Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 1:22

Antwoord op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
WOEST!!!! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht 
Ik zie net je sig ECT, hier nog 1 van einstein:
Two things in the world are infinte, the universe and human stupidity. Although I'm not so sure about the first :D

En hang zulke vandalen maar op aan hun zaakje, dat zal ze leren ;)

18 aug 2007 20:01
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
Moderator
PF #57
Bericht 
heren, zullen we het een beetje op nivo houden? :roll:
en de onderbuikgevoelens laten waar ze horen? in de onderbuik...

dank.

18 aug 2007 20:13
Profiel
Bericht 
944 guy schreef:
Ik zie net je sig ECT, hier nog 1 van einstein:
Two things in the world are infinte, the universe and human stupidity. Although I'm not so sure about the first :D

Dit is ook een leuke van Einstein:

"Great spirits have often encountered violent opposition from weak minds."

18 aug 2007 20:13
PorscheForum Junkie
964 C2 1992
Amstelveen
Bericht 
Ik kan mij de boosheid van ECT goed voorstellen, inclusief alle bijbehorende neigingen; en soms lucht het even op om deze in wat overdreven vorm af te reageren op een forum. Moet kunnen naar mijn idee!

(beter dan fysiek geweld nietwaar :wink: )

18 aug 2007 21:24
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
heb het dan ook een lange tijd laten gebeuren. nu het persoonlijk dreigt te worden vraag ik - vriendelijk - een beetje te dimmen.
het verse is ervan af, de scherpe kantjes mogen terug in de kast.

18 aug 2007 23:30
Profiel
Bericht 
horn schreef:
een beetje te dimmen

Volgens mij doet hij dat toch ook al, gezien zijn laatste post?

Tja, een wijs man, die Einstein ...

19 aug 2007 0:12
PorscheForum Super Junkie
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
ECT schreef:
Rob Herfst schreef:
Als je echt denkt dat daar aan de overkant alles zoveel beter en veiliger is, wat houdt je nu dan nog tegen om een enkele reis te bestellen bij de KLM? :idea:

Wat ben jij een onbeschoft mannetje... maar goed dat ben ik dus ook van plan! Heb jij een gezin of ben je alleen? :lol:

Ik was even bang dat je mijn opmerking zou zien als bewijs voor je eerdere stelling:
ECT schreef:
We zijn idd. te soft in NL

Vandaar dat ik even heb getwijfeld welke luchtvaart maatschappij ik zou neerpennen! :mrgreen: :lol: :wink:

19 aug 2007 3:27
Profiel WWW
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
ECT schreef:

Devils son, ben je wel eens vaak in de VS geweest?

Iets sterker: ik heb Amerikaans recht als keuzevak gedaan (hetgeen in NL op de Uni wordt gegeven door een Prof. uit de VS) en weet zodoende aardig wat van het rechtssysteem.

Het idee dat wat jou is overkomen in de VS niet zal gebeuren is gewoon onjuist. De VS kent meer criminaliteit dan NL en een veel groter deel van de bevolking zit in de cel (en echt niet allemaal terecht). Als slachtoffer van een misdrijf zul je misschien meer tevreden zijn met de strafmaat aldaar, maar als je in de VS ten onrechte op de korrel wordt genomen...

19 aug 2007 8:43
Profiel
Bericht 
horn schreef:
heb het dan ook een lange tijd laten gebeuren. nu het persoonlijk dreigt te worden vraag ik - vriendelijk - een beetje te dimmen.
het verse is ervan af, de scherpe kantjes mogen terug in de kast.

:roll:

He Harald, een pittige discussie moet toch kunnen? Zolang we elkaar niet beledigen vind ik het prima. 8)
Jij staat bekend dat je niet altijd een blad voor de mond neemt ... :wink:

19 aug 2007 10:58
Moderator
PF #57
Bericht 
absoluut, pittige discussie heb ik geen bezwaar tegen. ik heb meerdere malen aangegeven je gevoelens te begrijpen maar als het verwordt tot het nivo "Wat ben jij een onbeschoft mannetje..." met of zonder smilies, meen ik toch te moeten verzoeken het een beetje minder te doen. En het is alleen maar een vraag, ik gooi er geen slot op ofzo. :?

19 aug 2007 13:15
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Lydia schreef:

Absoluut. Mijn verzoek was dan ook al vóór deze post gedaan. :salut:

19 aug 2007 13:16
Profiel
Bericht 
horn schreef:
Lydia schreef:

Volgens mij niet, er zit tussen zijn (toen) laatste post en de jouwe 3 uur tijd (3 uur vóór jouw post, welteverstaan). Komt waarschijnlijk omdat ik een andere computer heb dan jij :lol: :wink: (Kom, Harald, zó blond ben ik nou óók weer niet, zèg!).

20 aug 2007 9:24
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Twee weken op vakantie geweest en had dit draadje dus nog niet gezien, vol verbazing gelezen. Mijn grootste verbazing over de wandaden die sommige mensen jegens andermans eigendommen menen te moeten botvieren. Hoe haal je het in in je stomme botte kop om een dakkie te mollen?????

Gelukkig wordt het allemaal wel weer opgelost, maar het blijft klote. Hopelijk leren de daders er van.......

20 aug 2007 13:02
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
tja, als ze je auto zo mooi vinden dat ze er een handtekening op willen zetten, doe dat dan op de ruit :!: (kun je het er later nog vanaf ' wippen') :twisted:
ook ik rij nog met zo'n mooie handtekening rond op mijn voorscherm (om privacy- redenen zal ik maar geen foto hiervan neerzetten :wink: ), maar gewoon laten overspuiten (moet ik helaas zelf bekostigen :evil: ) en daarna weer doorgaan met ademen :!:

en de V.S., zolang die triggerhappy policeguys hun wapens (te) snel gebruiken blijft men beleefd tegen die gassies, I've been there :!: :evil:
schitterend land, zou er wel willen werken & wonen maar voor de rest:
het hele land is 1 grote EXTREME MAKE-OVER :!: :evil: :!: (en ik hou van naturel dus... :wink: )

21 aug 2007 17:06
Profiel
Bericht 
craze schreef:

en de V.S., zolang die triggerhappy policeguys hun wapens (te) snel gebruiken blijft men beleefd tegen die gassies, I've been there :!: :evil:
het hele land is 1 grote EXTREME MAKE-OVER :!: :evil: :!: (en ik hou van naturel dus... :wink: )

In NL mag je zelfs ongestraft een politieman "homo" noemen. :mrgreen:

Dat is weer het andere uiterste....

Extreme Make-over: ik weet niet in welke staten en buurten je komt? Californie is zeer vooruitstrevend! Ik kom daar al jaren, enkele keren per jaar. Voor ondernemers het walhalla!

21 aug 2007 19:39
Groningen
Bericht 
Ik hoop dat je daar je Ataraxia vindt.... maar ben gezond sceptisch. :wink:

21 aug 2007 19:42
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
craze schreef:

Zelfde indruk gekregen.
Dit in de staten New York , Connecticut en Boston

Laatste update 22/10/2013

22 aug 2007 12:39
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Lydia schreef:
horn schreef:
Lydia schreef:

Volgens mij niet, er zit tussen zijn (toen) laatste post en de jouwe 3 uur tijd (3 uur vóór jouw post, welteverstaan). Komt waarschijnlijk omdat ik een andere computer heb dan jij :lol: :wink: (Kom, Harald, zó blond ben ik nou óók weer niet, zèg!).

Toch blond? :twisted: :wink: De post waar jij naar refereert is een herhaling van een eerder verzoek. :idea: waarna het hier gelukkig weer een zeer leesbaar topic is geworden :salut:

22 aug 2007 12:51
Profiel
Bericht 
Ik blond? Moet je effe goed lezen wat ik gequote heb van jou. En laten we déze discussie ook stoppen !!!

22 aug 2007 17:11
Moderator
PF #57
Bericht 
Lydia schreef:
Ik blond? Moet je effe goed lezen wat ik gequote heb van jou. En laten we déze discussie ook stoppen !!!

dit heb je gekwoot:
Citaat:

En als je het topic hebt gevolgd zie je dat dat de uitleg is van de post die ik origineel postte om te vragen het wat rustiger aan te doen. De door jou gekwote post gaf uitleg aan opmerkingen na mijn verzoek. :?

22 aug 2007 17:28
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 120 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5