat voor je :lol: 8)

21 aug 2007 20:24
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Klinkt als een goed plan, alleen hoop ik wel dat je je beeld van de maatschappij een klein beetje bij gaat schaven... Komt vast wel goed met de tijd...

21 aug 2007 20:53
Profiel Facebook 
Bericht 
:thumleft: Aard en succes.

21 aug 2007 20:55
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Veel succes en plezier met je opleiding! En bedenk: het is fijn als je plezier in je werk hebt, maar uiteindelijk heet het 'werk' en doe je het om te kunnen betalen wat je doet in je vrije tijd...

21 aug 2007 21:24
Profiel
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
paSCal schreef:
Klinkt als een goed plan, alleen hoop ik wel dat je je beeld van de maatschappij een klein beetje bij gaat schaven... Komt vast wel goed met de tijd...

Het beeld van de maatschappij is in mijn ogen redelijk, enkel het beeld rondom scholen is bij mij zeer sterk vertekend door de crap afgelopen jaren.

@ iedereen: Bedankt, morgen ga ik er voor de volle 200% voor en laat het zeker weten!

21 aug 2007 21:30
Profiel Facebook 
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
top jongen.
Keep on smiling :D

21 aug 2007 22:01
Profiel Twitter 
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Dit klinkt goed en zeker passend bij jou. (je komt nu tenminste erg enthausiast over) Ik hoop voor je dat vandaag je gesprek goed verloopt.

Heel veel succes! :thumleft:

22 aug 2007 10:22
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ook van deze kant een hele dikke :thumleft:

Laatste update 22/10/2013

22 aug 2007 11:22
Profiel WWW Facebook 
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
mooi, maak er wat van :thumleft:

22 aug 2007 11:24
Profiel WWW Facebook 
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Succes. :thumleft:

22 aug 2007 12:01
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
Thnx voor de support mensen! Alles heeft daarbij toe geleid dat ik daar aangenomen ben en mijn carriere een nieuwe sprong richting het chaffeurs werk maak :D

Het gesprek verliep echt goed, gelijk dingen in orde gemaakt en kan beginnen met werken + opleiding. Leuke is nog dat de rij-opleiding wordt gedaan door een verkeersschool waar ik vroeger heb gelest + een maat van me werkt op de vrachtwagen..Dus wie weet kom ik wel bij hem op de vrachtwagen!.

Mijn dag kan niet meer stuk, zojuist net de school gebeld, uitgeschreven en er een hele vette streep onder gezet.

Nogmaals bedankt voor de vele steun die ik hier aan heb gehad, en de vele meningen van mensen :) ! Echt top dit forum. Zo zie je hoe hecht dit forum is, Super!!.

22 aug 2007 15:22
Profiel Facebook 
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Gefeliciteerd :!:

22 aug 2007 15:54
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
PROFICIAT ARJEN :!:

'k Had je zo nog gezegd dat alles goed kwam man, bij deze dus het bewijs :D ENJOY

22 aug 2007 16:41
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
sommige 924-rijders luisteren dan toch :wink:

Just kidding hoor, proficiat & veel succes gewenst!

22 aug 2007 18:43
Profiel
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
Ik zeg altijd maar zo, Je hebt mensen en je heb fietsbellen :twisted:

22 aug 2007 20:22
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
911 Carrera '87
Steenwijk
Bericht 
mooi dat het nu eindelijk goed is gekomen, en dat je nu meer in de techniek bezig bent :D

groeten joost

22 aug 2007 23:30
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
996
Uithoorn
Bericht 
Gefeliciteerd! :cheers:

23 aug 2007 16:40
Profiel
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
SUPER!!!
8) :D
Van harte jongen, hier heb je hard voor geknokt!!!:cheers:
Heel veel succes gewenst.

Martijn

23 aug 2007 17:43
Profiel
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
Ik denk dat je de goede keuze gemaakt hebt .
De meeste transportbedrijven scheeuwen om chauffeurs , en let op mijn woorden , dat word steeds erger.
De meeste mensen weten niet wat het leven als chauffeur inhoud .
Ik heb inmiddels 17 jaar ervaring als chauffeur , en ondanks ik geen leraar ambities heb , help ik graag een aankomend chauffer op weg .
En dankzij de tip van Tom80 die schreef
Citaat:

Je zou eens kunnen informeren bij jeroenoop, die zit in de transportwereld
hoop ik dat ik Meneer aard een beetje op weg geholpen heb , en in de ( nabije) toekomst nog meer kan helpen .

23 aug 2007 21:28
Profiel Facebook 
Bericht 
Niet te hard schreeuwen :wink:

23 aug 2007 22:18
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
sorry

23 aug 2007 22:19
Profiel Facebook 
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
jeroenoop schreef:
sorry

verkleind lettertype hoeft niet hoor Jeroen, een typfautje overkomt ons allemaal wel eens zeker :wink:

Ik heb de indruk dat meneer aard iets had aan wat op het PF geformuleerd is en als hij zijn keuze richting transport oriënteert, is dat zeker voor een stuk jouw verdienste :thumleft:

23 aug 2007 23:04
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 283 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende