Auteur |
Bericht |
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
op 13 jan : op 16 jan :
+ een gewaarschuwd mens leest dat geen 2 keer 
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
16 jan 2009 13:28 |
|
 |
drknauf
|
thnx , changed 
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
16 jan 2009 13:35 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
DIT ZAL JE EEN VROUW NOOIT HOREN ZEGGEN :
Als ik dit veel te korte truitje en die spijkerbroek met gaten bij de billen aantrek, geef ik misschien de verkeerde boodschap af, dus laat ik maar iets netter aandoen.
Als je wilt dat ik een biertje kom brengen, kun je ook gewoon een boer laten. Dat hoor ik wel vanuit de keuken.
Chocolade? Bah...
Dat ziet er zwaar uit. Zal ik het dragen?
Deze diamant is véél te groot!
Een man hoort niet af te wassen. Bemoei jij je nu maar met de videorecorder.
Harige billen zijn enorm sexy, vind ik.
Het spijt me...
Ik stop dat ding alleen in mijn mond als ik ook mag doorslikken.
Ik vergiste me. Je had wéér gelijk.
Je kent me niet, maar ik zit al een tijdje bij je in de klas en ik vind je erg leuk. Heb je vanavond iets te doen?
Mijn moeder wilde langskomen maar ik heb een smoes verzonnen hoor.
Ziet mijn kont er in deze kleding niet te klein uit?
Zou onze relatie vanaf nu ook iets 'fysieker' kunnen worden? Het gaat me vervelen om alleen maar vrienden te zijn.
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
16 jan 2009 14:19 |
|
 |
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Een pater en een non uit Limburg zijn samen per trein op bedevaart naar Rome. Op een gegeven moment haalt de non uit haar habijt een pakje brood en begint dit smakelijk op te peuzelen. De pater kijkt de non verbaasd aan en denkt bij zichzelf waarom bidt ze niet voor het eten? Hij wendt zich tot de non en zegt: "Hedde gij geen geleuf." De non antwoordt: "Jawel, maar daar stop ik mijn brood toch niet in."
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
16 jan 2009 19:49 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
18 jan 2009 13:55 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Zeker grappig! 
|
18 jan 2009 14:30 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
als je je verveeld totmbo verspilt hier uren aan
ik nu een ochtendje ...... 13391 dat moet beter kunnen ,wie
http://denken.leukespellen.be/blokken-spelletjes.html

|
18 jan 2009 15:07 |
|
 |
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
zoiets?

|
18 jan 2009 15:47 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Slepen: altijd listig in de sneeuw
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
20 jan 2009 16:35 |
|
 |
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
|
Midden in de wittebroodsweken. 'Schat, kunnen we niet...' 'Nee!' Een half uur later. 'Schat kunnen we niet even...' 'Nee!' Na een uur weer: 'Ik wil graag even...' 'Wat wil je nou met dat eeuwige gevraag van jou?' 'Ik wil alleen even een half uurtje pauzeren...'
Een Amerikaan, een Engelsman en een Belg zitten aan een bar onder het genot van een pilsje op te scheppen. 'Ik heb 36 wolkenkrabbers zegt de Amerikaan. 'Ik bezit 42 vliegtuigen' pocht de Engelsman. 'Ik heb een jippie van 2 meter en kom uit Antwerpen.' zegt de Belg. De volgende dag zitten de mannen weer aan de bar, zegt de Amerikaan 'Ik heb gisteren een beetje gelogen, ik heb maar 21 wolkenkrabbers.' Zegt de Brit 'Grappig, want ik heb gisteren ook gelogen, ik heb maar 24 vliegtuigen.' Vervolgens gaan ze de Belg vol verwachting aan zitten kijken. 'Ok, ok' zucht de Belg 'Ik heb ook gelogen... Ik woon helemaal niet in Antwerpen.'
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
20 jan 2009 17:49 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
20 jan 2009 18:05 |
|
 |
horn
PF #57
|
Dan moet die rukker toch de sleepkabel gewoon aan de bumper hebben vastgebonden ofzo? Niet aan een sleepoog mag ik hopen... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 jan 2009 20:46 |
|
 |
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
|
Staat een vrouwtje van 80 bij een lingeriezaak wat rond te neuzen,
komt een van de verkoopsters naar haar toe met de vraag of ze haar
kan helpen. "Nou", zegt ze, "ik wil graag nog eens naar het strand
toe en ben dus op zoek naar een leuke bikini." De verkoopster zoekt
een aantal exemplaren uit en het vrouwtje gaat passen. Na een tijdje
heeft ze een exemplaar gevonden dat haar wel kan bevallen en ze gaat
afrekenen. Bij het verlaten van de winkel roept de verkoopster het
vrouwtje na: "Mevrouw, u vergeet het bovenstukje." "Och", zegt ze,
"dat maakt niet uit, het past ook allemaal in het broekje!"
|
21 jan 2009 17:48 |
|
 |
drknauf
|
gratis bellen klik HIERRR
en ook gewoon kunnen bellen he  bel maar
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
21 jan 2009 21:30 |
|
 |
jo996
996 C4 TiptronicWeert
|
After All These Years!!!
A young monk arrives at the monastery. He is assigned to helping the other monks in copying the old canons and laws of the church by hand.
He notices, however, that all of the monks are copying from copies, not from the original manuscript. So, the new monk goes to the head abbot to question this, pointing out that if someone made even a small error in the first copy, it would never be picked up! In fact, that error would be continued in all of the subsequent copies.
The head monk, says, "We have been copying from the copies for centuries, but you make a good point, my son."
He goes down into the dark caves underneath the monastery where the original manuscripts are held as archives in a locked vault that hasn't been opened for hundreds of years.
Hours go by and nobody sees the old abbot . . .
So, the young monk gets worried and goes down to look for him. He sees him banging his head against the wall and wailing.
"We missed the R ! We missed the R ! We missed the R !"
His forehead is all bloody and bruised and he is crying uncontrollably. The young monk asks the old abbot, "What's wrong, father?"
With A choking voice, the old abbot replies, "The word was...
"CELEBRATE !!! "
|
22 jan 2009 0:41 |
|
 |
jo996
996 C4 TiptronicWeert
|
Een vrouw met een hazenlip (die daardoor de L niet uit kan spreken) is 25 jaar getrouwd en besluit een lekker etentje te maken voor als haar man thuiskomt.
Zegt ze; 'kijk eens man, omdat je zo nief bent heb ik een nekker etentje voor je gemaakt'
Inderdaad, ze hebben lekker gegeten en na het eten nog een glaasje champagne en lekker vroeg naar bed. Eenmaal in bed komt haar man met de verrassing van de dag tevoorschijn.
Twee tickets om met z'n tweeën 14 dagen naar de bahama's te gaan.
De vrouw is in de zevende hemel van dit kado en zegt dan ook 'Hartstikke nief, echt heel erg nief.' en ze besluit dan ook maar om haar man eens extra te verwennen. Ze gaat met haar hoofd onder de dekens en zakt naar beneden en verwent haar man als nooit tevoren.
Onderwijl vraagt zij hem: 'Is het Nekker man ??'
'Nee!,' zegt de man, 'Het is van D-Reizen!
|
22 jan 2009 0:43 |
|
 |
cabrio wim
|
Stukje humor op zijn Antwaarps.
Frans zegt tegen Jef: "Seg moette gaai main vraa ni emme?"
Jef antwoordt: "Neeje joeng, da kannek nie doeng."
Frans: "Mor allee joeng 'k zalle kik doar nie kwoad veur zaain zenne, 'kem zelf oek iet nief en joenk op 'toeg."
Jef: "Neeje, Fraans, 'k pak oe vraa nie over!!!"
Frans: "Is da soems gien schoen waaif of wa?"
Jef: "Mor joawel, mor 'k emvanzjeleive is nen broemmer van aa gekocht, en daor emmek oek mieer neffe geloepe dan da 'k er em oepgezeete!
|
22 jan 2009 13:23 |
|
 |
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Ik begrijp alleen dat het over Jef en Frans gaat. 
_________________________________________ "There is no substitude"
|
22 jan 2009 14:45 |
|
 |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Klaas zegt tegen Piet: "Zeg, wil jij mijn vrouw niet hebben?"
Piet antwoordt: "Nee joh, dat kan ik niet doen"
Klaas: "Kom aan, ik zal er niet kwaad om worden" (de rest van de zin is mij ook onduidelijk)
Piet: "Nee, ik wil je vrouw niet"
Klaas: "Is mijn vrouw soms niet mooi of zo?"
Piet: "Jawel, maar ik heb ooit een brommer van je gekocht, en daar heb ik ook meer naast gelopen dan op gezeten"
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
22 jan 2009 14:49 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
we hadden hier ooit eens een woordenboek voor dit soort gevallen
_________________________________________ Got coffee?
|
22 jan 2009 14:53 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Ik heb zelf ook een nieuw lekker ding in het oog 
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 jan 2009 15:41 |
|
 |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
jaaaa, met de vertaling is het wel duidelijk 
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
22 jan 2009 15:52 |
|
 |
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
_________________________________________ "There is no substitude"
|
22 jan 2009 16:39 |
|
 |
Jort
Groningen
|
_________________________________________ Tjolk.
|
22 jan 2009 17:36 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Look, I am you father... 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
22 jan 2009 17:43 |
|
|