Gelijk eens vragen of er nog iets met de prijs te doen is . €272.000,- staat er op de zuil bij de auto......
Naar België komen wonen
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
07 apr 2010 22:53
Gert-Jan
964 targa (mei 1991)
Scheveningen
Re: Mercedes-Benz SLS AMG
Is dit een Hybride versie? MB????? nemen we toch niet echt serieus??
07 apr 2010 22:58
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
ppp 356 schreef:
Double G schreef:
Ik heb vanavond mee gereden in de SLS!
Naar België komen wonen
Mag je dan de hele dag meerijden
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
08 apr 2010 10:53
ppp 356
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Ik zou het niet weten, heb er zelfs geen weet van dat ze zoals in Nederland een ronde door het land doen met een wagen. Ze staan in de showroom, maar testrijden is voorlopig nog geen spraken van.
Ze hebben er nu enkel 1 of 2 ter beschikking in het democenter en deze zijn voorlopig voorbehouden voor de pers
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
08 apr 2010 12:14
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
ppp 356 schreef:
Ze hebben er nu enkel 1 of 2 ter beschikking in het democenter en deze zijn voorlopig voorbehouden voor de pers
dan zijn ze gegarandeerd 'lekker ingereden' tegen dat de potentiële klanten er mee mogen rijden
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
08 apr 2010 19:47
Wimpie77
Hoe gaat zo een vleugelduer dicht? Op een knopje drukken of gewoon stoer met de hand?
_________________________________________ * * *
09 apr 2010 9:37
ppp 356
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Gewoon met de hand. Het inbouwen van electromotoren had naar het schijnt negatieve gevolgen op zowel het gewicht als de verdeling ervan.
09 apr 2010 10:19
Wimpie77
Oh cool! Dan ga ik hem wel bestellen!
09 apr 2010 10:37
Patrick
Denk wel om je vingers bij het sluiten.
09 apr 2010 10:47
Wimpie77
Die pleister heb ik er voor over!
Als ik zo naar die foto's kijk in de eerste spampost van dit topic dan lijkt het net of die deuren wel erg hoog zitten. Kom je er dan wel makkelijk bij? Of moet je tijdens de instap al de deur vastpakken? Zijn toch voor mij belangrijke punten voordat ik tot koop over ga...
09 apr 2010 10:55
Patrick
Pleister ? Ze liggen er af.
Zitten, uitrekken (afhankelijk van je lengte), je andere hand niet op het opendak leggen, deur dichttrekken, smilen en gaan.
09 apr 2010 11:04
Wimpie77
Oefff... Dan kan ik geen pinten meer bestellen...
09 apr 2010 11:18
Ferdinand P
ex 996 C4 Cabrio Aut
omg Breda
Vandaag zat ik voor het eerst bij een nieuwe opdrachtgever....
Het is dan altijd even afwachten hoe er op mijn DD wordt gereageerd
Hoor ik op de gang iemand zeggen dat " er iets staat met vleugeldeuren naast die Porsches". Bedacht me direct dat ik nog iets uit de auto moest pakken.
Staat er links van mij een nieuwe zilver metallic 911 (997) C4 coupe en rechts van me zo'n SLS AMG. Wat een SCHITTERENDE auto! (ook zilver Metallic) De bestuurder die net aan kwam lopen was niet te beroerd om een en ander te demonstreren (wat een geluid!)
En in het midden zilveren pijl nummer 3. Mijn eigen C4 (996). Was een mooi plaatje zo
15 apr 2010 20:11
Jurgen
Westervoort
En niet even een fotootje gemaakt?
15 apr 2010 21:02
Pascal
‘64 Kever
En waar werk jij dat er zulks spul voor de deur staat man!
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
15 apr 2010 22:15
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Las vandaag dat Mercedes komend jaar ook een volledig electrische variant uit brengt met vier electromotoren en 533pk aan boord. De prestaties zijn volgens Mercedes nog beter dan de benzine uitvoering.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
17 apr 2010 10:36
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Milieutechnisch verantwoord taxi rijden.
17 apr 2010 11:10
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85
Leiden
Zondag gezien en gehoord, moet zeggen dat ik niet weg ben van het geluid:
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
17 apr 2010 17:26
Zoef Hausen
911 Cabrio
Utrecht
Het motorgeluid van die electro benz schijnt ook een stuk mooier en voller te zijn dan de benzine versie. Via de Bose installatie en een cd-tje, je hoort het alleen in de auto. Wel zo rustig voor de omgeving.
_________________________________________ Viva Carrera
17 apr 2010 22:50
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Ook van buiten zal de volledig electrische auto geluid gaan maken. De Europese Comissie heeft fabrikanten van volledig electrische auto's verplicht gesteld een geluidssysteem te voeren. Dit met name voor blinden en slechtzienden die een electrische auto anders te laat aan horen komen. Op dit moment worden door een werkgroep de eisen voor dit geluidssysteem bepaald.
Kortom toch nog een mooie sound uit een electrische auto
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
17 apr 2010 23:05
Patrick
17 apr 2010 23:13
Zoef Hausen
911 Cabrio
Utrecht
Ja dat kan ik begrijpen, veiligheid boven alles. Alleen jammer dat de personen in de werkgroepen weinig belanstelling hebben voor een mooie sound. Zij denken meer in pings en pongs. Leuk, dat wordt dus de eerste PING-PONG Benz met vleugeltjes. Het kost iets maar dan heb je wel iets heel speciaals.
_________________________________________ Viva Carrera
18 apr 2010 21:53
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
25 apr 2010 12:08
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ov
Utrecht
Ik kwam twee weken geleden een SLS tegen in mijn woonplaats. Ik was wat verbaasd, dacht niet dat ze al rondreden. Getuige de groene platen blijkbaar een dealerdemo, trouwens. Klinkt geweldig als je 'm opentrekt, geluid wat je zelden op de openbare weg hoort.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum