Auteur |
Bericht |
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
20 jan 2005 1:13 |
|
|
horn
PF #57
|
Uiteraard kan het wel... nou een moeilijke
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 jan 2005 1:28 |
|
|
Bo
rij vaak mee in de 996 4s van mijn papa
|
Ben ik nou zo stom of jullie zo slim want ik snap er niks van.
En bij die kikkers nog minder.
Ik kan echt niet tegen dit soort spelletjes
|
20 jan 2005 10:07 |
|
|
Beltar
|
Zoeken Bo t lukt wel...
BTW de kikkers vond ik snel , voor de autootjes had ik ook hulp nodig
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
20 jan 2005 10:23 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Bij zulke spelletjes altijd van achter naar voor beginnen.
Soms is het einde het begin
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
20 jan 2005 10:25 |
|
|
Beltar
|
We hebben dezelfde strategie denk ik
|
20 jan 2005 11:07 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
als je ze gaat verschuiven zorgen dat je ze om en om houdt
_________________________________________ Got coffee?
|
20 jan 2005 11:12 |
|
|
Sjonnie
|
ik zat eerst te bedenken hoe zo'n mannetje zo'n vrouwtje zou moeten "pakken", blijkt dat helemaal niet aan de orde te zijn
"a dirty mind is a joy forever"
|
20 jan 2005 11:44 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
maar eens eentje voor de dames hier
A French teacher was explaining to her class that in French, unlike English, nouns are designated as either masculine or feminine.
"House" is feminine -- "la maison." "Pencil" is masculine -- "le crayon".
A student asked, "What gender is 'computer'?" Instead of giving the answer, the teacher split the class into two groups -- male and female and asked them to decide for themselves whether "computer" should be a masculine or a feminine noun. Each group was asked to give four reasons for their recommendation.
The men's group decided that "computer" should definitely be of the feminine gender ("la computer"), because:
1) No one but their creator understands their internal logic;
2) The native language they use to communicate with other computers is incomprehensible to everyone else;
3) Even the smallest mistakes are stored in long term memory for possible later retrieval; and
4) As soon as you make a commitment to one, you find yourself spending half your paycheck on accessories for it.
(No chuckling guys ... this gets better!!!)
The women's group, however, concluded that computers should be masculine ("le computer"), because:
1) In order to do anything with them, you have to turn them on;
2) They have a lot of data but still can't think for themselves;
3) They are supposed to help you solve problems, but half the time they ARE the problem; and
4) As soon as you commit to one, you realize that if you had waited a little longer, you could have gotten a better model.
The women won!
slechts eenmalig want grappen over blondjes blijven leuker
_________________________________________ Got coffee?
|
20 jan 2005 14:32 |
|
|
LuKe
Zuid-Limburg(B)
|
_________________________________________ LuKe's force.....it is a 718 Boxster S ! (ex-944S2 ex-987 Boxster S)
|
20 jan 2005 20:10 |
|
|
John
Cayenne
|
Huh, en jij doet het Gymnasium met twee vingers in je neus
|
21 jan 2005 13:15 |
|
|
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
de auto lukte uiteraard, maar die kikkers....ik krijg er niet eens 1 verplaatst!
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
21 jan 2005 14:35 |
|
|
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
leuk cdtje van bob marley opgezet en gaan....
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
21 jan 2005 14:39 |
|
|
Bo
|
Da is nie helemaal waar.
Maar ik vind da gewoon moeilijk zulk soort raadseltjes.
En geloof mij die krijg je echt niet op het gymnasium.
Laatst bijgewerkt door Bo op 21 jan 2005 23:07, in totaal 1 keer bewerkt.
|
21 jan 2005 16:09 |
|
|
ppp 356
|
@Bo,
Niet opgeven, dit is trouwens een goede les in logisch denken.
Eerst denken en pas dan k(l)ikker(n)
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
21 jan 2005 16:25 |
|
|
Bo
|
volgens mij als je eenmaal de truc kent kun je al die dingen oplossen.
Voor altijd.
Maar ik ben nog steeds de truc aan het zoeken.
|
21 jan 2005 16:37 |
|
|
jeff_911
Voorlopig op de motor :).
ex: Cayman S - 987Den Haag
|
uhu serieuze nuttige vaardigheden kan je wel vergeten op gymnasium (ben 6jr ervaringsdeskundige ), het is dat het zo verdomd goed op je cv staat en goed is voor je algemene ontwikkeling, maar zie er op de Uni niks van trug, maar zo als ppp al zegt: dis echt goed voor je logisch denken, netals wiskundeB2 en logisch denken heb je echt veel meer aan
|
21 jan 2005 16:53 |
|
|
ppp 356
|
|
21 jan 2005 17:43 |
|
|
horn
PF #57
|
Nouhou....
Marcus dolorem habet in ventre Matre matre, Marcus vocat Medicus venit...
Heeft mij toch al verd*md vaak gered in het buitenland
@ Bo, de enige 'truc' voor dergelijke puzzels is logisch nadenken. Er is geen truc die je al deze puzzeltjes laat oplossen. Logisch nadenken, deduceren (van de onmogelijkheden), een beetje ruimtelijk inzicht en een beetje voorstellingsvermogen brengt je een heel eind.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 jan 2005 21:10 |
|
|
jeff_911
Voorlopig op de motor :).
ex: Cayman S - 987Den Haag
|
pecunia non olet
|
21 jan 2005 21:33 |
|
|
Bo
|
heb je leuk gedaan
Ik heb hem gelijk uitgeprint
|
21 jan 2005 23:09 |
|
|
ppp 356
|
Bo,
Ik heb een beetje hulp gevraagd , maar vond het leuk
|
22 jan 2005 0:56 |
|
|
Beltar
|
Deze vond ik als belg een goeie ollanders mop:
|
27 jan 2005 13:32 |
|
|
ppp 356
|
|
27 jan 2005 15:32 |
|
|
John
Cayenne
|
Ik voel me niet aangesproken hoor.
Oja hoorde nog een Porsche Belgenmop:
Komt een Belg bij de dealer, " awel 'k had gehoord van dun nieuwe Cayenne met elektrieke motor"", ja zei de verkoper, "maar uh hebbe ge dan nu ook zo''n lang verlengsnoer derbij".
|
27 jan 2005 15:53 |
|
|